01

srijeda

kolovoz

2007

ONAJ MOJ

EJJ ljudi..
Mona spakirana.Ne nosim puno stvari.Ionak se idem odmarat..
Danas sam si kupila traperice,starci su mi dali novce.Sad smo si super,čak mi dali i za busnu kartu.Tak da ću imat para kad se vratim u ZG.Vraćam se oko 14.8.
Odnjela sam macici cvijet cerek
ONAJ MOJ me i jučer zvao,al me nije bilo doma.Tad je uslijedio mejl-njegov kak me zvao,i pitanje dal sam na moru(ja mu samo napisala da sam kupila kartu,al ne i za kada hehhe)i ono da mu pišem.E,dragi moj,ja ti više ne bum pisala.Na moru ću zaboravit na ljude iz Zg,a pogotovo na tebe.U petak ću možda i mob isključit.Nemate pojma kako uživam kad on mene tak zivka i piše mejlove.Malo mu je frka.Neka,neka...Kako se sve okrene smijeh
Pozdrav ljudi..kupajte se,sunčajte,lovite komade..ružite..
Čitamo se kad se vratim..
Pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.