<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=8076742059755845825&blogName=PIECE+OF+HEAVEN&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Baby, don't say goodbye.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Boomp3.com

ejj....ovo je blog o jednoj vesloj curi....
ta cura voli šarene boje
ma sve što e u vezi sa šarenim...
oke ajde zabavite se.....

Kisi-Misi
By:Anchyx)



O meni:)

*Ana
*7.11.96'
*Virovitica
*HIPI
*ples
*psi
*frendovi
*ljubav
*shooping
*nasmijana
*društvena
*rock
*pink
*beyonce
*icq:364204536
*msn:anchy711@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Asić...







Image Hosted by ImageShack.us

moje vatrene naj starke=))

Image Hosted by ImageShack.us

opet starke...

Image Hosted by ImageShack.us

orginal su obožavam ih=P

Image Hosted by ImageShack.us

malo su otišle al tak se to nosi=)





Image Hosted by ImageShack.us

moja sadašnja zurka=)


neko moje glumatanje,,,=))))


opet...ja...:)

Image Hosted by ImageShack.us

postala sam hipi...i to za ozbiljno...x)

Image Hosted by ImageShack.us

opet ja ko hipi...=)

Image Hosted by ImageShack.us

a ja...=D

Image Hosted by ImageShack.us

ja...=)

Image Hosted by ImageShack.us

hihihihihihihi....x)

Image Hosted by ImageShack.us

i za kraj opet ja...=)


moj profil...8)


a šta reć...=)

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedne slike...=)

Image Hosted by ImageShack.us

peace....x)

Image Hosted by ImageShack.us

ova mi je slika baš super...=P

Image Hosted by ImageShack.us

ali nekak mi je ova najbolja od svih...x)



marko moj kum iz kanade=)




kuma iz kanade od marka sestra=)


ošišo se marko=)


opet tamara=)


ja sa kikama=)


ja=)weee


ja i balonček:9

Image Hosted by ImageShack.us

ne poznajemose dugo al ovak mi se čini super...=)

Image Hosted by ImageShack.us

opet on...weee=)


marko i ivonne=)


ja se uslikala a slika crno bijela8)


ošišala sam se i to mi je nova frizura=)



moje papke...=)

Image Hosted by ImageShack.us

...krešo dobar frend i jako se voli zajeb...=))

Image Hosted by ImageShack.us

a ko drugi neg orša...=)


ja sa kipom=)))


opet ja s njim=))


sad je mare na slici...=)


i opet ona=)))


elena...=)


opet ona..=)


e sad jaaaa...weee=)


evo malo mene...


malo luda slika


evo još malo elene..8)


malo ljubljenja=)))

Image Hosted by ImageShack.us

ovo već znate ko je i jako ga vojim...=)))

Image Hosted by ImageShack.us

ja sam mojoj malo larom...x)


Image Hosted by ImageShack.us

ivana ma luda je ko noć=))

Image Hosted by ImageShack.us

dor@...=)

Image Hosted by ImageShack.us

opet krešimir=))

Image Hosted by ImageShack.us

oke buraz sam što zna jako tuč i naravno njegovi sklekovi..=))

Image Hosted by ImageShack.us

donac, sveich, gaby i ja na utakmici=)

Image Hosted by ImageShack.us

svea ma isto je odlična=)

Image Hosted by ImageShack.us

vlatko je tak tak al je on meni reko i pito me par puta zašt nema njegove slike na blogu p aevo vlatko sad sam je stavila=D

Image Hosted by ImageShack.us

gaby super frendica..=))

Image Hosted by ImageShack.us

bogati je zakon i dosta lijep=)

Image Hosted by ImageShack.us

horvat a šta reć o njemu ludo djete=)

Image Hosted by ImageShack.us

donac super osoba i jako se dobro zna obuč ko i njezina sister=)


ma to su svi luđaci...


a evo i bogatia sa kečkicama...=)

Image Hosted by ImageShack.us

e pa moj an aje pre zakon s njom mogu pričak o bilo ćemu=))

Image Hosted by ImageShack.us

luka super frend=))

Image Hosted by ImageShack.us

opet luka=)

Image Hosted by ImageShack.us

stela zakon je super se oblači i sve 5...=))

Image Hosted by ImageShack.us

m

credits .
Designer/ %PURPUR.black-
Colour Code Icons
prilagodba: duckdz .


25.03.2009. { 12:16 }

ejj...a evo prije par dana mi je umro otata...još ne mogu vjerovat da ga nema....a šta ćte mora se i to jednom dogoditi da ti najmiliji odlaze...danas sam pislala zadaćnicu iz hrv. i tak...opisivala sam lika iz jednog filma...morali smo unutarnje i vanjske osobine...to je bilo dosta teško...evo sad slušam Viva la Vida...pjesma mi je zakon...izvodi je coldplay...evo sad si je skidam preko LimeWire-a...jučer sam bila na aedromu u zagebu bilo odlično...ma zakon...mislim nije to nešt onak posebno al je kul....mama i omama su sad kod bake...tak da sama mogu pista post...bruno je umoran i otišo je spavat...a ja....a evo sama....e ajd mi malo komajte...ja vama uvijek komam....dobro...ne baš uvijek...ma znate šta više mi se uopće ne da imat blog...počeo mi je ić na živce...ovi postovi mi se ne daju pista...niko mi ne koma...ma nemam volje pista...oke ajd idem ja...mama m

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.