< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

nedjelja, 04.03.2007.

Gajba pada, a mi ne....lara...


Kao što naslov govori gajbača pada, a mi ne...lara...i necemo, samo zato sto mozemo!!!!!SuKrViCa, Debeli Durbacher i Ja ( Jahac) pijemo...JASNO!B Nakon gajbe, mozda okrenemo azimut ka Roku, a mozda i ne... 'ko zna....poslije nesvakodnevnog rasturanja u alkoholu dolazimo da teze da nemamo para ni za jedno 'ladno u Rokuparty, al ko ga jebe, idemo na nevidjeno..he.
Nakon par 'ladnih okrecemo se kromanjonskim korjenima i idemo u lov na gazele....na zebre sarene, na sve sto hoda i gloda i zeli il ne..nije bitno! Determiniramo, napanjemo lukove, repetiramo, donosimo finalnu odluku i vrsimo egzekuciju /harvestaciju/......jesen je a u meni jebeni nemir.....Normalno da sam ( Jahać) morao juce jest govna, velika neslana, tako da sam ispao ogromna štuka bez muda bang( jel štuke imaju muda???)....Poveden jucerašnjim akcijama shvatih neke stvari te postadoh malo oprezniji, nadasve ozbiljniji što se tice nekih stvari ( oni znaju kojih )....sada je taaaaaaaako dobro jebeno vrijeme da bi najradije otišo do hladne jarunske vode i ladio si muda u njoj al neda mi se ici sam, bio sam pre sat i gledao glupe patke kako više uživaju od mene...totalno sranje...ajd jebodromci uživajte i ohladite si jaja ( il nešt drugo )bar na lapežu ak nigdje drugdje.....

Sranje od Jahaćaheadbang & Debeljuškasti Durbacher & Himenska Sukrvica


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.