< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

....U mojoj glavi se svađa gomila ljudi nadam se da se ne čuje,a dijete u meni još uvijek se čudi kamo sve to putuje.....mijenjam se,mijenjam se, mijenjam se i nije mi po volji, ali mjenjam se, mijenjam se...........


.....Yeah, I talk shit just deal with it....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Me,myself and I

....I don't play your rules I make my own....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....You can try and try you can't be me....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....You know im rare
You stop and stare
You think I care
I dont....



....Moje najdraže curice ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Counters
Counters

petak, 28.09.2007.

........Ponekad........

*

Iskren sam k'o puška.
Ili šutim ili zinem i ubijem!

*

Zaklali ga, pa u njemu umakali kruha,
nisu znali zašto, valjda im je zato bila muka.

*

Tisuću godina umora,
za mene je pizdarija,
nemam zašto otvorit usta,
osim da te poljubim.

*

Trivijarizirala te ta cigareta,
ali to je tvoja stvar,
ja sam samo promatrać,
za to imam dar.

*

Učinila si mi veliko zlo,
no ni sebi nisi pomogla,
opaka si, ali prohodna.

*


Ovo su stihovi Josipa Ožanića..pronašla sam ih u knjižici nekoj kod sestrine frizerke....zar nisu stihovi zakon??!!...ima jedan kuul pjesma,al je preduga pa je nisam mogla na mob zapisat.....al doći ću ja do nje nekako...bar se nadam....pozić

- 19:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>