mojstaronovi

petak, 20.10.2006.

evo mene.....

evo javljam se napokon...da nebi slučajno mislili da sam vas zaboravilanonodobila ja napokon novi komp u svoju rum i internet pa bum sad mogla stalno pisati redovite postove..yes
Pa počnimo od prošle subote.....8 razredi uputili se u naše jako zavojito zagorje...stigosmo u krapinu kod mojih dragih prijatelja neandrtalaca....no oni bezobazni nisu me ni pozdravili....nostrašno..ma pre strašno..i nakon toga otišli smo neznam kam...i došli smo ja mislim u kumrovec.....kod druga tita....bilo je vruće jako vruće......i tak...posle smo pak išli nekam..aha...da...popijaču....i posle gato na ručak.....njamie da ne zaboravim da je bilo i rigoleta u busu.....pozdrav sajki i mikičkiwavemah....e i tak i onda smo još išli u nekakvi mjuzej al smo zakasnili pa smo išli u stubicu....i tak....ali kad smo se vraćali kući...e to je bilo najbolje....svi smo popjevaliiiiii...
Moram priznati da je ovo bil najbolji izlet do ve....al fakat...svi smo se složili....svaka nam čast..mislim nije da nas hvalim al ono....jedino LOLIKA NIJE IŠLA S NAMAno...i tak

E sad dolazi ovaj tjedan...koji je bil jako naporan...pisali smo engleski....TIČER HOĆU 5!!!!!!!!!!!!!!yesonda smo u sredu pisali ono nešto zvano bijologijanoheadbangmad....i gledali kazetu rak dojke...nut....pa zutra kad bi moglaspati i gledati u jutro jagodicu bobicu JA IMAM VJERUNAUKdead!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STRAŠNO...MA PRESTRAŠNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdravljaam moju susedu GITU KOJOJ JE PREKJUČER BIL ROJSNI DJEN A SUTRA JOJ IDEM NA FEŠTU....CELI 8.a I 8.b one koji se nazivaju mojim roditeljima....i ostatku ljudova...

a sad idem u kadu i......bymahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavekiss
- 13:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.