< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

...Ovo je zapravo nastavak od mog 1. bloga...Novi blog, nove stvari, novi svijet (nema školesmijeh)...ugl. čitajte i KOMENTIRAJTE!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
MoJ 1. bLoG
PuRgErIcA
PiNk PaNtEra
FrOm ThE iNsIdE
ŠaŠaViCa
BiTcH & dEvIl (CoOl BlOg)
IvA
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ovolko vas je bilo na mom blogu od 14.07.2007. (Blog postoji od 22.06.2007.)



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kolko vas je trenutno na mom blogu... uuu šta vas imaaaa..... zubo

users online
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Obavijesti:

Od sada možete:
---predlagati koju pjesmu želite slušati u 'pozadini' bloga
jednostavno samo u komentarima napišete: Želim tu i tu pjesmu od tog i tog pjevača (točan naziv pjesme i pjevača)
pjesme se mjenjaju svaka 3 tjedna (ako se meni ne sviđa među prijedlozima izaberem obu koja će mi se svidjeti, ili ako neću moč nać tu pjesmu isto tako nađem neku drugu među prijedlozima)

---naručivati dizajnove jel ih radim
u c-boxu u boxu ispod napišite da želite dizajn,
NPR. ''želim dizajn s konjima, da bude bijeli konj, nek bude crna pozadina, 2 box-a u obliku 'box-post-box', naslov ''Hors...'' ''...
možete mi detaljnije pisati na mail zg_girl_13@net.hr
(u mailu možete poslat sliku i nekakav detaljan opis, npr. veličina sliva, neću da mi spot viri iz okvira posta itd.)
naravno neću svima moći ispunit želju, bar ne odmah... prvo ću napraviti prvih 5, što će biti maximum na mjesec... pa ak če mi se dat sljedečih 5 itd.
---recite kaj vam se sviđa a kaj ne da to popravim...il ak ima neki prijedlog kaj da još stavim itd...
OVE OBAVIJESTI ĆE SE MJENJATI PA IH ČITAJTE!!!


O meni:
IME:Martina
NADIMAK:Mar
PREZIME:neće vam trebatsmijeh
GODINE:13 (13.11.1993.)
HOROSKOP:Škorpion
RAZRED:sad ću 8.b
BOJA KOSE/OČIJU:svjetlo smeđa s plavim pramenovima/plave
VISINA/TEŽINA:mislim da 168cm/stalno se vrtim oko 55kgrolleyes(nisam debela, thanks godwink)
ŽIVIM U...Zagrebu
VOLIM:ić van, jest, pjevat (iako baš neznam pjevatno), ljeto i sve što ima veze s njim (more, plaža, kupanje, vožnja brodomyeswink), kad dečko ima ljepe oči i osmjehcerek...
NE VOLIM:laž, ogovaranje, tračanje (pogotovo ak se mene ogovara il tračanosmijeh), bolest, dvolične ljude (tave poznajem)...
LUDA ZA:puno toganut
MRZIM:svađuburninmad (pogotovo kad se svađam s nelom, to je često, jelda nela?smijeh), prijevaru, živčanost, kad mi neko psuje (al ne mislim u šali neg za pravo), pedofile...
BOJIM SE:kad pogledam neki dobri horor pa me 2 dana strah da mi nije neko iza vrata od kupaone, naravno po noči...malo smješno al nisam jedinasmijeh
NAJVEČA MANA:tvrdoglava, vjerujem ljudima kojim nebih trebalanamcor...
NAJVEĆA VRLINA:pametna i snalažljivayes
NAJVEČI STRAH:od bolesti i smrtinamcor...
ŽELIM...postati neka poznata osoba ili odvjetnica (zasad imam dobre ocjene da upišen neku takvu školuyes)
NIKAD NE BIH...željela pušitsmokin,drogirat se, ima tog još...
NEMAM NIŠ PROTIV:pedera i lezbanaughty, upucavanjadead...
VJERUJEM:u duhove (ne mislim na duhove ko oni s plahtom i par rupasmijeh...ipak nije dokazano da ne postoje a sve više je dokaza da postoje), vanzemaljce (mislim ko kaže da u tolkom svemiru nema još uvjeta za život i da nema još nekih bićarolleyes), boga...
NE VJERUJEM:u puno toga...
LJUBAVcerek:sretno...slobodnasmijeh
TIP DEČKA:totalno se rastopim ak ima ljepe okice, osmjeh, a i volim kad ima dobru zurku, skužila sam da se palim na malo dužu kosu, al ne onak kak imaju metalci itd., neg...hmmm, kak da vam opišem.... evo pogledajte ovog na slici u 1. postusmijeh... da ima smisla za humor, da nije glup ko stup neg da ima bar malo mozga u glavi, šta če mi hodajuča lutka s šupljom glavom, da me ne vrijeđa i ne VARAburninmadthumbup... uopče nemora bit bogatgreedy, ak ima sve ovo onda je savršencerek... VOLIM SLATKEEEcerek!!!!
HOBI:slušanje glazbe, počela sam radit neke dizajnove
NAJ FREND/ICA:nela a fren neznam koji mi je naj
NAJ HRANA/PIĆE:pizzanjami, sladoled, sprite, coca colaparty...
NAJ GLAZBA (slušam):strana, us5, rihanna, bionce, zapravo sve pomalo, niš mi ne smeta tak previšesmijeh...
NAJGORA GLAZBA (ne slušam):živciraju me neke pjesme, one prastare...
NAJ FILM:imam ih puno
NAJ SPORT/KLUB:atletika, nogomethrvatska/dinamo
OBITELJ:mama, tata, seka (11 god)
KUČNI LJUBIMAC:3 zlatne ribice, prije sam imala 2 zamorćice (winny i iva), al ih više nemamno

