< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

tu možete pročitati sve o meni i o mojim svakodnevnim stvarima,događaja.....
....UŽIVAJTE U ČITANJU....

moj mačak ćuny kojeg jako puno volim





Sjedim u hladu
grickam čokoladu
živo čeznam
da te zeznem!
wink


Ti si šećer
a ja med
skupa smo
SLADOLED!
njami


NO PEOPLE - NO LOVE
NO LOVE - NO SEX
NO SEX - NO CHILDREN
NO CHILDREN - NO PROBLEM
party















sve o meni...

Ja sam Monika.Rođena sam 06.02.1990. u Kopru-Sloveniji. Po horoskopu sam vodenjak. KINESKI:Konj ,a INDIJANSKI:Vidra. Živim u okolici Buzeta.
NADIMCI: mony,monči,mongač,zloćka,
lisica,monjika,monjikas....
mala,mića,malena,kokola....
ima ih još puno,puno... yes



Možda nisam kap,
ali tiho padam,
možda pravim grešku
što ti se javljam,
možda me voliš
koliko ja sanjam,
ali jedino je sigurno
JA TEBE NIKAD NE ZABORAVLJAM
yes



Ti me pitaš koga volim,
Evo da ti odgovorim
Bolje čitaj prva slova
Evo tebi odgovora
(TEBE)
cerek

volim

-volim tj. obožavam mog mačka (ćuny) cerek






-cocktails band yes
-us5 thumbup
-veliki sam fan FERRARIJA i HONDE njami
-plavu boju
-obožavam sportske sređene aute i motore naravno... yes
-uglavnom sve što vole mladi (izlazit,zajebavat se,ludovat...)
-slušat mjuzu
-zajebavat neke ljude u zdrav mozak nut
-pozdravljat svaki auto u kojem je dobar komad thumbup
-role
-more
-šetnje s voljenom osobu na plaži uz more cerek
-snijeg
-paštu s mljevenim mesom njami
-spavanje,izležavanje dead



Pružio si mi sreću,
al' ne zauvijek.
Pružio si mi mladost,
al' ne za stalno.
Pružio si mi sebe,
al' samo na tren.
namcor




Ti misliš da mi nije žao
samo zato što pred tobom
krijem svoje gorke suze.
Ti misliš da svi imaju
srce od kamena kao ti.
Ti misliš da mi ne značiš ništa,
da si samo sjena u mom životu.
Ti misliš da srce tako lako zacjeljuje,
da ožiljci ne ostaju, ne izbrisani tragovi tuge i boli.
Ti misliš da je tako lako zaboraviti one riječi
koje si mi bezbroj puta govorio.
Ti misliš da sam sretna ja ako si ti sretan s njom.
headbang

ne volim

-dosadne ljude nut
-dvolične osobe no
-neku moju zrmanu koja mi gnjavi mačke burninmad
-ne preferiram mlađe dečke od mene mad


VOLIM TE:

NJEMAČKI- Ich libe dich
LATINSKI- Ego stuma
ŠPANJOLSKI- Io te quiero
ENGLESKI- I love you
FRANCUSKI- Ž tem
GRČKI- A gaspo
ALBANSKI- Te dua
JAPANSKI- Aj žite majss
ARAPSKI- Ana k' hobek
SLOVENSKI- Mam te rad
MAĐARSKI- Sere tjek
TALIJANSKI- Ti amo
TURSKI- Sevi sevjeram
RUSKI- Ja ljublju tebje
STARI GRČKI- Ego ste stego


...ZA NJEGA...
Dok pjesme tužne pišem
suze s lica više ne brišem,
puštam ih da teku polako
jer mojem srcu nije nimalo lako.
Moraš znati da je teško jako
uzalud voljeti jednu budalu
i polagano plaćati svoj najveći grijeh
a duboko u srcu nadati se
zauvijek...

nedjelja, 01.07.2007.

oj..

Evo me da vam ispričam neštowink ....u petak sam bila u Marčanegli na nekoj fešti tj. Petrova. A naravno da nisam bila sama...bili smo ja,Kačy,Lory i još neki naši frendovi. Svirali su naši dragi popularni COCKTAILS BAND,kako ki se zna bilo se zakon s njima kao i po običajuyes ...pričale smo,zajebavale se i razgovarali o raznim stvarima...Ja i Kačy masirale smo Mauricha,a ona je i Tibeta wink ... Sve u svemu bilo je fantastično thumbup ... A da ne zaboravim i slikali su nas s njihovim digitalcem i Maurich će mi poslat te slikice. smijeh I na kraju kad je sve završilo išle smo doma u 5h ujutro smijeh ...a sada ljudi moji idem ja polako nanat,kissy....c'ya! wave



| kOmEnTaRi (1) | PrInTaNjE | Aj cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.