Blog by Mony

četvrtak, 26.01.2006.

Born to ride

A sada nesto o meni. Moja velika zivotna strast su motori. Jos od malena zeljela sam imati svoj motor i sjecam se da sam s 5 godina vozila ludog Apenca ,dok je stari trcao zamnom jer nisam mogla nogama do poda. Jos kao mala sam izvodila neke pizdarije i mogu sama za sebe reci da sam razlicita od dosta cura,vecinom sam se igrala rata s braticima i okolnim deckima iz Tisine,motorima,auticima...ali voljela sam i Barbike,hmm,voljela? Doduse sve i jedna je zavrsila bez glave,kose,ruke (a sta cete,kreativno dijete) ;) tako da sam uspjela sacuvati samo jednu koja je sad na mom ormaru. Trenutacno idem u Gimnaziju Sisak iako s tom skolom bas i nemam neke veze i mislim da je ona cisti gubitak vremena s obzirom na neke strukovne skole. Ali jedini razlog zbog kojeg sam upisala tu skolu je upis na zeljeni faks. Naime zelim upisati pravo jer mislim da je to pravi faks za mene s obzirom da volim puno pricati o svemu i svacemu,a i zaista sam hiperaktivna i nemogu biti 5 min na jednom mjestu , a i zbog zarade pravnika jer bez love nebi mogla kupiti svoju dugo zeljenu CBR-ku. Daljni planovi nakon zavrsetka faksa je upiati zavrsni tecaj automehanike i dobiti diplomu tako da mogu otvoriti radionu iskljucivo za motore (popravak auta imaju samo privilegirani),ha,ha... Ta mi je zelja sada jos i veca jer znam da je moj prijatelj s kojim sam bila jako bliska imao tu zelju,no na zalost svih nas nije ju stigao ostvariti. No,o njemu bise u sljedecem javljanju. Slusam sve i svasta,osim narodnjaka i ovih Hrvatskih jebivjetra poput Severine,Maje suput,i slicnih (izuzetak su neki rapperi,a Skoru necu komentirati jer se o ukusima ne raspravlja,a i to bi potegnulo neka krivo shvacena misljenja.,ono cist ok lik,neke njegove pjesme zaista volim ,dok druge poput ˝Milo moje˝ ne zelim ni komentirati). Najvise slusam techno,rave,a onda sve drugo,a jako volim slusat njemacki rap.
- 09:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>