siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

sve i svasta=)))))


***PjEsMiCe I sLiKe***
sjeti se da imas nesto
vrijednije od zlata,odneba i
zemlje,nesto ljepse od
ljubavi,slade od cokolade
sjeti se da imas pravog
prijatelja MENE!!

Image Hosted by ImageShack.us


da mi je imati tu moc
pretvorit se u noc,pa da
vidim cijeli grad i doznam
gdje si sad da se uvucem
u snove tvoje i doznam
kako ti se ljubav zove

Image Hosted by ImageShack.us


uvjek te povrijede
oni koji te najvise vole


nikad se ne prestaj smijat cak ni
kad si tuzan.netko ce se
mozda zaljubit bas u
tvoj osmjeh

Image Hosted by ImageShack.us


posljedna ruza ce uvenuti
posljedni grad ce se srusiti
svi snovi u kosmar pretvoriti
a ja cu te i dalje voljeti!!!

Image Hosted by ImageShack.us


lijepo je znati da postojis
u mom zivotu...nije bitno
otkad,koliko a ni zasto.
lijepo je otvoriti oci i jednostavno
znati da si blizu....

Image Hosted by ImageShack.us


ti si bio samo jedan..
prva zora sta se rada..
prvi grijeh na mom tijelu..
PRVA LJUBAV..
prva svada..font>Image Hosted by ImageShack.us


zasto places malena,cemu
oci vlazne zar da mladost
svoju gubis zbog ljubavi
lazne!nemoj prijo da
te tuznu ikad gledam
jer te on NIKAD NIJE
BIO VRIJEDAN!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji prjatelji=)

Image Hosted by ImageShack.us
ana

Image Hosted by ImageShack.us
dača

Image Hosted by ImageShack.us
dolores

Image Hosted by ImageShack.us
dora i barby

Image Hosted by ImageShack.us
mrla

Image Hosted by ImageShack.us
moja sreca

Image Hosted by ImageShack.us
ja i marina

Image Hosted by ImageShack.us
marinela i ja

Image Hosted by ImageShack.us
marija i ja

Image Hosted by ImageShack.us
ima nas

Image Hosted by ImageShack.us
biky i ana

Image Hosted by ImageShack.us
peky i j@@@

Image Hosted by ImageShack.us
jadna ja =))))

Image Hosted by ImageShack.us
@n@ i j@=)

Image Hosted by ImageShack.us
dobra vremena

Image Hosted by ImageShack.us
pijevicka

Image Hosted by ImageShack.us
dundi=)

Image Hosted by ImageShack.us
ljepotica

Image Hosted by ImageShack.us
dača&ja=p

Image Hosted by ImageShack.us
dača=))

Image Hosted by ImageShack.us
prosle godine skolsko


Image Hosted by ImageShack.us
moje ljepotice


Image Hosted by ImageShack.us
8.b forever

Image Hosted by ImageShack.us
blazen medu zenama

Image Hosted by ImageShack.us
kita,ja i daca=)bff

Image Hosted by ImageShack.us
opet=)

Image Hosted by ImageShack.us
ja i dača=p

Image Hosted by ImageShack.us
opet..omg

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Image Hosted by ImageShack.us
kikeee

Image Hosted by ImageShack.us
marija

Image Hosted by ImageShack.us
mihaela

Image Hosted by ImageShack.us
nela i marina

Image Hosted by ImageShack.us
NELA marina i ja

Image Hosted by ImageShack.us
nela=)

Image Hosted by ImageShack.us
mihe i nela

Image Hosted by ImageShack.us
mea

Image Hosted by ImageShack.us
petra

8.b FOREVER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

o meni=)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ime:antonia
prezime:zaboravila
nadimak:čiće,čićka....
datum rodenja:19.12.93
treniram:odbojku
volim:prijatelje,odbojku,msn,
mobitel,
kad sam dobre volje.........
nevolim:kurve,skolu,profesore,
ogovaranje,lazi....
prijateljicedaca,kita,ana,mrla,
rapa,nela,mea,marija,nike,alena,
sve iz 8.b....
prijatelji:svi iz razreda....
slusam:malo narodnjake.....svasta
ljubavsretno slobodna no
msn:antonia.sica93@hotmail.com

svasta =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



OMIS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ana barbara i marija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki iz razreda


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




četvrtak, 24.01.2008.

