siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Samo čitaj,ima tu svega....
A daj čitaj....ne davi

nEšTo MaLo O vLaSnIcI bLoGa:
Image Hosted by ImageShack.us

*OnA se zove MoNiKa.....ali
je frendovi zovu MoX....
rodila se jednog lijepog dana....
27.5.1992...da ima 15....
još malo 16.godina....
OnA je jedna mala
otkvačena zvjerka koja
svakodnevno zlostavlja
roditelje ....to joj je hobi...
osim šta je zovu MoX ....
ona ima još puno nadimaka....ali
i jedan koji drugi često
koriste kad je zovu
a to je.... BoRg....

oNa VoLi:

svoje frendove
sladoled
net
svog psa
čokoladu
svoj mobitel
svijeće
svoju sobu(kreativni nered)
svoj krevet
svog malog bijelog zeca
svoj mp3
svoje marte(hitlera)
društvene ljude
duge telefonske razgovore
sms poruke

oNa MrZi:

laž
prijevaru
ucijenu
CaJkE (SMRT CAJKAMA)
školu


oNa SlUšA:

rOcK...mEtAl....pUnK
iron maiden
green day
s.o.a.d
rhcp
avril
metallica
bullet for my valentine
my chemical romance
hinder
linkin park
disturbed
nickleback
evanescence(katkad)
ma sve šta je tog štiha.....

OsTaLo:

misli (zna)da cajke smrde
ne ide često u crkvu(tko ide stalno)
voli gazit ljude martama
obožava maltretirati glupe ljude
velika je spavalica
mrzi barbike(sponzoruške kuje)....smrt kujama
najdraža joj je boja crna
osjeća se nadmoćno kad gazi babe martama u tramvaju
mrzi školu i najrađe bi ju digla u zrak

WHY

I am sitting on the rain
it¨s cold and dark....
I don¨ know anyone....
But I still talk aloud...

Everyone look¨s at me,
But I don¨t know
What to say.....
I just look at the dark
And screaming away....

Why........why you
Leave me now
It¨s so dangerous
Now when I am alone
and bended in
Strange side....
Oh why is life
So unfair...
Why is everything
In mess????
I live in scair
And I don¨t know
What to do.....
I just wana be
With you....

When your gone
I wana kill myself....
But why.....when
I know that you are
Not in hell....
Now I am sitting in
The dark and asking
Myself why....

Wrote by:Mox


…AkO mE bUdE tRaŽiO,
rEciTe mU dA sAm uMrLa…
…AkO Če tRaŽiTi MoJe TiJeLo,
rEciTe mU dA sAm IzGoRjeLa…
…AkO bUdE tRaŽiO mOj gRoB,
rEciTe mU dA jE nA dNu MoRa…
…A aKo KaŽe dA mU jE žAo,
nEmoJte mU vJeRoVaTi
...JeR oN mE jE uBiO…

ZbOrIlA SaM o SlObOdI
a VlAsTiTe SjEnE sAd
sAm RoB....
iZlAz ViDiM u PrOvAlIjI
a PrOvAlIjA jE
mOj GrOb....


Marina-frendica iz osnovne
Matea-također frendica iz osnovne
Vlatka-drugarica iz osnovne :)
moncica moja
Ivana-frendica iz kvarta
Tena-frendica iz kvarta
Ria-drugarica iz srednje
Ivonchy-frendica
punk-rock girl
punkerica mica
lana
cura s bloga
Luka-dečko s bloga
Marija-blog....baby join me.....
Lucija-blog....luce
Tina-blog......zvjezdano nebo
Ppicek
PaNtErA
perooo
Andy :)
MaTeA
Leo
Antonio AnD Matej
one lady

