< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

srijeda, 06.02.2008.

Ajde de...

Eo vec skoro pol godine nema postova...vjerojatno zato sto niko ne cita ova sranja koja se mi trudimo pisat...al jebiga...
Neam pojma...puklo mi je da napisem nesto, vjerojatno zato sto je dan totalno u kurcu, zato sto ne znam sta bi sa sobom, neam pojma...uglavnom pise mi se...
Nista se ne dogada...ekipa koja je jedno vrijeme unkcionirala savrseno, stalne zajebancije, pijanstva i konzumiranje zelene magije, polako se raspada...nije to nes strasno, sitnice samo, al ko da se druzimo na silu, ne mogu objasnit to...ma...Svako je oso na svoju krvavu stranu, neki su nasli ono sto su dugo trazili jebiga (i drago mi je zbog toga), nasli su i neke krive stvari, al niko nije savrsen... :P ...sve polako odlazi u k...
Ne znam...mozda mi se samo tak cini zato sto je zadnjih par tjedana loshe, jako...jebiga vrijeme ispita je...a ja ucim NE...kad sam glup, a onda i kad naucim nest onda mi uzme krvavi ispit ko danas i super...nikad ne mogu nest normalno napravit...
Ali unatoc svim sranjima, moooozda mi nema cimera u sub...i oblokat cu se ko konj...ak ga ima, onda cu se opet oblokat jer mi treba, jebiga...
A sad idem igrat krvavu dotu i nekom pi..ku namjestit...


| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.