× mUšKaRcI Su kAo Wc iLi Su PoSrANi IlI zAuZeTi × - TeŠkO mI jE rEćI vOlJeLa SaM gAdA...a jOŠ TeŽe dA gA VoLiM i SaDa - Blog.hr
04.12.2008.

× mUšKaRcI Su kAo Wc iLi Su PoSrANi IlI zAuZeTi ×

eo mene..hihi...ajmo malo o
školici...pitao me povijest..
dobila sam 4 ocijene...
ali to su: 4,4,4,3..eto
sad znate da nisam štreba...
hehe..i kaj ima??..kaj radite??..
ja sam na inf...pisali smo dns
test iz matke..smrcc...moja
frendica me stalno neš
ispitivala...hehe..i nije nas
profa skužila..hehe..pa onda...
sutra idem na neko natjecanje
iz matematike...tream doći
u 1 tj. u 15 do 1....a poslje idem
bakici jeeeiii...tamo je jedan tako
lijep pesek, ženka je i zove se
Pikica...preslatka je...malo da
vam govrim o naslovu...ajde...
naslov je naravno točan i tiče
se stvarno svih dečkiju osim
tata..=)...oni su naj....hehehehe..
u prošlom postu napisala sam kako
su NAŠI cekaši cigani pa ću o njima
i pisati...ajde da počnemo..

CekAšI
oni su grozni...cure..pogotovo...poslje tzk
nam upadaju u svlačionicu...ali kad smo
mi "gole" [valjda ste shvatili]....a prije kada
smo imali poslje njih nasprejali bi nam svla-
čionicu..smrrcccekk...tak sam ja dns donijela
sprej i nasprejala..heheheheh...mi smo to rekli
njihovom razredniku..i on im je za kaznu dao
test..[on je profesor iz hrvatskog]...naravno
dao im je iz hrv...niko nije znao pa su
dobili 1-ice...jeeeeeiiii...hehe..kak sam zlaaaa...
pa nije toliko koliko se čini..jedna cura je
..ofc iz c razreda...pkjusnula moju besticu..smrcc
ali sve je dobro bilo..ah..mene je jedna gurnula
i zgrebla sam si cijelu ruku..išla mi je i tekla krv..
ogavno za neke..

mAlO TeŽi TeKsT tj. mAlO SvEgA
ljubav neam..ali kad sam jednom bila na ročkasu igrali mi bocu istine..
i ja zavrtim i ispadne na AnTuNa [tad mi je bio simpa] i moju frendicu..
i ona kaže da me poljubim i ja osjetim onak neš...kao LJUBAV...
to mi je bio najdraži roćkas..=)..
sada ako mi neš neko želi reći nek kaže...ali tad sam bila 4 ili 5
razred..pa me već briga za to..hehe..najbolje je: BiTIi
SaM i nEaTi SimPaTiJu JeR Ga sE MuČiŠ DoBiTi a zNaŠ dA gA
NeČeŠ imAtI...ovo vrijedi samo za mene..sigurna sam...

glitter-graphics.com evo još jedan stihič: Wc jE nAjStRaŠnIJe
mJeStO TaMo sU SE i nAjVeĆi uSraLi!!

glitter-graphics.com
ajde to je to imat čete se zanačitati..hehehe...ajde idem ja..pozz
KomMeNtaRi*[32]*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Slike
MoJ gUeStBoOk
UpIšiTe Se I sAmI


GuEsT bOOk KlIK i TAm naŠvRLjAj NeŠ


pOsVoJIlA SaM :

Photobucket

Photobucket

SjIkiCe:







Image and video hosting by TinyPic


glitter-graphics.com

I-Pod


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Linkovi

mee...xD
x ime x jOJ je Archica
x prezime x joj rOditelji nisu rekli
x živi u x Hrvatskoj
x vOlja x sebe,simpu,bff,komp,laptOp,psa,...
x nevOlja x umišljene,jedne cure,..


credits
FunkyFish - dUck x x