[×X SkUuL X×] - TeŠkO mI jE rEćI vOlJeLa SaM gAdA...a jOŠ TeŽe dA gA VoLiM i SaDa - Blog.hr
10.01.2009.

[×X SkUuL X×]

eoo mene...
[xD]
vratila se ja s skijanja
hehehehe
bila sam u nassfeldu
to sam već rekla
[xP]
prešla sam nevjerojatnih
186 km..
moj tata 148 km..
a sis 121 km..
nači ja najviše.
[=)]
napokon imam taj stupid
i-pod...weee..
pjesme sam stavila ne po mom
ukusu nego poznate.
jer svako nešto sluša..ali
ja neam i-pod nego nekog
medu..
[wee]

glitter-graphics.com
eto i nisu nam ukinuli skul
[smrcccc]
a ja bi..bez obzira
na plim ja bi da nam ukinu..
mislim to svko normalno
dijete želi..
znate ono kad nekad želite sjiku pa
vam je prevelika ili premala??
e ja sam skužila kak se to rikta pa
zato sada neam problema oko
otga
[=)]

SiMpAtIjA

svi je imamo ali je ne priznajemo drugima
takva sam i ja bila
sada mogu priznati da je iam a da se nesramim
moja simpatija je bila zaljubljena prie uu mene
ali nie sad...a sada se on meni sviđa...
jako je zabavan...pogotovo
kad dođem do njih pa se zjbv....ee to je
meni supp ja nevolim dečke koi su previše
uvučeni u sebe a ni one umišljene.
sada sam rekla sve osim imena
jer dolaze mi ponekad jedne cure tračare na blog
pa razglasaju sve to po razredu.
ajde ja nznm kaj da pišem.
pa zato idem.
PaPa.
KomMeNtaRi*[104]*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Slike
MoJ gUeStBoOk
UpIšiTe Se I sAmI


GuEsT bOOk KlIK i TAm naŠvRLjAj NeŠ


pOsVoJIlA SaM :

Photobucket

Photobucket

SjIkiCe:







Image and video hosting by TinyPic


glitter-graphics.com

I-Pod


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Linkovi

mee...xD
x ime x jOJ je Archica
x prezime x joj rOditelji nisu rekli
x živi u x Hrvatskoj
x vOlja x sebe,simpu,bff,komp,laptOp,psa,...
x nevOlja x umišljene,jedne cure,..


credits
FunkyFish - dUck x x