srijeda, 06.06.2007.

Hej hej

evoga mene......opet pišem novi post...da dayes
ja upravo slušam pjesmu hej hej od lorene
Danas mi je u školi prijatelj rekel da on i njegov best frend imaju svoj blog od 2002. godine i da imaju više od 1000 postova...kak super...kaj kažete?!??! Meni je to fenomenalno a još k tome su im postovi kilometarni...Hehe a oni dva su vam ludi...e da i tak sam se ja sad odlučila da idem napisat kilometarni post :D :D majko moja ovo će potrajati jer ja nemam blage o čem da piešm...e znam!!!Sad se dopisivam sa Anchy malo prije je Dino bil na svojem forumu...i tak
Jedva čekam 2008...godinu i ovo ljeto...Neki znaju zakaj!!!
i ovim putem joj šaljem ki$$ kisskiss...I još 2 tjedna do kraja...možete vjerovat??? E 13.6 pišemo matku...i tak...e pa danas smo prvi sat imali hrvatski...Izgubilik smo trećinu sata jer je došla od Leone mama na informacije...Onda je pitala Brigitu gramatiku i književnost i onda je ona dobila 5, 4 i tak niš posebno...Onda smo imali matematiku pa tak prešla je nekak brže nehgo inaće...Onda povijest ah svaštaaa je bilo...da ne pričam sad o tome...onda smo imali prirodu Onda je uopće nismo imali jer je marko koji je nedavno bil u Americi cijeli ibogi sat je pričal o tome...dak da profa nije stigel nikog pitat ni nismo ništ učili...Onda smo imali slobodan sat onda sam se štrebala za ispit iz vjeronauka i cijeli razred je pisal šalabahter koji na kraju nisam ni koristila jer je učiteljica sve gledala nažalost...i tak onda smo išli domeka...onda sam srela svoju frendicu kjoja je iz Zagrevba već danas je došla u Varaždin...i onda je malo išla k meni...onda je bila tu do 7 negdi...il pol osam...onda je išla domeka...ja sam se išla tuširat...i sad sam došla prije sat-dva na komp...i sad pišem ovo i dopsivam se....Matiji sam rekla da sutra pem u crkvu u 12....iako sam mislila da pem u 10 al ok nema beda...i on je sad moral ić čistit sobu (haha) ovim putem ga pozz wave...i tak...JE OVO DOSTA DUGAČAK POST??? e da moram napomenut da Lorena ima super blog....pussam te lory kisskiss...Odoh bole me moji prstići...koje sam nalakirala...lol.....ajde sad pozz..i šaljem pussu svima koji ju šalju meni kisskisskisskisskisscerek

- 20:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

ljubičasti
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Bok......joj kaj da pišemmmmm...

O MENI

Ime:Jelena
Mjesto:Varaždin
Godine:14.7. ću 13
Škola:2.osnovna škola Varaždin
Naj boja:Crna, bijela i crvena
Naj jelo i piće:Lignje, morski pas, hobotnica, pizza, voda, nestea
Boja moje kose i oči:Svijetlo smeđa sa crvenim odsjajem, smeđe
Visina i težina:155 (možda malo više), 39 kg.
Najdraži predmeti:Hrvatski, povijest, tjelesni, glazbeni
Volim:-Sebe (Im fall in love) cerek
-Svoj blog smokin
-Freakove iz razredaludyesbang
-Svojeg malogcerekcerekkisscerekcerek
-Moreyes
-Pjevanjesmijehyesyesyeswink
-Klaviryesyesblabla
-Sve u vezi s muzikomcerekcerekcerekyeswink
-Rocksmokinpartysmijehyescerekcoolcerek
-Dinove i Lorenine pjesmeyesyespartysmijeh
-Tenis i nogometyeswinkhrvatskahrvatska
Ne volim:-Sve osim gore navedenogburninmadheadbangmad

I to vam je uglavnom to o meni...Nema ništ drugo ako me kaj hoćete pitat kaj slučajno nisam napisala evo vam moj mail

Ajte bok cerekcerekkisskiss CMOK!






gadura


Lol......hehe...ajd nekaj ću pisat....samo da se sjetim..aj poslije ći pisat nešto o sebi...kiss......anchy,Diniju i Lory!

