(Bes)Korisni linkovi i slike mojih drugova/družica:
_________________________
Evo nekih linkova mojih znanaca koje ne smijete zaobići:

Keko
Lux
Marija
Matea
Iris
Deva
Zoki
Marija i Anna
Stojko
Marićka
Križić
Lovrićka i Suzana

Evo još nekih linkova koji vam (ne)mogu pomoći u životu:

System of a down
Rammstein
Blog.hr
Psovke
Imageshack.us
Englesko-hrvatski riječnik
Guitar pro tablature
Colorblender.com
Croatian metal and rock (CMAR)
Mochwara
Google
________________________
A sad slike:

KVART:

OVO SAM JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠKAPUR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ISUS KRIST
Image Hosted by ImageShack.us

LUX
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KEKO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LEO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARIJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HABA(car)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠIMEK
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANA(TOPLA)
Image Hosted by ImageShack.us

TINA(PAVLEK)
Image Hosted by ImageShack.us

GERŠAK
Image Hosted by ImageShack.us

_________________________
RAZRED:

ZOKI I NATALIJA
Image Hosted by ImageShack.us

ZOKI
Image Hosted by ImageShack.us

LOVRIĆKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KLARIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

STOJKO
Image Hosted by ImageShack.us

KRIŽIĆ
Image Hosted by ImageShack.us

ANITA(zvijer)
Image Hosted by ImageShack.us

ANDRIJANA
Image Hosted by ImageShack.us

MARIĆKA
Image Hosted by ImageShack.us

Denn Du Bist, Wass Du Ist

22.03.2006., srijeda

Evo sad jednog normalnog

A valjda ću nekaj normalnog i uspjet napisat... Ma bumo vidli.

Eto, sad baš slušam muziku, točnije malo rammsteina pa malo offspringa pa onda malo systema. A jebiga(neznam zakaj sam napiso ovo a jebiga!!!). Promijenio sam ime bloga, kao što se i vidi. Više nije Masarykova 23a, nekak mi je bilo dosadilo i neznam, ono, mislio sam nazivom svog bloga nekaj reći. Ono prije apsolutno nije niš značilo, a ovo, DENN DU BIST, WAS DU IST je jedan stih iz jedne pjesme od mojeg najomiljenijeg banda Rammsteina.
Taj stih u prijevodu na hrvatski znači TKO SI, ŠTO SI i mislim da je to istina... ono, valjda me kužite.

Image Hosted by ImageShack.us

No dobro... Kaj da napišem, i onak sam već previše pametovao, pa ono, nadam se da ću dalje malo manje.
Evo, već dugo nisam pisao o tome kakvi su me događaji zadesili proteklih tjedana, ovaj put za stvarno. Pa evo, mada to nikog ne zanima, nije mi se niš posebno dogodilo, a i da mi se dogodilo nekaj važno, sigurno o tome nebi tu pisao. Al ono, najvažnije je to da sam svaki isusov dan u školi sve živčaniji i da mi cijeli razred ide na kurac, dakle, cijeli mi se razred popeo navrh kurca!!! Dobro, ne cijeli, al oni koji nisu i sami znaju da nisu jer se prema svakom odnosim onako kakvo mišljenje imam o njemu ili njoj. Naravno, opet ima onih s kime bih htio biti u boljim odnosima, al to ili nije moguće ili me za to zaboli katarga(kurčina)! Da se svi ljudi u mom razredu odnose prema drugima ovak kao ja i još neki(ovi neki znaju sami koji su to), brijem da si nitko u razredu ne bi bio dobar s nikim jer se svi međusobno druže, a iza leđa se ogovara, al pošto smo mi dobar razred, sve, ama baš sve se sazna, što je za mene dobro jer ja nikog ne tračam i za to me boli kurac. Ma ustvari i za to me zaboli, neznam zakoj to uopće i pišem. Sad ja to velim da me zaboli, al neznam onda zakaj tak često raspravljamo onda o tome??? Zašto? Ha? Ha? Ne govorim samo ja da me boli katarga za to, to govore gotovo svi... a opet s druge strane raspravljaju o tom.


No dobro, ja mislim da bi bilo dosta o ovoj temi za sad jer mi je pun kurac spike o razredu, ma kakav je da je jebiga. Sad ovu rečenicu mogu povezat s onim DENN DU BIST, WAS DU IST!!!

Evo jedne slike na kojoj se vidi kakva je atmosfera na rammsteinovim koncertima(da mi je otić na jedan, bog te jebo)!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Aha, kak je jebeno... Fakat, ti likovi brijem imaju najbolji scenski nastup od svih, koje legende, jebem ih u usta!

A U USTA JEBEM I TEBE, ZOKI!!!! ZNAŠ?

I sad za kraj, da velim da sam dosta srao i piso gluposti u ovome postu, al ja mislim da tu ima puno istine. A i meni bolji dio razreda će, bar se nadam, shvatit o čem sam ja ovdje pisao. Bar malo.


Aj, to je to... KOMENTIRAJTE!!!!

- 21:56 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o meni, neke slike i takvi isusi:
________________________
-Text pjesme Vicinity of obscenity(System of a down)
Banana, banana, banana, banana, terracotta, banana, terracotta, terracotta pie


Image Hosted by ImageShack.us
___________________________
KAJ VOLIM:

-Dobru muziku - pogle dolje
-Isusa
-Svoju gitaru
-Svirati ju
-Frendove
-Frendice
-Životinje

KAJ NE VOLIM:

-Idiote
-Kad je netko gadljiv
-Pedere
-Ljude koji smrde
-Neke iz mog razreda
-Narodnjake
-Kad se neko zove PETAR!


I JOŠ MRZIM OVO:
Debelo, veselo đubre(kako je gadno!!!)
Image Hosted by ImageShack.us

Counters
Counters

__________________________
System of a down

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
__________________________
Ramms+ein

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
_________________________
The offspring

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
__________________________
Nirvana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us