JeDnOgA dAnA u nOvInAmA jE oSvAnuLa pRiČa
dA sE dJeVoJkA zBoG LjUbLjEnOg mLaDiĆa bAciLa.
PriJe sMrTi pOsLaLa mU jE opRošTaJnO pIsMo:
''DvA sViJeTa mI sMo,
nIkAdA sKuPa mOgLi bItT nIsMo.
BiO sI mI sVe nA oVoMe sViJeTu...
VoLjeLa sAm sVaKi dIo tEbE,
i zBoG tOgA pRokLinJaLa sEbE.
PrAtiLa sAm sVaKi koRak tVoJ
i pRiŽeLjkIvaLa dA sI mOj, sAmO mOj...
ALi tEbI jE vAžNiJa biLa dRoGa,
gLeDaO sI u nJu kAo u BoGa.
ViDjeLa sAm oČaJ nA tVoMe LiCu
dOk sI sVuGdiJe sA sObOm nOsIo špRicU.
KoLikE sAm nOćI pRopLaKaLa moLeĆi BoGa
dA tE izBaVi iZ pAkLa tOgA.
ZbOg tEbE sAm zAmaLo uBiLa
dOk tE jE dRuGa pReD mOjIm oČiMa LjuBiLa.
SvAkE nOćI;
u mIsLiMa sU mI biLe tVoJe pLaVe oČi.
HtJeLa sAm tE pReBoLjeTi,
hTjeLa sAm tE pResTaTi voLjeTi,
hTjeLa sAm tE zaBoRaViTi pOmOćU pIćA,
aL' sAm tE oPeT oSiJeĆaLa u sVaKoM diJeLu sVoGa bIĆa.
ČiM sAm tE ugLeDaLa: cRnA kOsA, pLaVe oČi...
ZnaLa sAm: zaBoRaViT tE nIkAd nEćU mOćI....
ZbOg tEbE sAm moRaLa kRoZ pAkAo pRoČi
i dO oVe tOčKe dOćI.
BiO sI mI LjuBaV pRvA,
a jA zA tEbE oD tE LjuBaVi niTi mRvA.
NoSiLa sAm tE u kRvI,
a sAd ćE nJoMe dA sE hRaNe cRvI.
KaD sE vRaTe LasTaVicE jAtA
vIšE nEćE biTi mOjiH rUkU dA sE sMiJesTe oKo tVoGa vRaTa.
MoLiM tE sHvaTi; sVu sReĆu žeLiM jA tI
AL nE žeLiM vIšE sAmA čEkAtI sUmoRnE zOrE,
oVo jE jEdInI izLaZ iZ oVe nOćNe mOrE.
ZnAj dA tE nE kRiViM nI zA šTo,
voLjeLa sAm tE tI mEnE nIsI i tO jE tO!
SaMo tE jEdNo moLiM pOvReMeNo mI nA gRoB dOnEsI jEdAn maLi cViJeT!''
NaKoN 2 dAnA u nOvInAmA oSvAnE dRuGa pRiČa.
Na gRoBu dJeVoJkE nAđoŠe LeŠ mRtVoGa mLaDiĆa.
ObiTeLj šTo jE dOniJeLa cViJeĆe sVoJiM mRtViMa
nAšLa gA jE s nOžEm u pRsImA.
KaD jE dOšLa poLiCiJa i uSpOsTaViLa mIr
u nJeGoVoJ rUcI nAšLa jE kRvAvI pApiR...
''I jA sAm voLiO tEbE,
aL' mE oVaJ žIvOt sJeBe.
GaDiM sE sAm sEbI
jEr pRaVu LjuBaV nIsAm mOgAo pRuŽiTi tEbI.
A voLiO sAm tE sVjeDoK mI jE BoG
sAd kAd tE nEmA kAo dA nEmAm nIkOg sVoG.
GuRaO sAm tE sTaLnO oD sEbE,
jEr nIsAm hTiO uNišTiTi i tEbE.
NiSaM hTiO dA pAtIš,
a tIsUćU sAm pUtA pOžeLiO dA mI sE vRaTiŠ.
LjuBaV jE kUjA
kOjA tE nA sVe nAčInE sJeBe,
LjuBaV jE cRnA gUjA
kOjA mE oDvOjiLa oD tEbE.
Ne žeLiM vIšE biTi tUgE i boLi rOb,
jEdInA žeLjA mI jE dA s tObOm diJeLiM gRoB.
U zOrU kAd mI sRcE pResTaNe dA LuPa,
kAd nIsMo mOgLi zA žIvoTa,
u sMrTi ćEmO biTi sKuPa!!!!''


