Na milosnoj strani ulice...

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

30.04.2007., ponedjeljak

PRESVETI OLTARSKI SAKRAMENT

Isuse Kriste, sa oltara čistog bijelog
Gospodar si Rabbi svemira cijelog
iz pokaznice gledaš nas Ljubavi čista
jučer, danas i sutra, Ti Ljubav si ista.

Prosuo svjetlost po nama si bijelu
obuhvatio svemir i zemlju si cijelu
oko Tebe slavu, hvalu pjeva anđeoski kor
Tebe Rabbi Brate časti svaki kršten stvor.

Oko Tebe kaplju lati najcrvenijega cvijeta
svaka lat je dragi Kriste Krv Tvoja Sveta
vidim s desne sjediš Oca dragog Boga moga
milost na nas Ti prosipaš Duha svoga Presvetoga.

Gle čudo za čudom uvijek stvaraš Kriste brate
kad svako Božje biće Rabbi dozna za Te
kad veliko Sveto Srce Tvoje je stalo
u svako čisto otvoreno, srce naše malo.



SJEDINJEN S TOBOM

Dan sviće, svijet se budi
nebom duše moje zora rudi
srce ustreptalo od miline
što pohodit ćeš ga Rabbi sa visine.

Noge same jure, srce ih vodi
tebi Rabbi u crkvu srce hodi
da krunicom odagna sve bičeve ljute
da Tebi Rabbi pripravi pute.

Pa kad jednom zarad Žrtve Svete
izbrisao si sve krivice klete
sjedinjen po Kruhu s Tobom
ovladao sam nad samim sobom.

Jer sada umjesto mene Ti si
ne, uzalud Rabbi visio nisi
jedući što Ti mi dade Kruh
umro sam sebi, u meni Tvoj Duh.



HVALA TI RABBI

Hvala Ti Rabbi što čvrsto me za ruku
uvodiš sigurno u Tvoju mirnu luku
što Ocu me polagano vodiš svome
što i mene hoćeš u Kraljevstvu Tvome.

U muci svojoj na Križu života
ko grimizna ruža Ti si divota
čije kapi Krvi ko lati njene lete
što na oltaru bivaju usred Euharistije Svete.

A u slavi svojoj Uskrsnuća slavna
poput ljiljana si bijela komu nema ravna
bjelinom čistom tog predivnog cvijeta
Ti si Rabbi najbjelja na oltaru Hostija Sveta.

- 07:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #
POSLANJE

On – u savršenoj bjelini uskrsnu tijelo moje mrtvo u svijetu
pa opra me Janjetovom Krvlju za novu budnost svetu,

ožeže mi usne svetim žarom
da istinu govore sa marom,

a srce ožeže mi vatrom svetom
da snagu uništi đavlu kletom,

da Krv me ispuni Sveta čista
da ruka produžena budem Krista.



CENAKOLO

Dvorana niska na gornjem katu
davnog četvrtka o devetom satu
slavnom i poznatom za vijeke posta
ugostivši Tebe Kriste i dvanaest gosta.

Na stolu kalež i beskvasni kruh
apostola dvanaest s Tobom jedan duh
ni slutili nisu kakvu li ćeš gorku muku
podnijet Rabbi radi spasa svojem puku.

Zapovijed si novu Rabbi dao njima
zapovijed ljubavi što kršten svak je ima
opravši Rabbi noge tada svima
pokazao si svijetu, kako ljubiti se ima.

Razlomljen kruh dao si njima
sebe si im dao – Kruh Sveti svima,
a kalež kad uzeo si Ti u ruke svoje
svjetlost divna prosu se iz ruke Tvoje.

Svjetlost svijeta što razgoni mrak
svjetlost sjajna Ljubavi Tvoje znak
Svjetlost Sveta što obasja me milo
glavu kad prislonim na Tvoje sveto krilo.

- 07:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #
SHALOM

Svijetlo iza oblaka se krije, skriva
Rabbi moj tamo negdje skriven biva
pa savršenim potezima kista
crta sunce što na nebu blista.

Kopija ljepote i kopija raja
kopija najljepšeg Božanskog kraja
ono je što oči vide i um naš sniva
dok ljepota istinska u duši nam se skriva.

Shalom kao riječ ništa ne znači
ako nebo duše potpuno se smrači
samo riječ ta od riječi više budi
Shalom eleichem! – Rabbi kad nam nudi.



POHOD ELIZABETI

Na magaretu rodici pošla si trudna
u srcu prebiruć noć kada si budna
o Marijo prekinula djevojačke sanje
doznavši svoje milosno stanje.

Od radosti zaigra Elizabeti dijete
kad prepozna stanje Bogorodice Svete
kad spozna radosna da Marijo za Sina
nosiš njenog i mog dragog Gospodina.

