< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn : aLL fOr YoUr bLoG!
Komentari On/Off

Opis bloga

u ovome blogu će se radit o ljubavi i o svemu kaj mi padne na pamet
Image Hosted by ImageShack.us


Upri i komaj


Malo slikica mojih dragih ljudi koji me vole nasuprot nekih:
Ja i Zoran za novu 2006-07
Image Hosted by ImageShack.us

Švabo i Pero zakon dečki
Image Hosted by ImageShack.us

Miky, Ena i ja na klupici
Image Hosted by ImageShack.us

Mario i Samanta
Image Hosted by ImageShack.us

Emanuel
Image Hosted by ImageShack.us

Patrika Danijela slikam kako izlazi iz auta
Image Hosted by ImageShack.us

Moj Stjepan Rakitić
Image Hosted by ImageShack.us

Evo slike i Zorana Bastaica
Image Hosted by ImageShack.us


Samo tebe volim
samo tebe želim


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogove koje posjećujem:
n3odoljivizenama
neksovsvijet
walter666
shamanidarkvuda
seans
svistevijadni
illegible
ivich13
theyfollow
runwithwind
vjestichaizbuducnosti
crnarijeka


Dizajnevi:
colordizajn
girldizajn
xblogmasterx
mallaglupachadizajn
svefreezablog
kraljevskidizajni
misssixtydesign
royaldesign
cokoladicadesign
martinadizajn

O meni:

Puno ime: Tihana
Nadimci:Tweety, Mala, Tina, Tifany
Datum rođenja: 22.lipanj 1992
Mjesto rođenja: Zagreb
Hobiji: Savate box, manekenstvo
Ljubav:imam dečka hodam trenutno sa Stjepanom Rakitićem
Ljubimac: mačak Dundo
Naj glumac: Chad Michael Murray
Naj glumica:Cassandra Ventura
Naj film: Krug 1 i 2
Naj crtić:Image Hosted by ImageShack.us

Visina:160cm
Težina:55 kg
Naj pjevač: Marilyn Manson
Naj glazba: metal i ostale dobre pjesme koje mi se sviđaju
Naj želja:postati vrhunski kuhar
Moj Image Hosted by ImageShack.us
na koji me možete dobit: tweety.ivankovic@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 19.05.2008.

5. Post

Ljudi evo došlo je i vrijeme ovome od danas prestajem pisat post jer jednostavno nemam vremena prezaposlena sam!
Nadam se da ćete shvatit!
doči ću ja još kooji put napisat post kada bude nekaj bilo zanimljivo. Pozz svima!

- 18:40 - Komentari (8) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.