__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na
svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

evo malo slikica moj naj drugova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


za početak moja malenkost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pantera
Image Hosted by ImageShack.us

maja...pčelica
Image Hosted by ImageShack.us

pero
Image Hosted by ImageShack.us

vakuum
Image Hosted by ImageShack.us

fičč
a sad biseri iz razreda
Image Hosted by ImageShack.us

barbie viri dok je štefa na wc-uImage Hosted by ImageShack.us

barbie i štefa
Image Hosted by ImageShack.us

ribica
Image Hosted by ImageShack.us

ivonchica

MALO PROVALA:


*Ej jesi kupila ok?
*jesam
*jesi pročitala viceve?
*ne
*jesi zapamtila koji?
......pero...
*ej kaj glista nije kukac?
.....pantera.....
*Ja razmišlja a ne znam o čemu
.....pčelica.........

*Ovaj bih post posvetila svim svojim frendovima.....svima,onima iz osnovne,srednje,i iz vlaka...mislila sam da mi neće toliko nedostajati osnovna ali sm se prevarila,u neku ruku mi je žao šta sam završila osnovnu jar većinu svojih frendova ne vidim...šmrccrysvi kažu proći će to s vremenom ali ne prolazi...jednostavno si ne mogu priznati da više ne idem u otkačeni 8.b...a jbg,sva sreća da je ovaj srednjoškolski razred dobar pa me to malo izvlači...i još sam zahvalna Bogu što putujem vlalom u kojem sam upoznala hrpu frendova....
...pozz.....


*hej ja se samo javljam da sam živa i da mi je dosadno.........a šta ja mogu......nitko se ne javlja.......šta ste me zaboravili???gdje ste svi dovragaburninmad????!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***************************
malo slikica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anarchy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heartagram
ovo je posvećeno svim štreberima i onima koji slušaju cajke
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
pozzzzzzbelj

Da vam ne stavljam
samo slikice,
napisat ću i
pokoje slovce....
ddddddddddd,
šta napisat
da vam opet šaljem
puse?????
zašto ne????
evo jedne male
kisskiss
dobr dvije
ddddddddd
šta ste skromni...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo vam jedan crni
mali leptirić

*************************
ZA PUNKERICUMICU MALO SLIKICA OD GREEN DAYA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Red Hot Chili Peppers
Charlie Lyrics

Huu.
All the boys stitching time
Get yours,got mine
In a minute ill be there
Sit tight get square

You can do it take a wrong
Lie back, trombone
Anybody got a preview tone
Thats right, unknown.
When I pick up on that smell
Pick it up and run like hell
Little women send me some
Better get up on your run

Huu.
So much more than Charlies waking me
To my call and Charlies shaking me
Tell my story
Charlies making me
An charlies making me smile.
Oh,now

[Chorus:]
Tick tick tick tick tick tick tick tick
Wu wu wu wu wu wu dor
Wake wake wake wake wake wake wake
Wu wu wu wu wu wu wor

Everybody do the twist
Get the the message off these fists
Move around like a scientist
Lay down, get kissed

Big picture and it never lies
Big daddy, good advice
Never read it in disguise
Sunset, sunrise

When I pick up on that smell
Pick it up and run like hell
Little women send me some
Better get up on your run

Hu.
So much more than Charlies waking me
To my call and Charlies shaking me
Tell my story
Charlies making me
And charlies making me smile.
Woah now

My heart
Your skin
This love
I'm in
We don't arrive, without a suprise
Your right
Im wrong
Be free
Be long
Into inside, its coming alive

When I pick up on that smell
Pick it up and run like hell
Little women send me some
Better get up on your run
All I ever wanted too
Was pick it up and run with you
Slip it into a summer spell
Double up and run like hell

Hu.
So much more that charlies making waking me
To my call and charlies shaking me
Tell my story
Charlies making me
An charlies making me smile.
Woah, now.