- 07:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #
FRIŽI

Nebom moje duše za frižem bio friž
kad odjednom iznenada zasvijetlio joj Križ
pa svjetlošću milosnom bijelom
sjaj se prosu dušom mojom cijelom.

I friži se i sve rane moje brišu
Križ ih pere, milosnom ljubavlju vida
pluća moja sad slobodno dišu
magla se i koprena s duše moje skida.



EKOLOŠKA

Godinama pod Rabbi nebom Tvojim
rastao djetinjstva moga bor
i sva djeca smatraše ga svojim
i ljubljaše ga svaki Tvoj stvor.

Zelen je i velik i raskošan bio
pod krošnjom tom sam mnogo puta snio
od stoljeća pola – godina imao još više
al' zbog bagera zloga sad više ne diše.

Namučio se i bager dok rušio je bor
plakao za njim svaki Tvoj je stvor
sve zbog jedne ceste opasne i brze
strojevi Rabbi, ono što Ti stvori mrze.

Dal' Tebi je Rabbi zbog prirode žao,
dal' Ti Rabbi s nama kažeš jao?
Moderno stvorenje briga više nije
pa sve Tvoje poput bora ruši – to i ne krije.

Al' pobjeda konačna je, ipak Rabbi Tvoja
tad s anđelima slavit će Te duša moja
kad Rabbi u slavi opet dođeš k nama
duša moja neće tada biti, ni tužna ni sama.

- 07:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #
LJUBIM TE KRISTE

Sjedim u kafeu u skrivenu kutu
samo Prijatelja uz sebe imam na putu
samo On vida sve moje rane
samo Brat može brojat moje dane.

Spasitelja samo svoga vidim
ničega sa Njim ja se ne stidim
pa kad bešćutna je rijeka 'prijatelja'
što me briga uz mog Spasitelja.

Ispijam kavu uz malo šlaga
Sugovornika imam najboljeg blaga
u mom srcu zbog tog nema suše
kad Brat Isus na uho mi puše.

Kad tiho sa mnom nježno zbori
o kako su divni Učitelja svi izvori
na vrutke me tihane vodi
da živim u miru radosti slobodi.

Da mi srce tako živo kliče
„Ljubim Te Kriste!“ – pri tom snažno viče!


KRIŽNI PUT

Prolazim stazom križnog puta
duh moj prostranstvima luta
stazama Gospodnjim po nebu moje duše
lahor Duha Svetog polagano puše.

Od postaje do postaje nije posve lako
gledajuć Te Kriste, rad Tebe sam plak'o
radi muke gorke i tjeskobe Tvoje
kršio sam Rabbi plačuć ruke svoje.

Ali negdje usred rasplakanog puta
shvatih duh moj više i ne luta
pa ne plaće radi Tvoga Rabbi puta
nego uvreda radi plače i rad' grijeha ljuta.

Kojima sam Rabbi razapeo Tebe
nekoć davno, zato srce zebe
zato duh mi raskaje se jako
zato Rabbi ja sam gorko plak'o.

Mukom svojom oplak'o si mene
Krvlju nadoda me među otkupljene
Tijelom svojim grijehe Ti odnese moje
Duhom Svetim pozva me međ' svoje.


KOD GOSPE PRIZIDNICE

Visoko ponad crkvice pri zidu
na vrh brda što Čiovo se zove
horizonti duše polako se vidu
spoznaje duša moja traži nove.

Od crkvice tek krov se i preslica znaju
oko mene ruta, mirta, maslina i stina
samo putnici nebeski me poznaju
samo galeb, more, Rabbi i tišina.

Pa dok sunce kreće ka smiraju dana
razlivši se pri tom po čipkastom moru
duša moja, Duhom Svetim sva protkana
osjeća se kao da je, na Nebeskom dvoru.

Samo šum valova i lagan vjetrić piri
na obzorju jedrilice male vidim dvije
al' to duši dovoljno je da se smiri
od radosti prisuća Božjeg da se smije.



- 07:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #
NAVJEŠTENJE

U tišini bijele sobe
pod velom od lanen robe
krhka skromna bijela
stajala si Majko – uplašena cijela.

„Ne boj se!“ – začula si glas
Anđela Gospodnjeg što navijesti Spas,
„Neka mi bude!“ – rekla si tada
učini te i mi sa tobom, to govorimo sada.

Zabrinuta lica i sa malim strahom
postala si Velikom umjesto plahom
jer uz srca puna slave i veselja
Majkom postala si Spasitelja.

Tajna vjere – Sveta Riječ
utjelovila se i pila slatku mliječ,
prebivala ispod tvoga svetog krila
uz skute tvoje, Očev sanak snila.

Hvala ti Majko što poslušna si bila
hvala što Anđelu si spremno odgovorila
hvala što još se uvijek čuje tvoj glas
hvala što svima nama, rodila si Spas.



