Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
O meni....
Zovem se Monika.Imam 14 godina.Rođena sam 21.04.1991. u Vukovaru.
Po horoskopu sam bik.Živim u Velikoj Gorici.Idem u 8.d.razred
OŠ Eugena Kvaternika.Obitelj i prijatelji su mi najvažniji u životu.Moja
najveća mana je tvrdoglavost,a i to što mi ponekad zna izletjeti nešto što
ne bi smjelo.Vesela sam osoba i volim se šaliti,no ima i dana kad sam u
"banani"(vrijeme pms-a).Eto to bi ukratko bilo to.Pusa svima!!

myspace

Stuff for your blog!





monix

srijeda, 01.02.2006.

Kako ću ja bez svog moba...?!

Kako ovih dana nema naše najbolje profesorice iz matiše,danas,drugi sat na zamjenu nam je
došla raska.Bila je prilično živčana.Nismo uspjeli ni sjesti na svoja mjesta,a ona je već
počela držati prodike kako moramo učiti,da se ne smijemo suprostavljati profesorima,da
ne smijemo markirati,a nedugo nakon toga počela je ispitivati fiziku i povijest.Kako je meni
bilo dosadno stalno slušati jedno te isto uzela sam Marinin mob i slala si slike.
Odjednom sam začula:"Monika šta ti to radiš? Da se ne igraš ti na mobitelu?
Spusti odmah torbu!!"Počela sam se izvlačiti i spremati mobitel,no bilo je prekasno.
Brzinom munje betmen (raska) se stvorio pored mene i uzeo mobitel.Poludila sam.
Glavom mi je prošlo kako ću ja sad bez moba,ne mogu ni sekundu zamisliti bez njega,
a kako ću tek reći starcima?!Bome sam u velikoj gabuli,pomislih u tom trenutku...
Pitam se gdje je sad taj mali slatki mobač? Da li mi je tko poslao poruku?
Jel me tko zvao?Nažalost na ta pitanja trenutno ne mogu dobiti odgovor.Samo,znate što?
Tješi me to što je na vibri,pa ako mi tko bude slao poruke ili me možda zvao vibrirati će,
tako da joj može ubrzo dosaditi i ipak mi ga odluči vratiti.No,do tada ja ću dobiti slom
živaca jer ne mogu bez njega ne sekunde!!

- 19:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
za sve teenagere koji se žele zabaviti...
myspace

Stuff for your blog!