ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By Girl

Opis bloga

Suuuuuuuuuuupeeeeerrr :) vidjet čete i sami

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Forum.hr
Monitor.hr

IME: Claudia

PREZIME:nije važno..

RAZRED:8d..najbolji na svijetu..hehe


LJUBAV:slobooooodnaaaa tako je najbolje..heh..cerek


VOLIM:svog brata sala naravno svoje prijatelje i naravno suboteeeeeee


NEVOLIM:umišljene ljude...glupe..matematiku..hehe..i tak..


PRIJATELJI:LEA: koza joj ta zemska luda ko noc ima
sakon fore i too luda da boli
EVA: super curka ponekad me i izivcira
ali tako vam je to salaaa naravno
moja sestricna
ANA-MARIJA: joj ta zenska to vam je ludo
ona i njene fore ubija me ma šjoj luda
i to je to
ENA: ista kao i ostale kad se ta pocne smijat
neprestaje
luda je kad ju mater nepusti subotom
van... luda
TEA: njen hip-hop isto luda zenska to vam
je inace moj malji medonja joj
DIJANA: ok cura i to je sve
MATEA: jao o njoj nemoram isto nista pricat
totalno otkacena zenska ona i njen HDZ
i dr. ivo sanader i jao MILENAAAAAAAAAAA

utorak, 11.03.2008.

ey..

ey.. evo ja sam otvorila svoj novi blog u kojem cu pisati o svojem zivotu i opcenito o svemu..a sad moram ič..ajde pozz... pisat cu vam cesto pusaaaaaa svimaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekwavewave

- 17:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.