23

ponedjeljak

srpanj

2007

Bolesna

Ej..
Kako se razboljeti na + 50?Evo,meni je to uspjelo..Naime slijedite moje korake i već sutra ćete imati teperaturu,boljet će vas grlo,bit će vam kao meni čas hladno(da,da..možda je to sad lijepo kako me zekala moja draga Tonithumbup),a čas vruće.Išla ja danas do dućana,i bilo mi tako zima da sam u jednom trenu pomislila na jaknu(mislim da bi me pratili podrugljivi pogledi ljudi),al sam se na svu sreću predomislilarofl.A kad sam došla doma skuhala sam se,i tak u krug,vruće-zima..zima-vruće..
E,da zaboravih korake kojih se treba pridržavati da budete bolesni..Ovak..pijte sokiće sa hrpom leda,napravite si propuh u stanu ili kući,ili operite kosu i sa još polusuhom kosom uđite u tramvaj di su svi prozori otvoreni..i tako zaradite prehladicu..A ja po prirodi nemrem sjedit doma i čekat da barem malo prizdravim,pa sam već po drugi izašla van..A kad jednom tvrdoglavom BIKU nemrete neke stvari dokazat smijeh
Moj mali K je rekao da će mi kuhat,i da moram piti puno čaja(al ko je vidio pit čaj po ljeti,tak da ja derem po vodi),da moram jesti(al nemrem baš)i da se odmaram..A baš je slatkić,kak se on brine kiss
Brine se i moja draga Toni.Ne možete vjerovat kako je ona super curka,i kad je u najvećoj depri ona sve to isfura u pozitivu,tak da se na kraju smijemo.A da ne pričam da kad smo vani(hmhm...mislim dugo nismo,hehe..znam da će ona to čitat pa ja namjerno rofl)umiremo od smijeha već u prvoj sekundi našeg izlaska..A nadam se da će jednom prilikom popustiti i da ćemo opet ružit ko u dobra stara vremena partyparty
I sad sjedim kraj prozora di mi sunce udara u glavu,a mene zimica trese..Nadam se da će sutra ta fucking kiša..pa da ćemo napokon moć normalno disat...
Dobro da repriziraju i cijeli dan na tv-u vrte serijice,filmiće pa mi i nije tak bed.Zabrijala sam ful na Gilmorice,OC,Tree Hill i naravno Uvod u anatomiju..A kažem ja dijete,dijete smijehPrave teen serijice-OC i Tree Hillthumbup
I jučer su radari radili punom parom,al ne od ovog moga,nego moje kakti naj frendice(al mi to već odavno nismo).Ne bum je pljuvala,al da je zloćesta(neću sad upotrebljavat teže riječi),je..Nismo se vidjele godinu dana,a živimo jedna od druge pet koraka.Nekad smo se znale čut i po par puta dnevno,al sad..Ja sam se trudila,previše.I da nisam,vjerojatno bi naše prijateljstvo odavno izmaglilo.Nije ona loša,i fali mi.Jer nam su se izdogađale ful zanimljive stvari..al ono kaj me najviše boli je da nije bila uz mene kad mi je trebala,i da ne pamti neke meni važne stvari..Zato sam i odustala od borbe za nju..Ona je tip žene kad imaju nekog frajera,onda ko vas je..al čim je neki problem na pomolu,onda se kao iznenada sjeti mog broja i slijedi poziv na kavu.Ja sam prije bila glupa i pušila njene fore,al dosadilo mi...I tak se jučer ona sjetila mene nazvat..a trebala me već odavno nazvat da me ošiša,jer smo se dogovorile da će to biti rođendanski poklon..al nije..i ja se naljutila i poslala joj odvratnu poruku..i ona se pametna pojadala mojoj sestri koja je k njoj došla u salon na šišanje(pogađate frizerka je),kako sam ja ovo i ono..a je..L..
