WELCOME TO HELVEN

05.11.2007., ponedjeljak

Mislim stvarno.....Stipe

Evo ja se opet ispričavam,ali ne samo u svoje ime nego i u ime mog kolege koji je htio hitan sastanak samnom u nedjelju.

Mislim svarno Stipe nemreš mi samo tako doletit i žicat sastanak.Ja imam dužnost prema svojim državljanima.

Nema veze.

Uglavnom.....
Stipe je htio sastanak samnom jer je ekipa tamo primjetila da lagano ljudi (uglavnom mladi) masovno prelaze baš ovamo. I tako je sinoć malo prije ponoći pred moju kuću došao Opel (Mondeo brijem, ipak je to bio tajni sastanak) i neki mali tip sa cvikama mi kaže da je došao po mene zbog sastanka.Ja uđem i put banskih dvora.Još smo otišli po Luciferijanera jer sam ja htio nekog da mi čuva leđa makar smo si sad ja i Stipe i Ivo na ti.I dođemo mi tamo, oni nas dočekaju i ponude pićem.Onda smo prešli na službeni dio. Dečke je zanimalo kako smo uspjeli u tako kratkom vremenu, u još poprilično nerazvijenu državu uspjeli uvuć toliko mladih dok su oni točno taj broj izgubili. Pa sam mu reko: "Čuj Stipe nemreš se amo držat politike i onda očekivat da te ljudi razumiju. Pogoto ne ako se gotovo nimalo ne družiš sa svojim državljanima.""Ali ja se družim s njima."
"A dal im svima znaš imena?" Tu je zašutio te smo prešli na onaj nezanimljiv dio koji smo ja i premijer prozijevali.
Poslije smo još malo popričali o raznim stvarima koje se ne tiču politike.Kad smo ja i Luciferijaner odlučili otić čak je ja mslim Ivo dobacio nešto tipa: "I ja bi".

I zato se ja i Luciferijaner ispričavamo u svoje ime i u ime kolega jer jučer nije bilo izvješća.


Dalje:
Daj ljudi malo pogledajte rubrike naših ministara i predložite im o čem da pišu jer će se počet dosađivat.rofl
I pozovite svoje Hrvatske prijatelje da dođu da pokažemo Stipi kako se to radi sa ekspanzivnom politikom.

E da još nešto.
Nemojte očekivat da će ovaj naš diplomatski izlet izać u bilo kojim novinama. Ipak se nesmije znati da se Stipe i Ivo boje Helvena.

El Presidente: Spicy McHaggis
- 20:48 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Podatci o državi

Položaj:ekran
Teritorij:cijeli blog (ozbiljno se razmišlja o ekspanziji)
Broj državljana: teško je pratit ( u neprestanom rastu)
Valuta: dupli klik mišem (manja je jedan klik)
Broj računala po državljanu: najmanje 1sretan
Društveno uređenje:(demokratska) kraljevina

Turizam
Free Site Counter
Free Site Counter

Državljani

Wings of a butterfly...
Rock-y
Joop
Snail
Hazo
Kerajica
SPS
Dete
Chain Me Up
till
Ando Cindo

Tijela Vijeća

EL PRESIDENTE- Spicy McHaggis
Premijer- Luciferijaner
Ministar glazbe- Jew
Ministrica likovnih umjetnosti- Sapphire
Ministar sporta-Jura
Ministar zdravstva- Matheus
Ministrica obrazovanja- Julie
Ministrica pismenog izražaja-Loup Garou

Kreativni odjel

pretty young corpse
Leš
VALE