myspace

christmas images

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> myspace

christmas images

,blog.dnevnik.hr/mojusranizivot" />

četvrtak, 22.12.2005.

CIAO! myspace

christmas images


Hy, danas u školi je bilo super! Samo smo se zabavljali i uopće nismo ništa radili. Recitirala sam na priredbi , i svi su mi rekli da sam bila super.
Jana kaže da me danas Ruba gledao. fuuj! Meni se Ruba uopće ne sviđa. Nije on baš tak ružan ali jednostavno mi se nesviđa. Bila sam kod frizerke i stavila mi je plave pramenove i sa peglom nafrčkala kosu.
Sutra je Mirtin ročkas. super će biti. Samo da jedna osoba ne dođe. kako bi super bilo. Nadam se da neće doći. Mirta je rekla da ćemo gledati ''krug 1 '' i''krug2 ''. Jana mi je rekla da se snima i krug 3. super!
myspace

christmas images


Kako super, 3 tjedna praznika. ah... to sam čekala! Još samo sutra . napraviti ću kolač. Onaj koji sam imala i za dan kruha. Mislim da bi se dan
kruha trebao zvati dan kolača. prosjek mi je super ! Baš mi je drago.
Danas su Maja i xxx cijelo vrijeme flertali. Baš si pašu. Jana je bila jako ljubomorna. Žal mi ju je. ali šta se može!myspace

christmas images


Jako se veselim Božiću. A i snijegu myspace

christmas images

. Jana i ja smo mislile snimiti CD s božićnim pjesmama. cool. Jana samo nemogu na netu naći onu pjesmu : '' jinglebells,jinglebells, jinglebells rocks''...
ili kak već ide. Ako slučajno nebudem pisala na blog poslije ili prije Božića samo da znate : myspace

christmas images


Eto to je to . A sada ću objaviti tekst jedne pjesme (dobro znane)
Dashing through the snow
In a one-horse open sleigh
Through the fields we go
Laughing all the way.
Bells on bob-tail ring
Making spirits bright
What fun it is to ride and sing
A sleighing song tonight.

cho: Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way,
Oh what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh, O
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way,
Oh what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh.

A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side;
The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot,
We ran into a drifted bank
And there we got upsot.

A day or two ago
The story I must tell
I went out on the snow
And on my back I fell;
A gent was riding by
In a one-horse open sleigh
He laughed at me as
I there sprawling laid
But quickly drove away.

Now the ground is white,
Go it while you're young,
Take the girls along
And sing this sleighing song.
Just bet a bob-tailed bay,
Two-forty as his speed,
Hitch him to an open sleigh
and crack! You'll take the lead.

| 16:18 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>