MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



....sjatkoooo....

....ako voliš nemoj
kriti jer nije zabranjeno
zaljubljen biti....

....gdje god
pođeš širom
svijeta nikad
nećeš imati
curu koja te
voli kao
ja....

....jednom se
rađa,jednom
se diše
jednom se voli
i nikad više....

....ja nisam cvijet
po kojem se gazi
niti sam svijetlo
koje se gasi
ja nisam rob koji
te slusa,ja sam jedna
zaljubljena duša....

....kad ljudi kažu
lijepo je u raju,ja
kažem ljepše je u
tvom zagrljaju....

moje oči te traže
moje ruke te mole
moje usne ti šapću
da te luuudo vole


..JOŠ MALO SLIKICA..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Miss Enchanted

Opis bloga

OvO JE BloG O MenI,
O MojiM LudiM DanimA
I TeškiM I DobriM TrenucimA,
O LJetniM LJubavimA I ŽivotU
OpčenitO........PA NekA BloG
BudE LuD, IpaK GA RadI PLAVUŠA....
TO CE BitI the_best_blog

O MENI

IME:Darija
PREZIME:*******
ROĐENA:4.6.____.
ŽIVIM U:Petrinji
VOLIM:svoju naj frendicu
Ružu(Deu)....svoje neke
prijatelje....neke koji mi nisu
prijatelji al ih ipak vojim...
svoju obitelj....spavanje....
smijanje....druženje....
MSN....
NEVOLIM:ogovaranja(iako i
ja znam ogovarat...hehehe)
umišljene,bahate,dvolične
ljude....školu...neke profesore.....
svađe..zimu...
NAJ PJESMA:Untitled-Simple Plan
BOJIM SE:zmija....
NAVIJAM ZA:diinnaammoo.....
MOJ MSN:darija2@hotmail.com..


..SLIKE..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi

četvrtak, 01.01.2009.

....NoVa-StArA GoDiNa....

....ej ljudovi....pa došao je i taj danparty....nama došla 2009....jeee....
nadam se da će mi ona bit bolja od 2008..sretan..Ruža i ja smo bile
sametuzan....mislim samo neko vrijeme....oko 23 sata smo upoznale
super likoveyes....oni su stranci....tu su došli samo preko praznikatuzan....
mislim zbog nove godine....oni neznaju baš dobro hrvatski ali smo
ih (sve) shvatileyesyesyes....nisu baš nešt slatki....jedan od njih(Erik) mi je dao
svoj msnpartysmokin....mislim od neke njegove....ma nezz ni ja šta mu je....ugl ja
sam taj msn trebala zapamtit....ali sam ga na kraju zaboravilatuzancry....hehe....
a da nisam,vjerojatno bi se sad dopkala s njimcrybelj....poslje vatrometa smo
išli do mene i u ulazu smo pili šampanjacthumbup....pozvala bi ih ja u stan....al stari
mi je bio doma pa onda nisam htijelasretan....hehe....likovi su stvarno zakonsmokin....meni
je nekak bolji Erik....il kak se već piše....heh....oko 1...su oni išli kući pa smo
mi otišle kod mene....oni su nas otpratili do zgradeyesyes....i onda su otišli svojim
putem....kak mi je žao što su strancidead....heh....kad smo Ruža i ja došle malo
smo se prisjećale današnjeg dana....i malo smo pričale i počele plakat....
onda mi je ona rekla da ako ikad budem bila usamljena ili ako mi bude trebala
frendica samo da ju nazovem....čak i da smo posvađanesretan....ili da se družimo....
nije bitno....važno da ju nazzsretan....pa hvala joj....hehe....aj idem vam ja sad ljudi....
pozz svima....i kizza strancimakiss....voljam vascerek....i sretna vam nova 2009 godinasretan....(SVIMA)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.