siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

utorak, 23.01.2007.

Rezime ultrasuper zanimljivog vikenda u Zg

Evo ovako...moji kolege proveli su ovaj vikend u Našicama i očto se jako dobro zabavili, a ja sam zapeo u Zagrebu..prvi puta ove godine...Evo rezultata...

Kao prvo nisam mislio nikuda ići ali tko se može oduprijeti budalama s prometa..heh..svi smo isti tamo...I tako sam ipak izašao van...
Sve je počelo jako nevino...uz glazbu i 2 litre piva u stanu frenda s faxa...Ništa posebno..bili smo tamo oko sat i po...pljuge, pivo, malo vina i glazba...i naravno 4 budale oko mene...
Pivo i vino su polako počeli radit svoje...oči su blistale a noge drhtale...jooj...i onda...šta ćemo, ajmo kod ovog drugog u dom, naravno usput sam uzeo ožujsko od litru i po i pljuge...kod njega to zapili i ošli dalje...U biti oni su samo krenili, ja sam ih pratio...nisam imo pojma u što ću se tad uvalit i onda sam vidio natpis...peti element i čuo zvuke istočnjačke glazbe koji su dopirali iznutra...Ušli smo, i to je bio kraj..nema povratka više...U biti taj birc, prije je neki klub il nešt..nije ništ posebno...dost velik prostor i ništ posebno uređen...al zato su cijene jebene...štok kola je 22kn..Naravno počele su runde...još 4 pivkana i bilo je taman...onda je počela zajebancija (makar i na cajke)...i pohod po zološkom vrtu..heh...

Drugovi moji odlučili su pobiti sve standarne muškog roda (ako ih uopće ima) i otići do krajnjih granica izdržljivosti...

Na 3. mjestu je N.J. iz Požege...bio je sa ženskom koja je ipak bila nešto teža od njega..samo malo...al cura je bila slatka i u usporedbi sa 2. i 1. mjestom na ovoj ljestvici jebena misica...

2. mjesto pripada N.F. iz Voćina...heh...cura je bila visine prosječnog jetija...samo je jeti ljepši...i nakon ugodnih razgovora poslje subote zaključili smo da je sličnija grabu nego čovjeku...

I napokon...vrh naše ljestvice...TRON pripada D.J. iz Slavonskog broda...E on je napravio ulov večeri...Upeco je curu težine mladog kita...bilo mi ga je žao i za gledat...al umiro sam od smijeha sa strane...Još uvijek pati čovjek zbog toga...Oporavak će biti težal i dugotrajan...

Evo ljudi ovo je bio opis ulova te večeri....heh....5. osoba iz ovog društva M.K i ja nismo imali nikakvih podviga te večeri jer smo jebeno vjerni svojim curama...heh...budala... : ))

Sve u svemu bilo je fora..čak sam i na koljenima bio...a dvojica su dobili po pi***...I ukro sam broj sa tramvaja...Petica 4 ever...

U subotu valjda idemo ponovo...trebalo bi bit zanimljivo..znat ćete sve..pozdrav

MenstRUalna SUKrvicA


| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.