...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

16.06.2006., petak

Bježi od ljubavi pa će te slijediti

Evo napokon da se javim... puno toga se dogodilo, posvađala sam se s naj frendicom al jebiga sranja se događaju, i tako u subotu sam brijala s b****** i mislim da mi je to bila najljepša subota u životu, bila sam malko pijana, a poslje me par osoba osudilo zbog toga što sam brijala s njim jer je ko fol ispalo da me on iskorištava, al me boli ona stvar meni je bilo super pa nek neko neš kaže, ma briga me... sutra opet idem u uljanik pa bumo videli ša će da bude... i tako poćelo ljeto a ja već crvena ko paprika jer sam kao i svaki put izgorila pa se sad grizem, al proći će i to... bila sam na moru s mojom malom katjicom i bilo nam je baš looodo, hihi... a poslje sam išla na plesnu tako da sam sad mrtva umorna, šad plešemo hip-hop... ma prezakon je... i tako poslje plesne sam ostala sa annom i našle se nas dvije bedirane da prićamo, užas, kako je i anna sama rekla, uf... joooooj ne želim da bude tužna pa evo da joj pošaljem puno pusa da se malo razvedri... =) pozz sve i šaljem vam mucho pufa =)
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

- 22:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs