< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Tanja, imam 16god., idem u jednu šugavu turističku školu...
živim u jednom učeničkom domu...
jebiga, to je sve šta trebate znati... smijeh



adopt your own virtual pet!




petak, 27.10.2006.

no title this time

nisam već neko vrijeme pisala jer sam bila bolesna... ja sam opet promijenila dizajn bloga jer sam takva da mi sve brzo dosadi i postane sivo... makar ispadam staromodna, al fakat volim linkinovce... al nekak imam osjećaj ko da mi nešt fali... ili NETKO... gdje god se okreneš vidiš neke happy parove s isprepletenim rukama i umjesto da budeš sretan zbog njih ti imaš osjećaj ko da su ti se noge oduzele.... i sve ono što te čini sretnim te napusti...

nadam se postoji netko ko razumije kako se osjećam...
kak je to kad ti netko u rano jutro prije škole istrese hrpu tračeva o tebi u facu...
... ili kad se svako malo probudiš s krvavim nosom i glavoboljom...
... ili kad te boli svaki dan i misliš da su te svi napustili i da si sam...
... ili još bolje - kad ti se čini da nisi mogao pasti dublje nego što jesi i da ne može biti gore, kad ono
se desi nešto još gore i samo poželiš zaspat al da se nikad ne probudiš?

samo... ja nikako da zaspim... a malo je toga šta me drži budnom...



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.