< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

petak, 02.02.2007.

Evo mene malo...

Joj, veljačo moja najdraža, krvi se napijem i tebi i onom koji je odlučio da u tebi budu rokovi...ljudi božji, evo bliži se srijeda...7.2...dan D za većinu studenata...necu vise ucit, a pogotovo stavljat slova sa znakovima ćčšđž jer me zivcira i sporije pisem onda. Jurza pizda je otisao u Na mijenjat ulje, a mi smrtnici svi ostali ovdje uzivat ispustajuci slinu i oci nad jebenim skriptama iz botanike i ostalim nadasve zanimljivim i u zivotu neophodnim predmetima...
Prekjucer sam na terenu ubio prvog fazana u zivotu, pa su me krstili na primjeren lovacki nacin, prvo su me napili, pa su me sibali po guzici, pa su me opet napili (profesori i dekan)...oj,Šumarstvo moje, volim te...(zbog grasevine i zbog rucka u kojem sam se ubio ko zivotinja jasno)...i tako sam malo zaspao u tramvaju i fulao par stanica i tak....al sve je u redu...Jebodromci, nadam se da cete se ugledati na najdraze Vam moderatore i uciti kao i Oni...i nemojte se zajebavat nego ucite.ajd bok.

Debeli Durbacher


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.