NA KLANJANJU

U tišini kapele male
kazaljke sata potpuno stale
u pokaznici sjajnoj Rabbi Ti si
hvala što mene zaboravio nisi.

Al' sjajniji od svega u Očevu sjaju
Oči Tvoje Rabbi, Istinu mi daju
što podnese tada o Prezrena Riječi
i kako pogled Tvoj me sada liječi.

Ne, svijetu lijepo izgledao nisi
u grču i boli visio Ti si
grijehe i krivnje podnio si moje
zbog mene Krvlju lice oblio svoje.

Poružen pogrđen popljuvan od sviju
podno Križa suze, oči Majke liju
Ti drvo sramno žrtvom preuzvisi
na njem od tad Spasitelj moj visi.

Učitelju Brate Prijatelju dragi
Spasitelju sviju kog pogledi su blagi
Ti Ocu zahvali namjesto mene
što slabostima mojim kosti Ti pobrojene.


PRIJATELJIMA

Zatvorene oči uz slavljenja zvuk
razgonim tmina strašan muk
u srcu mome vidim svjetlina
duboko unutra tebe brate ima.

Stanuješ unutra s Gospodinom skupa
zato skupa s mojim i tvoje srce lupa
zato Isus nas skupa rješava muke
zato istodobno drži nas za ruke.

Uz puno srce radosti veselja
pogleda uprtog u Spasitelja
ostade mi samo jedna želja
blagoslovi Rabbi moga prijatelja.





- 07:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #
BOŽE ŠTO SI?

Bože što je sunce?
Dio Tvoga sjaja.
Bože što je nebo?
Tvoja širina bez kraja.

Bože što je ovaj zrak?
Malen dio onog što stvori Tvoj Duh.
A Bože što si ti?
Ti si Oče, sva moja radost
najslađi moj KRUH.

Što je Bože more?
Kuća Tvojih bića.
Što su Bože gore?
Kuće Tvojih ptića.

Što su Bože nebesa plava?
To je krov pod kojim raste trava.
Što su Bože radosti i tuge?
To je oče kako reagiramo na druge.

A što je Bože nabrojeno sve to?
U svemu tome proslavlja se,
IME TVOJE SVETO.

- 07:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #
UGRIJ DUŠU LEDENU

Kad čovjek je bešćutan
srce tiho Kristu vapi
zašto Kriste dijete Tvoje,
Tvoje Krvi ne dotakoše kapi?

Ulij Kriste svoju ljubav žarku
liječi srce stisnuto tvrdo
ugrij dušu ledenu, mrzlu
neka vjerom pomakne se brdo.



RUKE


Ruke što mole
ruke su što vole
siplju zdravlje, snagu
silu krše vragu!

Milošću Oca Boga
Isusa Krista
Svetoga Duha silom i snagom
u obračun ruke ulaze s vragom!

Što oči ne vide
vidi se s Duhom
ruke su zaogrnjene
snažne vjere ruhom!

Ruke što liječe
i blagoslov daju
sotonu priječe
snagu skidaju zmaju!

Sve Ruke rade
Tajnom Oca i Sina
Duhom Svetim osnažene
Milošću sa visina!

- 07:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #
PAVLOVSKI TRN

I dok trn me, kao Pavla bode
i kad čudne , u glavi se misli rode
ne dam nikom, srca moga blizu
cijelog roda napasti nizu.

Samo Kristu dopuštam da stoji
u mom srcu – po svome ga kroji
samo vama što ljubite Krista
samo za vas moje srce blista.



ZAHVALAN KRISTU

Zahvalan Kristu za svako drago biće
zahvalan što pohodi me Sveti Duh
Krv Njegova najdraže mi piće,
a Tijelo moj najdraži kruh.

On malen u crkvi se skriva,
a meni je svakog dana dosta,
kad bit kruha, biti Tijela posta
kad bit vina, Krvlju dragom biva



PRIJATELJIMA

kad mog glasa nema ili slova
kad od mene ne čitaš ništa nova
čak i tada za te mjesta ima
u mom srcu sam povezan sa svima.

Za te molim i Bogu te prikazujem svom
u molitvi si uvijek ti u srcu mom.


- 07:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #
ISUS

I stina, Put i Život
S ve to Kriste jesi
U vijek budi sa mnom
S amo da nikad ne pitam: „Gdje si?“

- 07:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Odlučio sam slijediti Krista

Odlučio sam slijediti Krista
ne samo perom il' potezom kista
već srcem cijelim, žićem svim
svime što jesam, želim bit s Njim.

I kad je lijepo i kad sunce sije
kad grijeh mi dušu tišti i vije
kad bolest tijela stanice lista
odlučio sam slijediti Krista.

- 06:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #