31

utorak

srpanj

2007

Autobusni kolodvor

Hey ljudi!!!
Mona ide na more.winkKupila sam jučer kartu za Dubrovnik,idem u četvrtak.I još mi sve to nestvarno,jer sam si sve na brzinu izkemijala.Dobro da sam imala para da si izrealiziram put.Platila sam je 367.60 kn,kaj na kraju i nije tak skupo.Ok da sam prije mislila mogla sam si kupit jeftiniju avionsku kartu i ne zezat se sa dalekim putom.Opet će me bolit svaka kost od sjedenja,al more će sve izliječiti yes Idem u 12 popodne i u Dubrovniku sam oko 21.30.Devet i pol sati,ma izdržat ću ja i to smijeh
Kad smo išli u 11 mjesecu na svadbu u Dubrovnik,tata mi je kupio kartu gdje sam se do Dubrovnika vozila 11 sati,poludila sam.Stali smo u svakom mjestu.U Neumu sam bila već na izmaku snaga.A mama mi je rekla da kad vidim most,tj.Tuđmanov most da smo stigli.Tak da sam ja čitavim putem od Neuma do Dubrovnika,tražila taj je..most.I onda sam ga napokon nakon sat vremena i ugledala.Zadnji put sam tamo bila 93,kada je još Dubrovnik slovio za najjeftiniji grad na Jadranu(ok bio je i rat).A dok sada..Ma neću ja nikamo ni izlaziti.Ne bum ni do Starduna,jedino ak će netko baš imat želju da me izvede.Tetina kuća je odmah na moru,tako da je to super.Ak će mi se baš šetat Babin kuk je blizu,a i onaj kompleks birceva u blizini Ekonomskog faxa.
Samo da se ja kupam i pobjegnem daleko od šugavog Zagreba,a i naravno da izbjegnem OVOG MOG.Mada je fino zahladilo i paše mi ovo prohladno vrijeme.Danas ću odnjet cvijet svojoj MACICI,da se oprostimo prije puta cerek
OVAJ MOJ dolazi u petak jutro sa avionom iz Norveške.I čeka ga veliko iznenađenje,nekog neće biti da ga čeka.Pogodite koga?roflNaravno da sam ja mogla odgodit put za dva,tri dana pa da se i vidimo.Al zakaj??
Mislim da mi je ovo stvrano jako dobra odluka.Ostani đubre do kraj rofl
Dragi učila sam od majstora smijehsmijeh
K mi je bolestan,neka prehladica.
Sa starcima opet pričam,jer sam naime imala gadan fajt u nedjelju oko mora.Al ne bi Mona bila Mona kad se ne bi zainatila.Naime mama nije htjela pitat dal mogu kod tete u Du(a pričala je s njom na tel),tako da sam ja uzela slušalicu jučer i sredila sve sa tetom.Tako da su malo negodovali kaj idem u Du,al dragi moji pa mogla sam s vama u Istru,pa ne bi trošila na katru.Mama mi je solila pamet da sam s tim novcima mogla kupit hlače i da sam trebala radit pa bi mogla na godišnji..Ma i ona gluposti priča.Ak nešto mrzim to je ulizivanje,kao nismo pričali oko tjedan dana,a sad smo si kao opet dobri.A pere ih grižnja savijesti..Al mislim da je za sve najbolje da se odemo u različita mjesta na more..Budemo se uspjeli odmorit.
Zvao me i Zox,tip kojem sam se sviđala,ispravak još mu se sviđam.Al kao nije htio smetat zbog OVOG MOG.Kao objasnio mi je da sam mu previše prirasla srcu,pa nije htio stvarat pomutnju(?).Ja sam mu odgovorila da nema ništa više između OVOG MOG(a tu sam se gadno zaj..)i da mislim sorry kaj sam ja uzrok njegovih problema.I sad me stalno zove(ne javljam se)i šalje poruke.Joj,joj Mona..i ti se znaš uvalit..A shvatit će..Nije me zvao oko 2 mjeseca i onda iznenada...Pa kaj je tim ljudima???
Tak su me jučer i sa burze zvali da su mi našli posao.I to mrak posao..Moš mislit..U Tommy lancu trgovina,kao prodavačica.Lijepo mi je žena objasnila da joj moram donjet CV ili poslat prek mejla.I da ak to ne napravim budu me obrisali.Kao koristi od te burze.Tam sam već ful dugo,a našli mi samo jedan posao i to davno-na početku.Jedino kaj bi bilo bed da neću imat besplatan pokaz.Predselekcija bi bila sutra.I ja poslala CV,a u glavi mi bila 101 ideja kaj da smuljam da ne odem tam radit.Jer sam fakat prekvalificirana za taj posao.I niš poslala ja njoj CV,i zove ona mene da je dobila moj mejl.I pita dal sam ja zainteresirana,a ja njoj pa imam ja i druge ponude,a i 2.8. idem na put.A i sama žena vidjela da sam ja daleko od prodavačice,pa je samo rekla:"Ništa.Hvala.Doviđenja."Pao mi kamen sa srca.Poslije mora idem tražit posao.
U nedjelju bila na sladoledu sa Illy.
Jučer nakon autobusnog,bila kod Toni na bambusu i časici razgovora.Prije mora da se vidimo.
Niš ljudi,idem si ja prat majice,jer ću možda i do ST,pa da imam kaj obuć ak ćemo nekam van smijeh
Pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.