My heart
Your skin
This love
I'm in
We don't arrive, without a suprise
Your right
Im wrong
Be free
Be long
Into inside, its coming to life
My heart
Your skin
This love
I'm in
We don't arrive, without a suprise
Your right
Im wrong
Be free
Be long
Into inside, its coming alive.




****************

*JEDNO OBJAŠNJENJE KOJE MNOGE ZANIMA:
-Kao što sam rekla ja sam osoba koja mrzi(burninmad)narodnjake,ali to ne znači da mrzim osobe koje to slušaju...dobro,mrzim osobe koje namjerno u mojoj blizini puštaju to...smeće...jako mi je žao ako sam koga povrijedila zato šta sam napisala da su narodnjaci smeće,stvarno mi je žao ali to je moje mišljenje....ha ha cajke su smeće...ha ha.....bez uvrijede za one koji to slušaju,,,sorrysretan

Jedine najbolje cipele...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljepota rokera..... takve i ja imam
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Red Hot Chili Peppers
Snow(Hey oh)

Come to decide that the things that I tried were in my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh, now listen what I say oh

When will I know that I really can't go
To the well once more - time to decide on.
Well it's kiliing me, when will I really see, all that I need to look inside.
Come to belive that I better not leave before I get my chance to ride,
Well it's killing me, what do I really need - all that I need to look inside.

Hey oh... listen what I say oh
Come back and hey oh, look at what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
People need the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go;
Inbetween the cover of another perfect wonder and it's so white as snow,
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

Ho!
Went to descend to ammend for a friend of the channels that had broken down.
Now you bring it up, I'm gonna ring it up - just to hear you sing it out.
Step from the road to the sea to the sky,
And I do belive what we rely on,
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh... Listen what I say oh
I got your hey oh... listen what I say oh

The more I see, the less I know
The more I like to let it go - hey oh woah...
People need the cover of another perfect wonder where it's so white as snow.
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go
Inbetween the cover of another perfect wonder where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.
I said hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
Hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
People need the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finaly divided by a word so undecided and there's nowhere to go.

People need the cover of another perfect wonder where it's so white as snow...
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey oh yeah oh yeah... tell my love now
Hey yeah yeah... oh yeah.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Avril Lavigne
"My Happy Ending"

So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus:]
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
I know what they say
[My Happy Ending lyrics on http://www.metrolyrics.com]

They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do [CD version]
All the stuff that you do [radio edited version]

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

[Chorus]

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

[Chorus x2]

[x2]
Oh oh, oh oh, oh oh...
So much for my happy ending

Oh oh, oh oh, oh oh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When you're gone

I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

I never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take

[When You're Gone lyrics on http://www.metrolyrics.com]

Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah

All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
And When you're gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
I miss you
mMm

srijeda, 09.01.2008.

*evo mene,u ovom postu neću nikoga posebno izdvajati,a to možete i sami shvatiti jer kad bih nakog ili nešto posebno isticala pisalo bi HeRe We Go AgAiN # 3......ALI ne piše.....znate zašto????zato što mi se neda jer sam umornazijev i jedva vidim ova slova na tipkovnici,pa imajte razumjevanja ako koju riječ krivo napišem.....da dayesopet sam išla kasno leći,a jbg.....kad mi se ne spava..........a jbg znam da to nije dobro....jbg,jbg,jbg,jbg,jbg.........ej ljudeki imam još samo malo snge da vam stavim i koju slikicu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
da ta slikica ne stoji sama dodat ću joj još jednu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a neću biti đubre pa ću vam napisaki još koju riječ.....no htjedoh reći hvala svima koji podupiru moju mržnju prema cajkama,nepravdi i štreberima.....
*MALO NAS JE AL NAS IMA,
NIJE VAŽNO SRUŠIT
ĆEMO CAJKOŠE BAŠ ONAKO
KAKO TREBA......
smrt smeću od glazbe,sloboda pravim stvarima....
ha ha ha ha hasmijeh,,,,,,,e pa ovo bi bilo sve za danas jer sam skoro zaspala nad tipkovnicom......................

- 21:41 - Komentari (73) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.