...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

07.06.2006., srijeda

Ceca_tRuLa ViŠnJa

Iz tašne ruž pade na pod
od šoka kad te videh da ležis kraj nje
I razbi se poslednji kliker mog nadanja
da sanjam to sve...
U zlo doba puće k'o iz pakosti
lastiš moje hrabrosti

Pala sam u zoru, pala
više nisam izdržala
sad neka mi iz knjige rodjenih
ime brišu
Na tom mestu gde sam pala
ostala je mrlja mala
kao da je neko zgazio
trulu višnju

Opsovah je i gurnuh je
onako kako umem ja, ženstveno
Al' odbi me taj tvoj pogled pun mržnje
i baci na tlo
Radujte se duše, sitne prodane
od iste ste rdje skovane


Kako se bliži kraj školske godine meni je sve teže, ful će mi falit moj razred a pogotovo neke osobe koje će mi zauvijek ostat u sjećanju, nemam pojma kako će to izgledat ali mislim da ću se na kraju i rasplakat, smrch... oću ostat s mojim razredom 4ever, al jebiga niš ne traje vjećno... Baš zajebano, i još me jebe u zdrav mozak onaj moj kako već da ga nazovem jer ga još uvijek volim... ah, tužno, znam... ali never mind bitno da se ja zabavim s mojim ludacima u ovih par dana koliko god mogu... želim ih zauvijek zapamtit i nadam se da će mi bit u dobrom sjećanju, ma ša ja to prićam naravno da hoće jer ih puno puno puno volim, osim naravno par spejsa koje uopće ne treba spominjat, ali svejedno vjerujem da će mi i oni nedostajat, joooooooooooj... ah niš pa da pozdravim moj 8.b ili kako nas paulović nazva sLavNi 5.B, hehe =) Katja Tea Diana Ela Andrea Tina Ana Refka Kiki Deno Tepić Benćo Danijel Antonio Robi Alex Andrija Ivo Bruno Puki Obić Vedrana D.D. & me... Evo par liza za sve one dane provedene ispred kioska na marendi =)Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.comAh da ovo je istina,smrchhhhhFree Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.comi za sve sate na kojima smo se glupirali kao pravi ludaci jer to i jesmo=) Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
Luw ya 4ever

- 19:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs