...JeDnOm sAm ProBaLa Iz SrcA dA Te iZbrIšEm aL SvAkI DaN nA TebE MirIšE...

23.03.2006., četvrtak

One fine day...

hehe, napokon je došo dan da sam i ja SreTnA :) danas je u školi bilo ful ok, samo što su se neke osobe pilale, ma znaš šta boli me ona stvar za njih jer u zadnjih par tjedana mi se nije baš događalo da sam dobre volje tako da moram iskoristit priliku kad je već imam, hehe, lol :)!! moram samo nešto reć...!!! danijel ideš mi tako na ku*** s tim tvojim vidikovcem, jer samo da znaš VERUDA DO TOKYA, i nema nam ravnih, hehe, neka pati koga smeta, a to se odnosi na tebe danijel.... uglavnom moram pozdraviti moje tri bestice.... jojim vas najviše na svijetu.... a da ne zaboravim one ludice sa stelliuma(NELLA, ANA, LUCIJA, TEUTA, ACI) najbolje ste, hehe, šaljem vam puno pussa... e da vam kažem šta je moja genijalna sestra jučer napravila... išarala cijelu svoju sobu s bojcama... koji smjeh, sad će imat uspomene... na zidovima...hehe, stvarno bolesno, a ma.... inaće ona ima tri godine... UŽAS...!!!! Sutra bi trebali ić na klizanje ali... bumo još vidjeli... samo kad budemo u ponedjeljak došli svi u gipsu... ne dao bog većeg zla, samo da se zna... hehe, loll... rolleyes uglavnom ja ovu subotu ne smijem u uljanik, šmrc, al nema veze... ići ću zato onu sljedeću, lol.......... :)) ae sve vas pozdravljam, i da još nešto... " živite kao da vam je svaki dan posljednji dan života" , hehe... ki$$ kiss
- 17:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bLoGicHi =)

christina's songs