Kontakti:

NICK NA CHATU: zg_girl_13
FREEMAIL:zg_girl_13@net.hr
MOBITEL: 098/ 967 _ _ _ _smijeh


Banneri:
EVO MOJ 'BANERČIĆ' OD MOG1. BLOGACHA:

Image Hosted by ImageShack.us


OVO JE OD OVOG BLOGACHA:
Image Hosted by ImageShack.us




Muzika:

Enrique Iglesias -...


Ajmo ekipica:

















Sličkice:

free image hosting hosted images



Dolls Glitters



Sexy Yellow Glitter Silhouette Glitters



Image hosting codes



Fuschia Pink Glitter Cowgirl Silhouette Glitters



Dolls Glitters



Friendster Layout hosted images



Dolls Glitters



Friendster Layout hosted images



image hosting file hosted images



Image hosting codes



MySpace Layouts images



Image hosted at bigoo images

Kul stvarcice:

evo... sve ono sam obrisala=)

subota, 07.07.2007.

To vam je to kad ste ''PRESLATKI''burninmad...

Danas smo nela i ja htjele ić u DM da si ja neš kupimsmijeh(ok neću sad reč šta al nela zna, hihideadthumbup) i morale smo ić pokraj placa da dođemo do DM-a... i mi hodamo i tam kod placa je bio jedan čovjekburninmad...kako ga mrzzzzzimmmm... pričo je s nekim na mobitel i s negdje 3 metra reko ''cure čekajte malo''...ja sam mislila da će nas pitat di je neka adresa il bazen il tak neš i onda je počeo neku spiku da smo baš slatke....''ja sam se tek doselio i...''...a ja si mislim daj više pitaj koju ulicu trebaš jebote, meni se žuri!... a on veli ''ja sam se tek doselio i vidio sam te 3 puta (to je reko za mene) i baš si mi slatka, baš si mi preslatka!!!''...i tam je neš počeo pričat da smo baš slatke i dođe on: ''budem vas vodio na slatkač...joj koji upad..mislio sam da čemo malo na slatkač....onda poslje malo na cugu i to...kužite..onak malo pomalo, polako!?!''... ja njega onak pogledam kao kaj je ovom...i on meni neš ''joj kak me pogledala....''....onda je pito nelu ''neljutiš se valjda kaj mi se sviđa tvoja frendica?'' a nela se počela smijat a onda i ja , a lik svaki čas na mobu neš govori da je sreo jednu preslatku 'susedu' i da sad neš priča s nama... onda je reko:'' dobro znam da imam možda par godina više od tebe al tak si mi slatka...!!!''(je moš mislit, par godina, on ima sigurno prek 30, a ja 13lud)...''oba dve ste mi slatke...'' i tak neš, a ja sam se tak usrala, zaglavio je put nemreš proč pored njega ni nikam otič, niko ne prolazi samo nas troje, a da krenemo u nazad onda bi neš poludio i išo za nama il ko zna kaj... al to je on onak sve ozbiljno, nit je bio pijan (kolko sam vidla), onak smije se i sve ozbiljno...mislim pedovil, luđak, seronja... i onda fakat nisam znala kaj da kažem. dal da kažem da moramo ić, da nam se žuri, da kasnimo nekam, al bi to sve bilo presumnjivo...pa sam se sjetila da odglumim kao da mi zvoni mobitel...onda sam počela vadit mob iz torbiceyes i neš rekla kao sam malo da se javim....pa sam počela pričat: ''halo!''