< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Na ovome blogu ću objavljivati pjesme koje sama pišem i koje sam sama izmislila,prvenstveno narodnjake.Pa uživajte!imam 17 godina . .idem u 3. razred ekonomske . . .
Image Hosted by ImageShack.us
sretanbeljmahkisssmijehzujo


Custom Myspace Clock


sjećanje

tko si ti
pitam se
dok me gledaš
zar te znam
ne djeluješ mi poznato
u tvom pogledu vidim
razočarenje
kao da se pitaš
jeli moguće
odjednom progovaraš
pitaš me sjećam li se
zvuk tvoga glasa
para mi srce
to si ti
onaj koji me ostavio
onaj koji me nije voljeo
a tako mi je dugo
trebalo da te zaboravim
što sad hoćeš
zašto se uvijek vračaš
kada te zaboravim
tek što stara rana
zacijeli
ti otvoriš novu
blago si se nasmješio
prvi put iskreno
a ja sam te gledala
i šutjela
pitao si me ponovo
sječam li se
sječala sam se
ali sam rekla
da neznam tko si
ti si samo sjećanje
i to ćeš i ostati
tiho dok sam se borila
da suze ne poteku
raklča sam žao mi je
a ti si rekao zbogom
i otišao
ostalo je samo sjećanje
i tvoj lik zarobljen u njemu

Image Hosted by ImageShack.us


NAJLUĐE PROVALE

1. nisam bahata glupačo...samo sam prehlađena smijeh
2. gle butru...misli da je umišljenapjeva
3. nisam gluha...nego sam gladnanjami
4. moj mobitel je boje suhe trešnjerolleyes
5. e butra se smijala od lica do licacerek
6. lik je imao pletene pletenicenaughty
7. okreni mob prema velebitu da ti primi signalzubo
8. ubit ću vas ako crknemomad
9. po čemu znamo da je rjeć popodne prilog? po padežu tko je torofl
10. profa gleda u sliku od mačke i pita koja je to pasminaheadbang
11.pita raska kako ćemo skupit pare za maturalac i dođe darija: ajmo organizirat ples za roditeljedead
12. raska: mene ne plačaju da se trošim, kad me budu plačali onda ću se trošityes

Image Hosted by ImageShack.us


PLAČE MI SE

pogledi su nam se sreli
pitanje je dal su smjeli
ja još nosim te u duši
kao suzu na dlanu
hajde ponovo mi sruši
sve u jednom danu

PLAČE MI SE KAD ME GLEDAŠ
KO DA KRIVA SAM ZA SVE
PLAČE MI SE JER TI NEZNAŠ
DA JE TAKO NAJBOLJE
PLAČE MI SE
MADA VOLIM TE
I MENE VOLIŠ TI
UZALUD MI OVE SUZE
KADA NISMO SUĐENI

Image Hosted by ImageShack.us


MARIO

pokupit ću dijelove
da me netko sastavi
i da možda nastavi
gdje ti si stao
kada dalje nisi znao
pokupit ću pepeo
nekad je srce bio
ali je izgorjelo
zato što je voljelo
nekog tko to nije znao
tko se samo pretvarao

MARIO JESI LI MARIO
KAD SI MI ŽIVOT KVARIO
KAD SI ME TI ZAPALIO
I PUSTIO DA IZGORIM
JER SI ZNAO DA TE VOLIM
MARIO JALI TI ŽAO
ŠTO SI MI ŽIVOT UKRAO
I ŠTO SI ME
LOMIO KAO LUTKU
U SVAKOM TRENUTKU

POTVRDA

samo čekam da opet klekneš
i kao djete moliš
ali neću pasti ovaj put
kad mi kažeš da me voliš
smije mi se cijeli grad
kad me prevariš
kako znam da nećeš sad
da to učiniš

DAT ĆU TI POTVRDU
ZNAK DA MOGU DALJE
KAD VIDIŠ NA NJEMU
MOJE ZAGRLJAJE
DAT ĆU TI POTVRDU
SMRTNU OSUDU
KADA VIDIŠ MOJE
USNE NA NJEMU

kad vidiš da moje oči
gledaju samo njega
i da više nikad
neću preći preko svega
kad vidiš da ga volim
kako će zaboljeti
a pomoći ti nema
i dalje ćeš voljeti


****************

život je kratak ali sladak
voli i tebe će voljeti drugi
i kad ti je teško nasmješi se tugi
mi smo samo prah na krilima leptira
mi smo samo note pjesme
koju život svira
neki od nas žive u prošlosti
ali treba živjeti ovaj tren ,upravo sada
ili živjeti u budućnosti
jer ona je puna nada
i kad ti je najteže
znaj da postoji netko
kome je još teže
a sjeti se i da tuga
mnoga srca veže
neznamo što imamo
dok to ne izgubimo
a ništa nemamo
ako ne poklonimo
pokloni osmjeh
on je sreće trag
i najveća utjeha
onom tko je drag
a ako nekog voliš
brzo mu to kaži
da i tvoja ljubav
ne postane dio laži
kažu da su dijamanti vječni
a ja kažem da su oni samo
stvar
ljubav je ono što traje
i što uvijek ima čar
neke riječi ostanu neizgovorene
neke pjesme neotpjevane
neke laži neotkrivene
neki životi prazni
neka lica tužna
neka srca slomljena
a svaki ternutak koji prođe
samo je još jedna sjena
jedno slovo prošlosti
u nizu
još jedna želja
da mu opet budeš blizu
nitko od nas nije savršen
a nitko nije ni bez mane
svatko od nas ima
svoje dobre i loše strane
pogledaj u nebo
i shvatit ćeš
koliko si poseban
i sretan što gledaš
tu igru plavetnila
i što se svako jutro budiš
i utoneš u san
u san pun mira
anđeli su svuda oko nas
i često im osjetim dah
oni su nedodirljiv spas
svjetlucavi životni prah
svi smo mi dio vječnosti
vječnosti koja prolazi
a ipak smo tako maleni
umiremo u suncu dok zalazi
i prije nego zatvoriš oči
zauvijek odeš i kažeš zbogom
okreni se ako ćeš moći
da vidiš koliko ljudi plače za tobom


Image Hosted by ImageShack.us


ZAKON O LJUBAVI

1. svi dobri muškarci su uvijek zauzeti
2. ako nisu zauzeti, postoji dobar razlog zašto nisu
3. što je netko ljepši, to je dalje od vas
4. pamet x ljepota x pristupačnost = konstanta
5. kloičina ljubavi koju netko osjeća prema vama je obratno proporcionalna količini ljubavi koju vi osjećate za tu osobu
6. ako se čini predobro da bi bilo istina, vjerojatno jest
7. svaka ljubazna akcija nema baš tako ljubaznu reakciju
8. novcem nemožete kupit ljubav, ali vam daje veliku prednost
9. najbolje stvari na svijetu su besplatne - i vrijede svakog novčića kojeg ste dali za njih
10. pristupačnost je funkcija vremena, trenutak kada vas zainteresira, on pronađe drugu


Image Hosted by ImageShack.us


10 ZAPOVJEDI ZA DUG ŽIVOT

1. nemoj se baš ubiti od posla u životu
2. uživaj u sexu svakodnevno
3. tko tebe kamenom, ti njega još većim
4. ne dozvoli da te ljudi jebu u zdrav mozak
5. daj si oduška i povremeno učini nekakvu glupost
6. veseli se, budi sretna i smij se svakodnevno
7. budi zaljubljena jer ljubav te čini mlađom
8. uzmi sve što ti život pruža jer danas si cvijet, a sutra uvela ruža
9. ne žuri nikada i nikuda jer tko je žurio vrat je slomio
10. poslje dobrog jela popij čašicu vina jer u vinu leži istina


Image Hosted by ImageShack.us


pogledaj

pogledaj u zvijezde
kada budeš sam
jer u njima piše
da si moj svemir

pogledaj u sunce
kad izgubiš nadu
jer u njemu piše
da si moje svijetlo

pogledaj u moje oči
kad pomisliš da nikome
nije stalo
jer u njima piše volim te


Glitter Graphics


Glitter Graphics


Glitter Graphics



Toliko o tome kako je naša draga darija prestala pušit!!?smokinsmijeh
velika pusa dariji, diani i brigiti od klasnićke kissnaughty

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


e darija sory kaj sam tu ostavila komentar...znaš da onak nemogu kad imam mutav kompheadbangmad

E ljudi pa sutra je opet ponedjeljak...i škola naravno...pa evo par slikica u čast glupoj školi i učenjuzijevheadbangblabla

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo da i ja napišem nešto osim pjesama...

Ej!wavewave
Jedva čekam sutra!Bit će ludnica na Jarunu,ma nije bitno di smo,bitno da je ekipa dobra.
A vi koji posjećujete moj blog samo da bi brijali gluposti i predstavljali se pod tuđim nickovima možete slobodno odjebat!Ma daj,molim te,tu glumite neke face,a ustvari ste jadnici.
Već mi je dosadio ovaj blog,ne možeš ni napisat pjesmu,a da ne budu neke gluposti u komentarima.Više mi se stvarno to neda gledat.Uživajte još dok možete,uskoro ću ga obrisat.
Puse lete Brigiti,Diani i Klasnićkoj.

Image Hosted by ImageShack.us


I jednom dečku...

Evo toliko od mene,ipak mi bolje ide pisanje pjesama.

