Cure za jednu noc banja luka - Susretit će se u sredini

srijeda , 09.01.2019.

IZDVOJENE VIJESTI










Click here: Cure za jednu noc banja luka






Seks na jednu noc... Za Regodić je zatražen pritvor. Sve ostalo su nagadjanja.



cure za jednu noc banja luka

Kada bi se u nekom elitnijim lokalu pojavio biznismen ili netko drugi, obratio bi se određenoj osobi koja bi ga uputila u hotel 'Talija' u centru Banjaluke. Za Regodić je zatražen pritvor.



cure za jednu noc banja luka

IZDVOJENE VIJESTI - Sarajevo također nudi i uzbudljiv noćni život, mnogo klubova i barova koji su otvoreni do ranih jutarnjih sati.



cure za jednu noc banja luka

Opustajuce, prijatno, strastveno, zanimljivo. Misljenja sam i da bi sve trebalo probati dobro, ne bas sve, vecinu , onda zakljucimo sta nam odgovara, a sta ne. Sve ostalo su nagadjanja. I samo da naglasim-ne osudjujem ni one koji su za, ni one koji su protiv, sve je stvar sopstvenog izbora i niko od nas nema pravo da se mesa u tudje odluke. Nevinost sam izubila sa deckom koga sam videla tad i nikad vise. Dogovorili smo da se vidimo dosao je kod mene u stan obavili to,prespavavali. Ujutru je otisao i ja mu se nikad nisam vise javila. Zvao me slao poruke,ignorisala sam ga kasnije promenila broj i izbrisala iz prijatelja. Posle toga sam jos par puta imala sex na jednu noc i nemam nista protiv. Nikad nisam bila pijana ili tako nesto,kad sam TO radila pa kao ono ne znam sta mi je bilo,vec svesno ulazim u to ako osetim nesto u tom trenutku i ako mi se u tom trenutku ucini da je tako nesto ok. Ali isto tako ni sa jednim od tih momaka nisam ostala u kontaktu niti sam ih ikad vise srela. To je bilo tad to jedno vece i tu stavljam tacku! Seks na jednu noc...



Amadeus bend - Sve bi dala za jednu noc (Live)
Seks na jednu noc... Nevinost sam izubila sa deckom koga sam videla tad i nikad vise. Sve ostalo su nagadjanja. Ali isto tako ni sa jednim od tih momaka nisam ostala u kontaktu niti sam ih ikad vise srela. Za Regodić je zatražen pritvor. Ujutru je otisao i ja mu se nikad nisam vise javila. Dodaje kako su djevojke dragovoljno 'radile' i zarađivale pristojnu plaću koja im je omogućila da se odjevaju luskuznije od vršnjakinja. Dodao je kako je uhićeni Regodić, inač rođak Đurađa Regodić, vlasnika 'Talije', šest godina bio zaposlen u hotelu.

[Najbolji sportski portali u hrvatskoj|Osobni kontakti zene plavi oglasnik|Ljubav i mržnja]






Oznake: IZDVOJENE, Vijesti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.