...''kaj?''...''di si ti?''...pa sam se okrenula iza da kao fol vidim 'di je' al ne prejako da ovog gada imam na oku...onda sam rekla ''aha, pa dobro, evo sad ću ja doč, blizu sam'' tak neš u tom smislu.... al dok sam ja pričala ovaj je neš isto izvadio mob i neš počeo pričat... ne sječam se šta...i onda sam rekla da moramo ić i neš kao đenja (nedao bog da ga jošj ednom vidimburninmad) i mi smo se brzo pokupile i krenule. obadve smo ga se usrale... i ja sam neš rekla da malo brže hoda i da čemo iza ugla počet trčat (al je ugao bio predaleko)...nela je počela ubrzavat korak pa sa i ja i onda smo počele trčat i nismo se okretale, ja nisam da ne ispadne kao da bježimo nego kao da se idemo žurit nač s tim nekim i govorile smo si da nas je strah...možda se vama sad nečini ko da je to neš strašno, al je bilo jakooo strašno i ja sam pol tog sad tu zaboravila napisat kaj je bilo.....i onda kad smo se dosta udaljile nela je rekla da nas je možda pratio itd...a ja sam se počela plakat...onda smo kod jednog parkića sjele na klupu i ja sam se plakala i bilo me je jako strah, jel je ovaj pričo svašta, da me vidio več 3 pta, da me promatro i da sam mu preslatka i neli je isto reko da je slatka.... a nela me je tješila i tam su neke bakice na klupi do pitale zaš se plačem a nela je rekla da zato kaj nas je neki tip napo i da nas prati i one su rekla daje u njihovo vrijeme dok su bile stare ko mi da je jedan pijanac s klupe isto neš pričo...mislim lako pijanac s klupe sam prođeš, a ovom nismo imale kam pobječ ni niš.... i onda sam ja rekla da idemo pozvonit marti al ona nije mogla van...onda smo išle do nele i njena mama je rekla da nije tak strašno da nije to ni prvi ni zadnji i da se ne motamo s takvim tipovima...nela i ja smo bile još vani i htjele smo do DM-a al je bio zatvoren i kasnije me marta nazvala i pitala da joj detaljnije kažem kaj je bilo jel smo joj samo natuknule kad smo joj pozvonile...i jesmo i rekla je da to kažem mami itd....onda smo se našle itd. pa sam ja otišla doma i rekla mami...al mislim fakat, po danu te mogu susrest takvi luđaci......a bio je skroz dan, negdje pol 6........al dosta o pedofilima...pričajmo malo o meni...hehesmijeh...zekam sezujosmijeh...

Od 30.06. sam se slučajno počela dop s filipom (bivšim)....mislila sam da sam poruku poslala jednom drugom filipu al sam ovom....i ja neću bit s njim ponovo, valjda, zapravo možda oču, neznamno....i tak se malo dop...

nekom je 07.07.2007. sretan da, al je meni izgleda NESRETAN..... puno komentirajte!!!

By: Girl



| 21:51 | Komovi (80) | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.