Slikice...

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

AAmorous
NNeglected
AAccurate
MMysterious
AAwkward
RRefined
IInsane
JJudicial
AAmazing


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi upali/ugasi

kostur by Miss Enchanted

Linkovi

molim vas posjetite ovaj blog super je i komajte

Matea

Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Kratak opis....

Moje ime je: Anamarija
Imam: 11 godina
Idem u: 5 razred
Volim: narodnjake, lassanje, čevape, pizzu, čokoladu, sladoled, ...
Ne volim: školu, mahune, umišljene ljude,...
Frendice: Monika,Ivana,Ivana,Maja,Matea,
Dina, Ana L., Renata iz Dalmacije,...
Frendovi: Anđelko iz Dalmacije, Dino B., Roberto, Filip, Patrik, ...
Naj pjevačica:... ima ih puno...
Naj pjesma: ... ima ih puno...
moj msn:e.ndi.1@hotmail.com

nedjelja, 14.12.2008.

Rođendan...

Ej ljudi! wavewavewave
Ja bila u petak na rođendanu... zujozujou početku bilo glupo i dosadno,a na kraju pre dobro....coolcool šta su Filip i Robi radili Dini i Valentini jadne one...cerekcerek najviše je batina dobio Robio od Valentine ona ga 5 puta lupila u j... cerekcerek Dina priznala da voli Filipa i oni sad zajedno.... deaddeaddead nažalost nemam slike sa rođendana mora mi jedan poslati slike pa vam ih obavezno stavim...hehe.... deaddeaddeaddead cerekcerekcerek mrzim školu mrzim sve..... najrađe bi se ubila... ali neću zbog jedne osobe... hhh.... cerekcerekcerekcerek danas idem na rođendan kod bratića... biti će jadno tam će biti sami klinci ja najstarija... hehe...cerekbcerekcerekratić ima 6 godina... zato će biti jadno... idemo u McDrive... ajd bar ću se napapati... hehe... cerekcerekcerek robitelji su mu super... hehe... cerekcerekcerek ima malu seku Leonu koja ima mj i pol... ja vam se nisam ni pohvalila... hehe.... cerekcerekcerek postala sam teta prije mj dana... hehe... mala se zove Lana... joj jučer je bila kod mene pa sam ju islikala, ali nemam te slike na kompu...
To je to... čujemo se... papa...wavewavewave kiss....kisskisskisskisskisskiss