srijeda, 21.12.2005.

BOK, ŠTA Ima?

bok, evo mene. baš sam chatala s janom . Jučer smo u školi igrali fante i uopće nije bilo zanimljivo. Evo ovo je za moju dobru frendicu Mirtu koja je opsjednuta diddlima : myspace

images for blogs


Evo. Martina postaje sve... Neznam . Otkad se druži sa Barom i idom sve je bahatija i bezobraznija. Sorry Martina ali istina je! Ida & Barbara će zauvijek biti naj frendice a ti si samo višak ili zamjena. Nitko ne voli biti treći privjesak. Znam dosadna sam, ali nemogu si pomoć. jučer je barbara bila jako bezobrazna prema meni . A Ida , ako slučajno pričaš sa Barbarom ona pobjesni, pa isusee curo nemožeš zabraniti Bri da se druži sa drugima. Ali meni je toliko drago što više nisam naj frendica s Barom. Ocjene su mise popravile, ne radim gluposti.... A i Bara je dosadna. Stalno moraš plaziti negdje s njom, uvijek moraš sjediti s njom.. Ali ja nisam takav tip. Ja sam društvena i volim se s više osoba družiti. To je nažalost tak. Mene jedino u mom razredu iritira to što ja nikad nesmijem ništa znat. Nikad ništa. Recimo , maja nešto kaže ostalima a kad ju ja pitam onda kaže :'' niš''. I to me živcira do bola. sada smo smislile nekakav debilni pozdrav. uh.. I naravno ja sa,m uvijek na meti tračanja. i oni koji se prave anđeli me isto tračaju. A maja, očekuje da se nju ne trača a ona sve po redu masno istrača. Grozno! Ne kažem da je Maja za sve kriva ali uglavnom ona to pokreće. baš me zanima o čem Ida i Bara pričaju osim što tračaju. ja vam kažem kad am se ja družila s barom imala sam grozne ocjene pa tako sad i Ida. A ubrzo će i
Martina. Budemo vidjeli.myspace

images for blogs


Idem sad mislim da sam dovoljno pričala. bok

| 11:44 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>