mojstaronovi

ponedjeljak, 30.10.2006.

odlucih se ja na novi post....

winku ovom postu odlucila sam malo govoriti o svojem buducem zanimanju...e pa pocnimo....

AUTOBUS


e pa ovak....vec neko vreme zelja mi je da odem za vozaca autobusa....moji me podrzavaju ali sve jedno misle da me bu to preslo...pa kak niko ne kuzi da hocu jednog dana biti vozacica autobusa??!!none kuzim...

Htela sam je biti i forenzicarka ali kad saznah da za to treba iti u gimnaziju odustah....je bu sve napravila sam da nemoram u gimnu...nemam ja nist potiv onih koji idu ko voli nek izvol,i ali ja nepem..nononono


Da se ja vrnem na autobuseke...i tak i vec sam isplanirala da pem u prometnnu tu v vz...i tak...i fakat to hocu...mislim pem za vozaca motornih vozila...


Ne kuzim kaj je tu lose?????????Ili smesno.....al fakat...zakaj jedna cura nebi jednog dana vozila autobus???????????????????????????????ne razmem!

ne razmem ni zakaj ljudi jednostavno djele poslove na muske i zenske?????????pa kaj jedna zenska nemre biti elektricarka,vodoinstalaterka,reziserka,automehanicarka??????????????????????????????kaj je tu lose....kak muski mogu biti i frizeri i kuhari i baletani i pjevaci i ucitelji??????????????????ak oni to mogu onda i zenske mogu biti elektricarke,vodoinstalaterke,reziserke,automehanicarke...

logicno je da je jednoj krhkoj zeni puno teze raditi u rudniku nego jednom jacem muskarcu ali zakaj nebi probala!?kaj ju kosta??

cim vide zensku onda odma misle da nist nebre...opet ja skrenula s teme..

no evo sad jos malo o meni i mojim autobusima...kaj nije mozda uzbudenje vooziti nekaj veliko,videti svet..sigurno je to velika odgovornost ali...

kaj mi znaci ici u skolu u koju necu i koju moram ak znam da postoji zanimanje koje hocu delati?

i tak...to bi bilo sve od mene za ovaj put...ocekujte da bu ju moji buduci postovi na tu temu...

btw DOBILA SAM 2 DO 3 IZ KEMIJE KAJ SMO PISALI I JAKO SAM SRETNAyeswink...

4.11.je koncert u gimnetu....dojdite...svi vele da bu super pa zakaj onda ne dojti????????????ak ne prije vidimo se tam.....

Sam da napomenem da je u petak bilo zakon u sracincu.....ZAKONNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svi koji niste bili nek vam bu zal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.je bi komentare..........punooooooooooooooo...kolko vi meni tolko ja vama.....
Pozdrav:giti,loli,teni,neli,donni,nini,tini,njarici,macekici,susedi dori,susedi mariji,sari,ili,mateji,mateji z zagreba,nikolini,periju,iveku,gogiju,cofiju,jednog decka(x),drugog decka(y)...

do sljedeceg puta saljem svima jednu VELIKU PUSU..................

pozz

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.