Kad me nazvala u prvi mah je nisam ni prepoznala,al za sek opet jesam..Pitala me dal ću na bazen sa njom i njenim dragim,još ja i bi,al me to grlo zeznulo i rekla ja njoj nek mi se javi ak će poslije na cugu.I rekla ona da hoće.I mislite da je..NIJE...Nisam ja ljuta..već mi ko za i ovog MOG totalno svejedno...Pa imam ja frendica...Ona je ta koja nema..Tak da se mislim,ja ne trebam brinut...
Jučer provela doma,dopisujući se sa K,spavajući,i gledala TV,malo jela..
U subotu sam odlučila malo van,i to kao solo ja i Betty,al na kraju ispao lezba parti...Nisam bila baš oduševljena(je Monchi sama si si kriva),al je Betty dovela frendicu koja je ful smiješna pa večer nije bila totalni dizasterwinkPrvo sam otišla k Betty,naručile pizzu,jele,brbljale o životu,propalim ljubavima(ja samo,ona se smijala i bila tužna).A onda je zvala M kako bi ona van(i opet radari,da sam bila doma,vjerojatno mi se nitko ne bi sjetio,a to valjda tak jeeek)i da se s frendom dogovorila na Trgu,ap nek Betty i ja dođemo.U tramvaju me zvala M2,kako bi i ona van.I njoj sam rekla nek se nađemo u 11.A onda sam nazvala i I(grdna greška)nek dođe s M2,pa idemo nekam na cugu.A zakaj grdna greška?Naime I je ok,al ima svojim momenata kad u njoj proradi ludilo i nemrem se baš kontrolirat,pa svi oko nje živčane.Ona je tip žene pijavice,koja bi ti i zadnju trunku krvi(i danas mi na telefon pričala o svojim ljubavnim jadima,a ja samo da se ne srušim)isisala.Zabrijala je na tipa koji ju onak,po mojoj procijeni i ne šljivi,al ona se ne da i priča o njemu već 4 godine uzastopce..Pa,daj ženo...Kad smo se okupili i sjeli u birc di bi stanoviti S mogao proć ona je onak histerično počela govoriti:"Pa ne moramo mi ovdje sjedit.Ak me on vidi,mislit će da ga pratim"Ajme,ja i M2 smo je samo gledale.Betty se spasila,otišla je po frendicu.A onda spas,M2 i ja smo ugledale frenda koji je sjedio stol do nas,pa smo si mi pričale s njim.A teme su bile,one standardne kog si vidio,ko se oženio(jer je to u našim godinama već normalano,i to više nego normalno-nadam se da me neće neka od mojih frendica gađat nečimsmokin).Iznenadila sam se za neke ljude,a stanoviti R(koji mi se nekad sviđao)nema curu.Onda sam ja M2 rekla kako je to zbog toga jer mene nije htio..hehesmijeh
Nenadano su prošli prijatelji od stanovitog S,pa se I skrivala..i milijon puta ponovila kako oni ližu sladoled,a di je on...AJOJ..Nadam se da ja nisam bila takva u svojoj najgoroj fazi kad bi mi se netko sviđao.M stvarno te žalim kaj ideš sa I na more..mislim da ćeš dobit slom živaca,jer se I stoti put već predomislila di će ić na more ne bi li uhvatila S.A kao njoj nije cilj hvatat njega po Jadranu..A ne meni je...Ajme pa ja tek sad skužila da je ovo sami tračeraj..al kaj sad...I da fala Bogu kaj ja nejdem s njima na more..mislim da bih skočila u more i plivala što dalje...Hehe...Betty je došla s frendicom i baš je bilo ok,al je I bila gladna,pa smo M2 i ja predložile da odemo doma.Ujutro sam se čula sa M2,i ona me pitala koji mi je bog bio da zovem I van..A ne znam zaliven
Drugi put ću bit pametnija..
I sad je fakat bilo dosta..napisala sam gomilu tračeraja i slova i sveg...A ionak me čitaju samo odabrani smijeh..
Pozdrav i čuvajte se(kako je meni onaj MOJ napisao u mejlu)puknucusmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.