JJudicial
EExhausting
LLively
EExciting
NNew
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

DDirty
IInsane
NNormal
OOverwhelming
JJealous
EEntertaining
TTrustworthy
HHandy
EEnchanting
BBrainy
EEnjoyable
SSensational
TTame

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com











EVO NEKE STRANICE DIZAJNA NA KOJIM JA OBIČNO 'UZIMAM' DIZAJN
POGLEDAJTE AKO VAS ZANIMA

bemeri.dizajn
nloexist.dizajn
maiandra.dizajn
sir.dizajn
simpa.dizajn


Tekstovi pjesama


TI SI MOJA PRVA LJUBAV

Budim se
prestaje jedan divan san
oblačim se na brzinu
da odjurim s dečkima van
al' je tata stao na vrata
i rekao: "Ne možeš van,
nedjelja je dragi sine
ideš s nama u restoran".

Kad sam je vidio u restoranu
promjenilo se sve
nisam više mislio na hranu
nego kako doći do nje.

Pokušao sam stari trik
kao: "Možete mi dodati sol?"
srećom tata joj je bio frik
i rekao: "Sjedni s nama za stol".

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i više ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro znaš
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogledaš

Znam da izgleda ko čudna priča
ali tako bilo je
još i danas mi se sviđa
sve bi dao da sam kraj nje

Dobar bio mi je onaj trik
kada sjeo sam s vama za stol
ti postala si glavni lik
mojih priča i pjesama sto

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i više ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro znaš
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogledaš


MOJ ŽIVOT JE ROCK 'N' ROLL

Kad rođen sam ja
tad više nije bilo kraljeva
a mene su nosili svi
i dvorili kao da sam kraljev sin
Pjevali pjesme za ljepši san
trčali za mnom po cijeli dan

Tada čuo sam rock'n'roll
i shvatio da to je to
a nisam mogao podnjeti da
budem njihov mali kralj Arthur ja

Pjesma me je odvela
u jedan svijet gdje ja sam ja

Refren:

Moj život je rock'n'roll
brzi ritam, dur i mol
kada pjevam osjećam to
da moj život je rock'n'roll
ck'n'roll
brzi ritam, dur i mol
kada pjevam osjećam to
da moj život je rock'n'roll

Moj život je roooooool

Hej ti, hej ti, hej ti
uđi u novi svijet
koji pjesmom počinje dan
i ne čeka noć da ostvari san

Zato pjevaj sa mnom sad
nek našom pjesmom odzvanja grad

Refren:

Moj život je rock'n'roll
brzi ritam, dur i mol
kada pjevam osjećam to
da moj život je rock'n'roll



EMILY

Tog prvog dana jeseni
sve srušilo se u meni
kada saznao sam da Emily
u drugu školu odlazi

Ime šapnuo sam usnama
i nije bilo vremena
da joj priđem, da se oprostim
i barem da je poljubim

Sve se promjenilo
ništa nije isto bez nje
samo u bajkama znam
sretno završava sve

Emily, Emily odlazi
u kišni dan snove mi odnosi
Emily, Emily odlazi
prvi put tugu mi donosi
k'o Petar Pan, sad suze sakrivam
sakrivam u kišni dan

U ulici je isto sve
svi su tu , al' nema nje
pa mi igre ništa ne znače
jer njenim smijehom ne znače

Sve se promjenilo
toga dana je nestalo sve
vrijeme prolazi
a kao da stoji bez nje

Emily, Emily odlazi
u kišni dan snove mi odnosi
Emily, Emily odlazi
prvi put tugu mi donosi
k'o Petar Pan, sad suze sakrivam
sakrivam u kišni dan



DIJETE NOVOG VREMENA


Malen sam, ali znam
tako puno stvari koje nisi vidjela
skateboard, snowboard, BMX,
to su moji sportovi
mama, još sam uvijek klinac tvoj.

