< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Važno je znati prošlost da bismo živjeli u sadašnjosti i uživali u budučnosti

O meni:
Dakle zovem se Monika
Prijatelji me zovu Monga
Idem u 8 razred
Najkvartovi su mi Pescha i Ira
Navijam za Dinamo; "dala bih život za njega"
Obožavam: Dinamo, moji komp i zajebanciju
Mrzim:Hajduk, Zdravka Mamića i dvolične ljude
Najfendovi su mi: Tisha, Mariam, Mutavdžija, Sonjči, Mate, Luka i Megy
Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profile Cursors



Get MORE skins on fancygens.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profesori su:

predivna stvorenja
blago se njima, svi ih vole
puno toga su me naučili
nemam ništa protiv njih
budale, nemaju pojma
bogate se na nama
čudovišta koja nemaju dušu


(View Results)

Create a Poll



Someone's Been Bad
More Comments at pYzam.com











Web Counter
Web Counter





Get your own virtual pet!

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Auto kakvog bi svatko poželio



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moje frendice, Sonja i plavuša Ivana




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dinamova pobjeda protiv Ajaxa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još dvije frendice-Matea i Mariam


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ado i Bergo, no coment


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I da mi daju svijet da uzmem sebi....
Da me učine jačom od Boga.....
Ni sekunde razmišljala ne bih....
uzela bih tebe umjesto toga.....


Život je jedan začaran vrt
u njemu vlada
ljubav,mržnja i smrt.


Rekao si mi da sam dijete,
ali nisi znao da djeca
najiskrenije vole.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipica- Reba,Grga i Mutavdžija


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariam( znam da će me ubit za sliku)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lela, koja si ti legenda

ponedjeljak, 17.12.2007.

...evo me....

nonoLjudichi... Jučer sam vam napisala novi blablapost, ali ga je moji thumbupzdrmani komp bangodbacio i nije ga objavio...
Ugl. U četvrtak jeparty bio ples... Bilo je jeeebeno.. Ja sam bila DJ.... Pa deadzato je i bilo jeeebeno(šalim zubose...)
Ali smokinje i bitno da sam headbangodržala obećanje... Da Mutavdžija mahodnosi se na tebe, al koja si ti eektuka zaboravila si ga sigurno.hehehe
Naša ravnateljicalud nam je poklonila najbolji coolpoklon za Božić, dobili smocerek super profu, žena je zakon.....sretan
finoMatea, hoću komentare na zujoovu izjavu....
Ništa.... javim vam lazese sigurno uskoro,bang jer polugodište je na krajuzijev, a to znaći dagreedy ću moći biti na kompu kisscijjjjjelu vječnost....mahwavenut
Ajd evo vam par slikica dok ne dobijem sve....
Pozzichnaughtymah svima....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.