< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Važno je znati prošlost da bismo živjeli u sadašnjosti i uživali u budučnosti

O meni:
Dakle zovem se Monika
Prijatelji me zovu Monga
Idem u 8 razred
Najkvartovi su mi Pescha i Ira
Navijam za Dinamo; "dala bih život za njega"
Obožavam: Dinamo, moji komp i zajebanciju
Mrzim:Hajduk, Zdravka Mamića i dvolične ljude
Najfendovi su mi: Tisha, Mariam, Mutavdžija, Sonjči, Mate, Luka i Megy
Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profile Cursors



Get MORE skins on fancygens.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profesori su:

predivna stvorenja
blago se njima, svi ih vole
puno toga su me naučili
nemam ništa protiv njih
budale, nemaju pojma
bogate se na nama
čudovišta koja nemaju dušu


(View Results)

Create a Poll



Someone's Been Bad
More Comments at pYzam.com











Web Counter
Web Counter





Get your own virtual pet!

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Auto kakvog bi svatko poželio



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moje frendice, Sonja i plavuša Ivana




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dinamova pobjeda protiv Ajaxa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još dvije frendice-Matea i Mariam


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ado i Bergo, no coment


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I da mi daju svijet da uzmem sebi....
Da me učine jačom od Boga.....
Ni sekunde razmišljala ne bih....
uzela bih tebe umjesto toga.....


Život je jedan začaran vrt
u njemu vlada
ljubav,mržnja i smrt.


Rekao si mi da sam dijete,
ali nisi znao da djeca
najiskrenije vole.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipica- Reba,Grga i Mutavdžija


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariam( znam da će me ubit za sliku)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lela, koja si ti legenda

petak, 26.10.2007.

blablablablablablabla

Evo dasretan vam se na brzinu javim... Prvo obečajem zuboda ću vam se češće javljati... jer znate prošla su ona tri tjedna... I ja višesmijeh nemam kaznu... N A P O K O N !!!!thumbup

U ponedjeljakgreedy moji razred ide na coolizlet... Ekipicha zabavite se... Sigurno ćebang im bit JEBENOOOOthumbup!!! A ja umjesto da idem s njima prvo u nonobolnicu i ak tam ne ostanem onda u školu.... waveZa poludit, i još to dva sata smokinmatematike, nije da imam nešto protiv profesora zuboCvrkalja ali čovjeće 2 sata. I onda poslijeeek toga još headbangSambrajlinu....

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Al beljdobro nije sve takbang crno.... kad razmislim redarsretan ću bit samo dva dana... hahahaha, Reba smijehkak smo se izvukle...u četvrtak i petakfino se ne ide u školu i ono najvažnije u mahutorak je ples na koji još uvijek ne znamcool hoću li ić..

beljDanas sam mislila ić u grad ali predivno yesvrijeme me je spriječilo....Pa reko da vam zijevse javim....
Nadam se da je thumbupMatea ozdravila i da će doć u utorak u školu.Isto taklud se naadam da više nelud plačeš zbog one budale...zujozujo
A mahkak nebi bilo fer da spomnemnut Mateu a Leudead i Đafičkuzubo ne... Pa evo cure, nemojte ni vas dvije plakat... Ima i boljih.... A kad već spominjem burninmadpozzzich svimak koji imaju ljubavne cerekproblemiche!

TNX bangsvima na komichima...(Rebasretan evo ti novi post da možeš pjevakomat)....

I n kraju pozzich: Mariamcool, Rebi, Tishi, Đuficool, Lei, Marijani, Luki, Kristini,puknucu Gunji, Adi, Kiki, Sonjčipjeva, Matei i svima koje sammah zaboravila...wavemah



| komentari (51) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.