Malen sam, ali znam
tako puno stvari koje nisi vidjela
čitam neke nove knjige
i ne znam što su brige
ti znaš, da cijeli svijet je naš.


To sam ja
dijete novog vremena
zapjevaj na sav glas
to si ti
dijete novog vremena
svi smo mi
djeca budućnosti.


Kada kažem volim chat
odlazim na internet
i osvajam cijeli svijet
Tko me nije upoznao do sad
ovo je prava prilika
pjesma ta, to sam prijatelji ja.


To sam ja
dijete novog vremena
zapjevaj na sav glas
to si ti
dijete novog vremena
svi smo mi
djeca budućnosti.



VJERUJEM

koliko djece je na ulici
gladnih usta za nahraniti
o reci mi
možemo li pomoći

tužan pogled im u očima
pružene ruke prema ljudima
o reci mi
kako ćemo pomoći

ja pjevat ću pjesmu samo za njih
da vratim im osmijeh bar na tren
i zagrlit ih kao što znam
al' to je sve što mogu sam

vjerujem da me čuješ i ti
vjerujem zajedno jači smo mi
vjerujem da će pjesma ta
otvorit put u srca sva

koliko djece je na ulici
gladnih usta za nahraniti
o reci mi
možemo li pomoći

ja pjevat ću pjesmu samo za njih
da vratim im osmijeh bar na tren
i zagrlit ih kao što znam
al' to je sve što mogu sam
(al' sve je to samo na tren)

vjerujem da me čuješ i ti
vjerujem zajedno jači smo mi
vjerujem da će pjesma ta
otvorit put u srca sva


MOLIM NEBO DA TE VRATI

Ja stao sam sam
u parku sred kiše
gdje ljuljačka tvoja
još tužno se njiše

I molio vjetar
da tiho te zove
da vratiš se natrag
u moje snove

Sve je prazno
i park i klupa
i školska kreda
više ne piše

Da znaš samo
kako smo tužni
sišla bi dolje
i otišla ne bi više

I molim nebo da te vrati
da opet sjednemo u zadnju klupu
i da ti pjevam našu pjesmu
kad zvono školsko kraj sata označi

Sve je prazno
i park i klupa
i školska kreda
više ne piše

Da znaš samo
kako smo tužni
sišla bi dolje
i otišla ne bi više

I molim nebo da te vrati
da opet sjednemo u zadnju klupu
i da ti pjevam našu pjesmu
kad zvono školsko kraj sata označi




MI TREBAMO LJUBAV

podigni glavu i pogledaj me
u mome oku prepoznat ćeš se
znaj ispod kože isti smo svi
prijatelj moj budi ti

srce otvori za veliki let
jer bolji ćemo izgraditi svijet
svi za jednog i jedan za sve
kad budeš sam sjeti se

mi trebamo ljubav jer ljubav treba nas
i samo za ljubav ti danas digni glas
budi bolji od drugih imaj snage za to
jer samo će ljubav, ljubav pobijediti zlo

ostavi prijetnje i bijes protiv svih
sjeti se osmijeh je jači od njih

pruži mi ruku
i zagrli me
zajedno možemo sve

mi trebamo ljubav jer ljubav treba nas
i samo za ljubav ti danas digni glas
budi bolji od drugih imaj snage za to
jer samo će ljubav, ljubav pobijediti zlo

svakome srcu
dobrota je lijek
vjerujem u to zauvijek
svi za jednog i jedan za sve
kad budeš sam sjeti se

mi trebamo ljubav...