MALA BUDALA

Na usnama tvoje ime
Nosit ću dok sam živa
A ti zaboravi me
Znam da za sve sam kriva
Na tijelu tvoj je dodir
Pokazat ću ga svima
Jer još mi stvara nemir
Vatru a nigdje dima

I kako da krenem dalje
Kada još sam s tobom u mislima
I kako da kažem da kraj je
A suza je u očima
I kako da pustim te
Kada bi život dala
Samo da opet imam te
Da si moja mala budala


Image Hosted by ImageShack.us


Bijela soba

Otkad nismo zajedno
Ulicama šetam sama
Od tad mi je svejedno
Ne poznajem lice srama
Svatko tko hoće ima me
Znam da je to loše
Al tako kratim godine
Sve uzalud se troše
Koja te ima sretna je
Tek sada znam tko si
Neka dobro čuva te
Jer još jučer sanjao si

KAKO IDEM PREMA TEBI
ULAZIM U SOBU BIJELU
NI SAM PRIZNAO SI NEBI
TRNCI IDU TI PO TIJELU
GLEDAŠ ME U OČI RAVNO
DOBRO ZNAŠ DA NISI SMIO
BILO JE NEZABORAVNO
DAL PONOVIT BI HTIO?


Image Hosted by ImageShack.us


Nisi vrijedan

Ne govori da me ne voliš
Poznam dobro riječi te
Jer jednom sam
I ja nekom
Lažno rekla volim te
Nisam slijepa
Da ne vidim
Kako briga te za sve
I nisam glupa
Da ne shvatim
Da ti nemaš granice
Samo skupi svoje stvari
I zauvijek odlazi
Više život mi ne kvari
Jer on brzo prolazi

MA NISI TI VRIJEDAN
OVE MOJE LJUBAVI
AL NIKAD NI JEDAN
NIJE BIO KAO TI
MA NISI TI VRIJEDAN
NE ZNAŠ ŠTO ZNAĆI VOLJETI
AL OTKRIT ĆEŠ BRZO
DA NE MOŽEŠ PREBOLJETI
MA NISI VRIJEDAN TI
NI JEDNOG DOČEKANOG JUTRA
JER DANAS TE VOLIM
AL PRESTAJEM OD SUTRA


Image Hosted by ImageShack.us


Igračka

Bilo je lako motat te
Oko malog prsta
Uzeti pa baciti
Uvijek pristaješ na sve
To je takva vrsta
Nesretnih u ljubavi
Slomiti te bar sto puta
Pa opet sastaviti
Navrati mi kada možeš
Opet ćemo nastaviti


Igračka si moja bio
Gdje sam te izgubila
Mada znam da nisi htio
Ja sam se zaljubila
Igračka si moj bio
Mala slatka nevolja
A gdje si se sada skrio
Pitaš li se gdje sam ja?


Jučer

Bio si mi od svih najbolji
Jedini dobar razlog
Zbog kojeg živim
Danas je samo
Tvoj trag na postelji
I prokleta ljubav
Zbog koje te krivim
Još jučer bili smo sretni
Što se danas dogodi
Sada smo samo sjetni
Željni lažne ljubavi

Jučer znanci
Koji voljeli su se
A danas stranci
Daleko od istine
Jučer ljubav
Koja danas umire
Jučer sreća
A danas kajanje


Pepeo i dim

Netko stoji nasred kiše
Suze teku mi niz lice
Čuje kako teško diše
Svaki puta sve je tiše
Tiho kažem dobro veče
On okrenuo se nije
Samo zdravo tiho reče
Neznam zašto lice krije
Kad su pogledi se sreli
Shvatila sam to si ti
Toliko toga sad nas djeli
Moja bivša ljubavi

Nekada smo bili vatra
Sada samo dim
Što ostanu kad ljubav izgori
Moram da se pomirim s tim
Nekad si plakao zbog mene
Sada rijeke suza zbog nje teku
Zbog neke druge nevjerne ženemyspace

myspace


I do bola moje srce peku


myspace

myspace


pimp myspace

pimp myspace




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

utorak, 08.07.2008.

mom malom . .

kaj da napišem . . .dan mi je u banani . .totalka . .
ak ovaj mali plavi misli da je u redu ono kaj je jučer napravio . .nek razmisli ponovo

jebote nemreš se uvijek izvlačit na to kaj si cute . .neću kena za dečka . .hoću nekog s kim mogu pričat . .zajebavat se . .a ne gledat mu sliku . . .

jebbeš posao . .znam da moraš radit . . .al daj nađi malo vremena . .inače će nam veza otić u kurac kak je krenulo . .

kako su ljudi pokvareni . . .svi su protiv nas . .onak s dečkom sam vani . .i dobijem poruku s nepoznatog broja . .da je s drugom curom . .a on sjedi kraj mene . .hahaha . .dobra fora kaj ne ? ? ?

svi nam žele sve upropastit . . .hvala na trudu ljudi . .al mislim da ćemo ja i on to sami uspjet . . .

volim ga . .volim .i zato ću se borit za njega . . .al nekad nije dovoljno da se samo jedan bori . .

čudna je ljubav . .u jednom trenu mi tako fali . .sve bi dala da je kraj mene . .a sad trenutno bi ga zadavila da mogu . .


myspace code

myspace code



|Komentiraj 14 | Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.