< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

ponedjeljak, 19.02.2007.

Samo 3 dana


Dreams Come True

Never thought I’d feel again, feel the darkness fade and see the morning sun arise
Never thought I’d feel alive again, senses dull and blunt from all the lies

Now, when I hold your face so close to mine I see a place where the sun will shine, with you it is divine

Looking down into those eyes, I know, I’ll be lost and never found again.
Kiss me once and I will surely melt and die, kiss me twice and I will never leave your side…
(if) Dreams Come True


Do I dare to trust this time? Ooh, the Bells of Fortune, will I ever hear them chime?
Only those who have been burned before truly know the meaning of Hell's flaming core

I was the brooding night and you were dawn.
Saving me, for I was forlorn, in your light I am reborn.

Looking down into those eyes, I know, I’ll be lost and never found again.
Kiss me once and I will surely melt and die, kiss me twice and I will never leave your side…
(if) Dreams Come True

Then, when the walls are breaking down on us, when all we see is misery
will you still believe in me?

Looking down into those eyes, I know, I’ll be lost and never found again. Kiss me once and I will surely melt and die, kiss me twice and I will never leave your side, until the sign of winter, always by your side....(Dreams Come True)


Zašto sam ovo stavio...Nemam pojma...Ovo je jedna od najboljih pjesama koje sam čuo, i moram priznat da mi je puno puta pomogla kad sam bio u kurcu, neke pjesme to mogu..jbga...Al sad nema tog boga koji me može spašit od ovoga što dolazi sutra...

Sutra napokon na red dolazi dr.soc.prof. Antun Sertić, cjenjeni profesor jebene Elektrotehnike i Fizike...Ne da mi ga se opisivat, jer je to u biti nemoguće...tog lika morate vidit da biste vjerovali...Naravno da je najkorumpiraniji profesor na faxu, bez njegove knjige nema šanse da prođeš na usmenom..tj. ako kojim slučajem uspiješ prepisat i prođeš pismeni...Čeka me tolko sranja u sljedeća 3 dana a ja nisam ni pogledo literaturu, u biti još ni ne znam rasporede nekih ispita...Jebeni studentski život...Ima dana kad bi se najrađe vratio u srednju i zapeo tamo...bez obzira kolko ju nisam volio, bolja je od faxa...Tak da, vi koji ste u srednjoj, bolje se isplati past tamo neg na faxu, dođe ti na isto..

Treba preživit ovo..ova 3 jebeno kobna dana, samo neka to prođe, a onda je totalna razbijačina u subotu u Našicama...Moderatory (HARVESTERI) će se jebeno rastavit i neće ostat za nikog, buahahaha...Al nije bed, moći ćete nam platit cugu u gradu...

Do subote, jebodromci..

MenStrualna...


| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.