DOKTORICE
Što me je to tjeralo
da čitam knjigu neobičnu
o stotinama bolesti
što te mogu napasti

sve što sam pročitao
na sebi sam pronašao
ja sam čudo prirode
sve bolesti me spopale

Doktorice,
možete me spasiti
od svih ovih bolesti
što ih nosim u sebi

Doktorice
može bez injekcije
jer nje jako bojim se
a bolesti me progone

sestra pita: tko je slijedeći
a ja sam sâm u čekaonici
oh ne zar opet ti
što te danas dovodi

reci mi što danas boli te
ja kažem uho, nos i mandule
ma mandule smo već izvadili
ti si umišljeni bolesnik

Doktorice,
vi ne razumijete
ona mala iz razreda
srce mi je slomila

Doktorice
otuda sve moje bolesti
i zato stalno dolazim
ljubav izliječiti




TI SI SVE

razmišljam kuda da krenem
da potražim te
I da li je put kojim sad krećem
pravi put do tebe

I mislim samo na jedno
da sresti ću te
da li snovi i stvarnost postat ce jedno
kad ugledam te

ti si sve
o čemu sanjam ja
ti si sve
o čemu mastam ja
ti si sve
pogledaj u mene
u mojim očima vidjet ćeš
da volim te

kao dobra vila iz bajke
svakog trena si tu
kao tanke sunčeve zrake
obasjavaš mi put

i već se pitam do kada ću
na tvoj dodir čekati ja
jer uvijek kad se probudim
u sobi sam sam bez tebe sam


U IME LJUBAVI

Dobro jutro vi
zemlje, mora, gradovi
ljudi čudesni
budim s i znam
svima bit će divan dan
srce govori mi

Baš za nas
uglas
sve ptice pjevaju
za nas
kiše prestaju

U ime ljubavi
svoje ruke podignimo mi
zbog ljubavi
zapjevajmo pjesmu mira svi
zbog ljubavi
pjevaj i kad ne znaš pjevati
zapjevaj naglas ti
sad u ime ljubavi

Dobro jutro vi
ribe, školjke, potoci
bijeli oblaci
pružam svima dlan
neka nitko nije sam
u taj čarobni dan

U ime ljubavi
svoje ruke podignimo mi
zbog ljubavi
zapjevajmo pjesmu mira svi
zbog ljubavi
pjevaj i kad ne znaš pjevati
zapjevaj naglas ti
sad u ime ljubavi






svijetlo crveni

Bok kako ste mi....

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Evo jedna slikica.....kaj nije fora?
Hehehehe....kako ste mi......evo kao što vidite ja sam napravila napokon novi blog.....baš je fora....lol......e aj pišem vam neki novi post.....velikaaaaa pusa....Diniju, Lory, Anchy......kiss.....ljudi kiss wave hrvatska

Kakvi mi se shitovi u zadnje vrijeme događaju....

Ej.....evo već odbrojavam prestanak shitova u mom životu...lol....još oko 15-20 dana do završetka škole....znaći još 15-20 dana shitova u mom životu...ak me niste skužili nema beda......hehe...ionako ni ja sebe sama ne kužim....tko sam ja uopće?.....pojma nemam......al ok lud.........
E znači još malooo ima do kraja školske godine....al falil bu mi moj ludi razred........ajme rasplakala bum se......da da točno yes.........a ok onda su praznici....ja idem na otok Rab sa punooo svojih prijatelja......weee jedva čekam party
Al ok.......upravo slušam......fear of the dark......lol..........
i tak...........aj caooooo.....komentirajte mi!!!!!!!!!!kiss

Image Hosted by ImageShack.us





svijetlo ljubicasti ljubicasti

Evo vam nekoliko jakoooo super linkicha

Ove stranice, blogove i pjesme morate odlsušat i vidjet....ima svega sigurno će te nać nekaj za sebe smijehwinkyessmokin

Lorena- Rock Baby

Nika- Hej mali

Princess of r'n'r'

Dino.hr


Još vam poslije neke linkiche dam ......fakat se nemrem još nekih sjetit...sorryte.....puffa..kisskisskisscerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekwinkkisssmijehsmijeh


Da vidim kolko vas je bilo...

Web Counter
Get a Web Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






svijetlo crveni
Credits

Â

layout design, brushworks:

by ice angel

Brushes- 1
image scraps:
x

Base codes: isaac