< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Važno je znati prošlost da bismo živjeli u sadašnjosti i uživali u budučnosti

O meni:
Dakle zovem se Monika
Prijatelji me zovu Monga
Idem u 8 razred
Najkvartovi su mi Pescha i Ira
Navijam za Dinamo; "dala bih život za njega"
Obožavam: Dinamo, moji komp i zajebanciju
Mrzim:Hajduk, Zdravka Mamića i dvolične ljude
Najfendovi su mi: Tisha, Mariam, Mutavdžija, Sonjči, Mate, Luka i Megy
Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profile Cursors



Get MORE skins on fancygens.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profesori su:

predivna stvorenja
blago se njima, svi ih vole
puno toga su me naučili
nemam ništa protiv njih
budale, nemaju pojma
bogate se na nama
čudovišta koja nemaju dušu


(View Results)

Create a Poll



Someone's Been Bad
More Comments at pYzam.com











Web Counter
Web Counter





Get your own virtual pet!

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Auto kakvog bi svatko poželio



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moje frendice, Sonja i plavuša Ivana




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dinamova pobjeda protiv Ajaxa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još dvije frendice-Matea i Mariam


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ado i Bergo, no coment


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I da mi daju svijet da uzmem sebi....
Da me učine jačom od Boga.....
Ni sekunde razmišljala ne bih....
uzela bih tebe umjesto toga.....


Život je jedan začaran vrt
u njemu vlada
ljubav,mržnja i smrt.


Rekao si mi da sam dijete,
ali nisi znao da djeca
najiskrenije vole.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipica- Reba,Grga i Mutavdžija


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariam( znam da će me ubit za sliku)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lela, koja si ti legenda

petak, 30.11.2007.

NAPOKON NOVI POST

Evo napokon tuzanda vam se javim....
Trenutno nemam "inspiracije" da vam nešto pametno napišem...(Kao da je ikad zubonešto pametno pišem.)

Image Hosted by ImageShack.us


kissDanas nam je bio zijevna zamjeni "prirodnathumbupsmokin ravnoteža" , Fala Bogu da nismo morali ništa raditi... Ja bangbi se propucala da jesmo.lud
I ovako mi je ovajgreedy dan sjeban do kraja.... Cijeli dan se svađam headbangs Gavričkom (nadam se da ćešmad navratit, uostalom 'oš se ti opet lazesvađat?')...
Al ajde baremfino mi je na likovnom bilo super!!! Lela i Luka wavemahvi ste legende!
'ajd uzmi ga, sklizak je, treba mi deblji(papir)' lela jel ti toburninmadzubo poznato??cool
thumbupAjd idem si upropastitieek ovaj dan do kraja, Sonjči nemoj mislit zujoda se to odnosi na tebe!pjevapjeva
wavePozzzich mahsvima a posebno finoMariam , ozdravi brzoyes



| komentari (67) | print | # |

petak, 16.11.2007.

"HEPY BRZDEJ"

Evo da coolvam se javim....mah
zujoAl samo zatoyes da napišem post za nutMariam!
Mariamthumbup Hepy roflBrzdej!

Image Hosted by ImageShack.us



Eto smokintoliko od mene...pjeva
wave ....pozzzzich...mah



| komentari (28) | print | # |

petak, 09.11.2007.

Blog? Da ili ne

Pozzz...mah
Ne nosim burninmadneke lijepe vijesti... Pa u stvari kako zubose za koga uzme...
Razmišljamlud o ukidanju blogaeek... jer jednostavno nemamno vremena da vam pišem postove onakopuknucu često kako vi to winkželite....
I sadarolleyes razmišljam o dvije mogučnosti! Ili burninmadda ukinem bangblog ili da vam se punobelj "rijeđe" javljam....namcornamcornamcor
nonoNeznamnono, pomozite.... I ostvavite blablapametne komiche....headbang


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

nedjelja, 04.11.2007.

Zujim bezveze....

sretanLjudichi.. Evo napokonwave vam se javljam... Mislila sam da će ovi zubonazovi ih praznici bit zabavnigreedy, kad ono cijele dane bangsam zujala. U četvrtak sam se blablasmrzla na groblju ko **** znate već mouthwashšta! U petak je došlaeek Marijana i radile smo onaj headbangglupi plakat iz hrvatskog, e Marijana thumbupak dobimo 4 iz plakata možemo bit sretne zujoznaš kak... U subotu sam učila pod lazenavodnicima kemiju, valjda pišemomad u srijedu test, ja naravnocry ništa ne znam... JOOOOJ.... Tisha ti greedysi kriva, zašto moraš po nutcijele dane bit na burninmadMSN-u??? (znaš dasmokin se zezam!) Cure, prvenstveno waveMutavdžija i Leuška, daj napišite finonove postiche... Dosadnonobang mi je...
Napravitdead ću linkiche pa posjetitezubo i te blogiche..smijeh
Evowink ne znam kaj dayes vam još napišem osim pozzzichwave princezi i njenim komadima, Mariamthumbup, Luki, Mutavdžiji, Leuškzujoi, hipzujohoperici, Sonjćiwave (nadam se da ti je bilo dobro smokinu Beču), Rebici, Đuficizubo i svima zujoostalima......wavemah



| komentari (47) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.