< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

...pjevači i još neka sranja...

...album Curtis...
50 Cent - Curtis

...chris brown...
chris brown

...g-unit grafit cool...
G unit

Pboy

glitter glam

Bling

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
.
Forum.hr
Monitor.hr
...ovo su moje frendice...
mojzivot12.blog.hr
blablablabla12.blog.hr
gymgirl.blog.hr

...mjuza...


Free Music

Free Music



Free Music

glitter lips

glitter

glitter

srijeda, 19.03.2008.

...evo me opet(po 5 put)...

...hy evo opet jathumbupwave...pišem post nako tjedan dana...kao da volim pisazijevt...pogotovo kad su sve iz mog raza počele me kopirat i nema tu više te čari blogazijev...prva me kopirala jelena d.,pa jelena b.,arijan,laura,karla itd...nesmješ lauru spomenut jer ona če šizit...isse kak je bolesna...jedva je podnosim...i tu jelenu d....isse...tipica je full bezobrazna...ma ko ih jebe...danas su ferije i jeeeyyyy!!!!!!!winkwink...pa evo u ovih tjedan dana se zbilo...ništa...ne jee...mene us zajebavale da sam se u marka zato što me laura b...moli za neke usluge(gluposti)bangbang...i mislila sam da će ove godine bit sve coosmokinl...ali ne pogriješila sam...bilo je boljethumbupthumbup dok smo bili samo dva raza...oni akavci su tak umišljeni...isse...bilo bi bolje da se ja potrudim proći...pa da...moram zagrijet stolicu...a ova karla meni neš soli pamet a ona dobije u deset minuta 1...na zemljopisu dobila komad...na hrvatskom neopravdani....i još meni neš soli pamet...ma daj se odi lječitbangbang...jučer smo pisali matišu...issebangblabla....večinom moram prek ferija iči na party-eparty ili van...moram i učit...pitat ću ja jasminu da idemo van u subotu...pa dathumbup...maorat ću izaći na svjetlost dana...uglavnom moram pod hitno ići van ili na partyparty...danas imaju 7 5 sati pa ću iči đir školskim...ahhh moram počet pisati duže postove...daaathumbupthumbup...pa kako god...moram ići s frendicama u kino još nismo issepuknucu...ae idem ja sadwavewavemahwavemahmahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave!!!!booookićwave:mah!!:



| komentari (64) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.