...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

11.04.2006., utorak

...a šta reći...

To neznam ni sama, pih... Jedan dan sam zaljubljena, pa drugi... nisam ... A ma, najgore je ša neznam ni sama kako se osjećam , a ni ša da mislim, kao prvo o meni, pa onda o jednoj osobi... ma ja sam skroooooz prolupala, hahahaha... Još samo sutra škola i onda praznici, pa mislim bilo je i vrijeme ihihihihi... Sutra idem sa sekom i emycom van, a emy mi brzo ide ća šmrcccccccc... ma bude se ona brzo vratila hehe... Moram pozdravit sve svoje ludake iz razreda pošta ih neću dugo vidjet, ma stvarno neznam kako ću izdržat bez njih, hehe... Kiki, Deno, Refka, Obić, Puki, Danći, Antony, Benćo, Percan, Barbić, Bruno, Minić, Tepohizam=), Tina, Ela, Andrea, valjda sam sve napisala osim par cura koje nit ne želim pozdravit tako da... ihihihihihihihihi =)))) sve vas punoooo jojim... I da ne zaboravim moje dve slatkice, i vas isto puno jojim, ma to nit ne moram pisat jer ionako znate, hahaha, ae sve vas pozz... wink
Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

- 19:11 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs