< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi da/ne
Dizajn By Girl

NeŠtO o MeNi...

Ime: Claudia

Prezime: Hofman

Datum, godina i mjesto rodenja: 21.05.1993, Zagreb

Mjesto stanovanja: Pakrac

Razred: 1.Bm

Sebe bi opisala kao: veselu, nasmijanu, šašavu i ludu curicu.. haha

Volim: vesele i nasmijane ljude, izlaske van, svoje prijatelje,obitelj......

Ne volim: ljude koji su u mojoj blizini tužni i smrknutih lica

Moju obitelj sacinjavaju: JA, moj brat, mama, tata i baka

Najdraži crtići: fifi i cvijetno društvo, spužva bob skockani, ima ih jos puno

Izlazim: u jet-set i pub

Slušam: stranu muziku ali subotom narodnjake..

Nadimci: klavdja, klađa, sexy seka, grožđica, klada... wii ima ih..

MALO O MOJIM FRENDOVIMA:

ANA-MARIJA: - znamo se vec jako jako dugo i mogu reci da je stvarno zakon cura koja se voli nasmijat i lupat gluposti ko niko... al kad nju na nest nagovars treba ti stovise vremena da ju nagovaris, a tek onda da ti kaze DA.. vjerujte poludim vec izgubim volju da idem nekud s njom.. hehe mala đana..

EVA: - moja sestricna hahaha vesela i nasmijana osoba ali zna bit i TUZNA pa ju je jako tesko nasmijat al ja u tome uspijem.. hhaa

MATEA: - jaooooooo ona vam je poseban slucaj ajme ja i ona kad smo zajedno to ori cijeli grad.. koji ona smijeh ima.. jako je vesela i luckasta.. joj stvarno sve super..

ENA: - voli izlaske zabavljat ljude, nasmijat ih, jako je vesala i voli jest.hehe

IVONA: - ajme koji ona smijah ima ona kad se smije pa nju cuju i mrtvi..hahha voli kritizirat ljude, VOLI CUVAT SVOJU MLADU SESTRU..hhahaa pa cak radi nje nece van.. hahah

TEA: - obozava hranu, ona vam je svaki malo gladna a najvise voli cokoladu.. voli se smijat, zabavljat se i ljutit se... hehe

DIJANA: - diđa hehe uvijek nasmijana voli zivotinje izlaske, skolu.. haha

LEA: - valja gluposti kakve nitko ne moze.. inace nasmijana i vesela....

STEFANI: to je cura s prvulje hhh.. voli se smijat, zabavljat, plesat i voli pit.. hhh ma zezam se... kad smo bile male stalno smo bile zajedno uvijek radile gluposti... bolje da ne znate kakve.. ajme... mi sa pravulje smo bas ludi... hehe ma mi se time ponosimo.. hhh stefy stefy... jojjoj

MATEJ PLAVCEK: moj kolega iz osnovne skole.. sjedili smo zajedno..hhh joj uvijek smo se smijali al smo se i svađali joj da ste vi to vidjeli.. jednom smo se posvađali pa smo si strgali knjige iz fizike.. joj bili su to dani...hhh

ANTONIO FILIPIN: zvani TONĐO.. hahha koji je to lik joj trebate vi bit blizu njega.. pataj valja gluposti.. jojjoj ja i on sjedimo zajedno... mozete si zamislit kak to izgleda.. stalno se smijemo, zezamo i tucemo... bas nam je zakon.. hhhh

joj neda mi se vise pisat pa tako ako sam nekog zaboravila i nisam ga malo opisala nek mi oprosti jer kad bi sve opisivala imala bi sta par dana pisat jer stvarno imam puno frendova i nemojte se ljutit.... pusssa...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



AnA
Tea
Matea
Didi
Lea
Ena
Vlado & Ričko
Matej
EvA
Dijana & Sara
Mateeea. M

evo ovo sam ja bit će i boljih slika...hahaha



evo je moja frendica AnA





četvrtak, 16.10.2008.

T.O.Š.E. P.R.O.E.S.K.I.

ey ljudi... evo javljam vam se danas na dan kada je nas slavuj ToSe PrOeSkI prije tocno godinu dana poginuo u prometnoj nesreci kod nove gradiske... svi se sa tuznim licima prisjecamo tog kobnog dana...
ja i moj razred tog dana i u to vrijeme imali smo kemiju kad nam je odjednom neko samo na glas rekao TOŠE je poginuo.. mi smo se smijali i nismo vjerovali.. kad sam dosla kuci i na teletekstu procitala kako je TOŠE poginuo nisam mogla vjerovat...
ponekad se pitam zasto Bog uzima tako drage i dobre ljude, a ne one koji svaki dan opljackaju trgovine, ine, banke, koji ubijaju i cine zlo na svijetu... a on nama uzme naseg andela... neki ce se mozda smijat ovomu i sprdat s tim ali to je istina.. koliko je on dobroga napravio na ovom svijetu... pa mi se mozemo sramit sto nam Bog uopce da da mi zivimo... on je dijelio dobrotu po svijetu, a ljudi mu su se smijali i sprdali se tomu... i jos uvijek to cine... to je grozno pa kud ovaj svijet vodi??.. probajte se zapitat i malo promislit...
za TOŠU se nema rijeci on je jednostavno bio predobar koliko je on ljudima, djeci pomogao... koliko je samo dobrotvornih koncerata naparavio da ne nabrajam dalje... i onda se neki sprdaju s njegovim pjesmama i o njegovoj nesreci smisljaju viceve i slicne stvari.. samo da ljude odvoje od neceg dobro... to je stvarno grozno....
ja slusam TOŠU i uvijek cu ga slusat jer ima super pjesama ali da i nema ja bi ga slusala jer on je to stvarno zasluzio....
eto to bi bilo to od mene za sad... malo tuzniji post je ali eto ja sam ga napravila za naseg andela TOŠU..
zato TOŠE eto cuvaj i meni jedno mjesto gore.. srest cemo se... volimo te!!* pussa.... cuvaj nas....crykiss

- 22:19 - Komaj (45) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.