nikad nemoj cekat princa na bijelom konju obicno dode konj u bijelom bmw-u

hello.....kako ste?sta ima u vas?kod mene svasta......u skoli je dobrothumbupzajebavamo se,svasta radimo...sutra pita povijest grrrrrbangal dobro.....dosta o skoli.....e da ANA MOGU UC U TVOJ BLOG NAPOKON!!!!!!!!!!!!!!!i vidila sam slikebangheadbang......u subotu nam bila utakmica prijateljska protiv dubrovnika i nazalost izgubileheadbang...al nema veze... sutra napokon petak........smijeh..u subotu mi zenske iz razreda najvjerojatnije idemo u grad napokon sve skupa ja se nadamnutsmijeh...........neznam sta cu vise pisat........tnx svima na komentarima...........javiti cu se kad mi bude opet dosadno.........roflvi komentirajte sve vam vracam....................sretan
pozz:
anikiss & kitikiss & dačikiss & nelikiss & mrlikiss & rapikiss & cijelom 8.bkiss & doloreskikiss & barbarikiss & svim osmasima, osmasicama,sedmasima i sedmasicama

LUKA NIZETIC:SAMO MI RECI DA LJEPOTICE MALA


evo neke pjesmice:
nemoj plakat,ti si predivno bice,
svaka tvoja suza i mene se tice,
svaka tvoja suza i mene boli,
jer ja sam prijateljica koja te PUNO VOLI!!!


oprosti mi tugo,nemogu vise,
jer suze su moje,ko kapi kise,
poljupce njegove,ja sanjam nocu,
tugo moja samo njega ocu!!!


nikad bas nikad shvatit necu,
zasto sam bas u tebi trazila,
srecu.i nikad bas nikad,shvatit
necu,zasto sam od svih budala
izabrala NAJVECU!!!

by čićekiss


srijeda, 09.01.2008.

glupace tuguju,energicne nadu zamjenu,a pametne oduvjek imaju rezervu

hello........obecala sam vam da cu nakon 100 komentara napisat post pa.....sta ima u vas???u mene svasta........u nedjelju bile ja,kita i jos neko u gradu bilo nam je odlicno......smijali se,zajebavali,ma bilo je fenomenalno!!!!!!!!jucer ujutro isla sa kitom da se slikam jer trebam dati treneru 2 slike........ispala sam retavo al nema veze....headbangpopodne se ja marinela posle setat na rijeku i otpale su mi nogepuknucu.....na kraju zavrsili u malima......pa marinela trebala kupiti majicu pa ja posla s njome i tako...poceli nam treninzi dva puta dnevnoroflal nema veze.........ubrzo pocinje skola a jadaaaaaaamad.......hvala svima sto ste mi komentirali sve sam vratila ali nekome nisam jer nemogu svaki put kad udem zablokira mi pa tako nisam mogla vratiti...nutsljedeci post nakon 200 komentara i hvala puno dariji sto mi je ostavila dosta komentarakiss..........neznam vise sta da pisem vi komentirajte a ja cu vam sve vratiti sada sljede pozdravi pa da krenem:
KITIkisscerek
DAČIkiss
NELIkisswave
ANInut
MRLIdead
MARINInaughty
MEIcerek
SVIMA IZ 8.Bkisskisskiss
DOLORESsmijehnut
BARBARIcerek
NIKUzubosmokin
PERUsmijeh
SEDMASIMA,SEDMASICAMA,OSMASIMA I OSMASICAMA
MA SVIMA ONE KOJE SAM ZABORAVILA OPROSTITE SVIMA SALJEMkisskisskisskisscerekcerekcerekcereknutnutnutnuteekeekeekeek

|Lonely... 121| Printaj| #|

srijeda, 02.01.2008.

voli me voljet cu te ljubi me ljubit cu te varaj me ubit cu te

hy..evo i ja odlucila napraviti blogbangpisat cu o prijateljicama skoli itd............nadam se da ce te komentirati koliko vi meni toliko cu ja vama......yespreksinoc je bilo dramaaaparty usput sretna vam nova godina....ja martina i darija bile malo na stradunu sa nikom pa smo iza ponoca otisli na babin kuk rekli su da je tamo bilo odlicno........srela sam mnogo ljudi koje nisam odavno vidjelasmijeh onda nam je bilo dosadno pa smo se vratili u grad u autobusu je bilo svasta ovi neki su skoro slomili autobus.....prosla sam sa 4 yea.... i tako neda mi se vise pisat sljedeci post nakon 100 komentara a sada sljede pozdravi:
anikiss
kitikisscerek
meinut
mrlismokin
nelikisskissnut
dacismijehnaughty
cijeli 8.bkisskiss
doloresdead
barbarirolleyes
peruwink
nikuparty
curicudead
ma svima osmasima osmasicama,sedmasima i sedmasicama koje sam zaboravila saljemkisskisskisskisscerekcerekcerek


evo jedna pjesma

|Lonely... 118| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.