21

subota

srpanj

2007

Radari iliti ticala

Da li vjerujete(ja se kao obraćam nekome,a do sada me nitko živ nije čitao rofl)da muškarci osjete kada se "njihovoj" curi,ženi počne sviđati netko drugi?I da li oni svojim antenama to nanjuše???smijeh
Mene danas zvao moj dragi frend(da upravo onaj koji kojeg sam otpisala u prvom postu).On je u Norveškoj 7 tjedana i danas me odlučio nazvat da se malo pojada kako je njemu teško,da je zima,da nema baš novaca.A ja ostala hladna,znam da moja draga Bettyneće baš povjerovati u to.Rekla mi je:"Ne vjerujem ja dok ne se ne uvjerim da se ti hladiš".waveA i druga moja super frendica Toni malo sumnja u mene,al se ipak nada da sam okrenula novi list.A o mom FRENDU možete pratiti na mom starom BLOGU,iako ne pišem tamo više,možete provjeriti kako sam patila za njim burninmad I da se ja sad vratim razgovoru sa NJIM...Nisam bila ni sretna,a ni ljuta kad me nazvao,samo ravna crta.Čak nisam ni slušala pozorno kaj mi je pričao,inaće bi upijala svaku njegovu riječ..a sad sam mislila samo o K..Je,da malo osjećam grižnju savjesti,al poslušat ću svoju Betty koja mi je rekla:"Kaj ti ima biti bed,pa ti si slobodna žena.Niste u vezi."Imao si dragi moj tri je..godine fore da nekaj poduzmeš..I pitala ja njega dal se druže kaj u studenskom domu,a on se malo nadurio i pitao me da kako ja to mislim????Kaj kak to mislim,najnormalnije sam ga pitala dal se druže...Pričao o svom putu u Dansku i da mu fali Mc Donald's jer je hrana koma..A ja na sve to ostala mirna...I kako je tamo još samo dva tjedna.I ja se prenerazila kaj je već prošlo pet tjedana..Pa kad sam bila u super ugodnom društvu proletilo tih pet tjedana za časkissVjerojatno bi prošle godine ludila i sve oko sebe davila,a njemu bi poslala milijom mejlova.A sad sam slala samo odgovor na njegov-ZATO MI CURKE TREBATE DIĆ SPOMENIK,hehesmijeh
E,sad je dosta o njemu..zauzeo mi pol bloga...
Ja se danas probudila već u 8 sati i otišla sa frendicom do Amadeusa,da izbjegnemo vrućinu.Naravno kupila sam si šos,bijeli od lana.Na sniženju bio pa reko zakaj ne rofl
I dalje me moj mali K uveseljava i sretna sam kaj mi posvećuje toliko pažnje,javlja se,piše porukice...
Nekaj sam se danas dogovarala i za more,al iskreno još nemam pojma di ću,kaj ću..i da li ću...ima vremena još desetak dana...
Pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.