siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

EO kolekcionara iliti harvestera...jahac jos fali :D

petak, 19.01.2007.

I to je život

Evo, 2:05 je i ja sam tek sada našao vremena da napišem post...Jebeno je...al mora i toga bit...Do sada ovih 15 dana nove godine bila su više nego dobra, ali svemu dođe kraj, ova zadnja 3, nemam komentara...Počelo je sranje koje ja volim zvat, fucking ispiti...Svi sve oće završit na brzinu i naravno jebu mi moje planove da idem kuć...a STVARNO želim ić kuć, bio sam ovaj wikend al oću ić opet...Zato moji kolege moderatori idu doma, jebem im pleme, a ja ostajem u jebenom Zagrebu učit za jebene kolokvije...Znam da će im bit jebeno tamo, meni svaki put bude..Crvu pogotovo :))...I da će vidit sve one ljude koje JA ŽELIM VIDIT, al očito neću moć i to me jebe isto...Nemam vremena za ništ..ove pizde su danas pili, opet, a ja sam drko po power pointu da bi napravio seminar koji još nisam završio i napili su se i zvali su...neke osobe...al bolje da ne znam detalje tih razgovora i tak...Bolestan sam već tjedan dana i to moram zahvalit mojoj Deici..hvala..ajd bar nemam groznicu...Dosadno je, umoran sam jer nisam spavo 3 dana, bolestan sam i daleko od rodne grude...Nije bi baš sve svjetlo, al i to će sve proć i sve će bit OK al treba to dočekat...Ništa, jebodromci, nemojte nikad na fax..to ubija..a ja ću VAS sad opet s jednom pjesmom ubit...ova ima smisla...znat će ono za kog je...

Naravno da sam izgubio pjesmu...u domu, u sobi od 10 kvadrata...sorry..kad nađem postat ću ju...

Jurza a.k.a. MensTruaLna SuKRvica


| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.