< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Važno je znati prošlost da bismo živjeli u sadašnjosti i uživali u budučnosti

O meni:
Dakle zovem se Monika
Prijatelji me zovu Monga
Idem u 8 razred
Najkvartovi su mi Pescha i Ira
Navijam za Dinamo; "dala bih život za njega"
Obožavam: Dinamo, moji komp i zajebanciju
Mrzim:Hajduk, Zdravka Mamića i dvolične ljude
Najfendovi su mi: Tisha, Mariam, Mutavdžija, Sonjči, Mate, Luka i Megy
Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profile Cursors



Get MORE skins on fancygens.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji MSN je msandelic@hotmail.com



Profesori su:

predivna stvorenja
blago se njima, svi ih vole
puno toga su me naučili
nemam ništa protiv njih
budale, nemaju pojma
bogate se na nama
čudovišta koja nemaju dušu


(View Results)

Create a Poll



Someone's Been Bad
More Comments at pYzam.com











Web Counter
Web Counter





Get your own virtual pet!

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous

Steaming Angry Mickey Mouse Miscellaneous



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Auto kakvog bi svatko poželio



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moje frendice, Sonja i plavuša Ivana




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dinamova pobjeda protiv Ajaxa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Još dvije frendice-Matea i Mariam


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ado i Bergo, no coment


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I da mi daju svijet da uzmem sebi....
Da me učine jačom od Boga.....
Ni sekunde razmišljala ne bih....
uzela bih tebe umjesto toga.....


Život je jedan začaran vrt
u njemu vlada
ljubav,mržnja i smrt.


Rekao si mi da sam dijete,
ali nisi znao da djeca
najiskrenije vole.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipica- Reba,Grga i Mutavdžija


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariam( znam da će me ubit za sliku)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lela, koja si ti legenda

petak, 19.10.2007.

Umro Toše Proeski

U utorak ujutrono umro je Toše Proeski, jedan od največih glazbenika na cryBalkanu.... Neki kažu da je on bio posljednja nit koja je spajalaeek EX-Yugu, ja mislim da je on biosretan nešto mnogo više...
Kao svim ljudima cry koji su slušali njegovunono glazbu pa tako i meni, jako mi je žaononono i tužna sam ....
zalivenAli što ćeš, život ide dalje.... No ipak u sječanje na njegayes odlučila sam postaviti thumbupovaj desin na nekotuzan vrijeme....





smokinKako sam vam zadnji post thumbupobjavila u petak mnogo toga seheadbang dogodilo.....
Bili smo u onombang kazalištu, na kraju je ispalo ludjebenooo.... Super smo se proveli...Osim zujošto je mene poslije boljelo uho... Joj pjevaTone, znaš ti na kaj jamad mislim...

U subotu partyje bila utakmica, naravno pobijedili smo, mahkao i u utorak kad je Vukoević zabio gol. hrvatskaNapred Ogi!!!...lol....zubo
zujoOvaj tjedan je usretan školi biloheadbang onak, dobro, osim kaj smonut i mali neke gluposti, ko i svakirolleyes tjedan....
Ja sam sretna jer finoneću morati odg. kemiju,njami izvukla greedysam se....

Nadam se da ćucool prek vikenda imat više vremena da vam burninmadnapišem još jedan post... A i vljda ćucry izdržati još tjedan, kad mi istiće ova nonoglupa kazna...

mahI na kraju ne bi bilo uredu dano završim ovaj post, a da ne pozzzamwave Mutavdžiju, Matea drži se,thumbup bit će sve OK!!!!

P.S. neću nikoga waveviše pozzzat, jer uvijek nekog zaboravimwave pa onda pozzzzzzzzz svimamah .........



| komentari (54) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.