...::: A šta drugo nego Trilj :::...

srijeda, 08.06.2005.

E moji Ljudi i to je moguće

Ja u zadnje vrijeme malo više obitavam u Splitu (faks i ostalo u điru) pa oduči izać malo vanka s kolegom da vidimo šta ima po gradu i tako dođšmo do jednog kafića. Veliki plakat glazba uživo aj amo sist pa pričekat da vidimo šta će bit. A ima sam i šta vidit ono cajka u svih šesnaest. A bilo je tu ukomponiran i Mišo, Škoro pa čak i Thompson al niša za to da nisam vidio sve one tete koje preko dana piju kavu po rivi i kad vide nekoga ko nije po njihovoj volji samo kažu "S koje se ovaj planine spušta"ili u disku kažu "aj papane otari se" a ovdi po stolu i još pleše s kim stigne. I tako ja doša kući za vikend u Trilj pa idem vidit šta ima po Trilju. I sve ok do 23.00 kad onda krene isto ko u Splitu cajka u svakom kafiću. Ljudi piju, boce letaju, krv po kafiću (ups ja se zania). Ma da skratim: Nije samo narodnjak i cajka u điru po Splitu već i u našem malo gradu i to najviše ju slušaju oni kad bi prije godinu dana reka da slušaš Balaševića odma bi te proglasili državnim neprijateljom i antihrvatom.

E ima još al' drugi put idem spavat.

- 23:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #