utorak, 20.12.2005.

HI - ŠKOLA ZAVRŠAVA

hey, bok ljudi kaj ima? kod mene je sve super. Super se osjećam i super,super... ma neznam..Jučer u školi bilo je ok, odgovarala sam povijest i dobila sam 5 - cure su i malo pomagale. u subotu se dogodilo nešto zanimljivo. Majerićev frend mi se upucava do bola.. Isuse, ali nije on tak loš..:)hehe. Majerić i ja zajebevamo njegovog frenda da smo buraz i sisterka i naivac povjerovao!hahaaha. fuj , nebih ja Majerića ni štapom dodirnula kamoli mu bila sisterka. stvarno odvratno.ah.. tak je to . I još mi se jedan dečko upucava samo neću reći koji. ali mnogi bi se iznenadili. Mirti je u Petak rođendan , neznam što bi joj kupila. A u Subotu je badnjak , u nedjelju Božić, u Petak završava škola..Nema ništa ljepše od toga,.. Ovo je moj prosjek 1 . polugodišta : MATEMATIKA -4 myspace

images for blogs


HRVATSKI - 5
BIOLOGIJA - 5
VJERONAUK - 5
INFORMATIKA - 5
ENGLESKI - 5
NJEMAČKI - 4
KEMIJA - 4
FIZIKA - 5
TEHNIČKI- 5
POVIJEST -5
ZEMLJOPIS - 5
LIKOVNI - 5
TJELESNI - 5
Ukupan prosjek je 4,8 a nemam ni jednu trojku ! hehehehehehe
Ja sam genije a sad idem. Ciao!
P.S. Roberta , Ciao se piše ciao a ne chao! Ja idem na talijanski pa neke stvari znam bolje od tebe.
hasta la vista!

| 11:11 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>