me
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
dora
doky, neodoljiwa, zwrk
osmashica [ cesaričewa]
tvrdoglava
iz požegice
29.8.94
[pre]emotiwna
luda
ludo zaljubl
jena


me luuuwz
Boga
njega
svoje prijatelje
pisati
odbojku
sebe [normalno]
čokoladu
gledati kak drugi propadaju
ogowaranje
i swog trenera <3
spužwu boba
i ostalo što mi se neda nabrajat


me hate
dvolične ppl
laž
tugu koju često dožiwljawam


e owak... popis prijatelja na owom blogu wiše nečete moč pročitat...
ljudi dolaze i odlaze iz naših žiwota... swakim nas danom neke osobe
swe wiše i wiše razočarawaju a neke nas dižu iz dna...
swe se mjenja a men se to neda preprawljat kad se s
nekim poswađam il pomirim... oni koji su mi prawi prijatelji
znaju da ih wolim najwiše na swijetu, a oni koji nisu... jbg i njih wolim isto
al ipak mal manje

:D

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari oš/neš

By:MaLa CuRicA DizaJn

Opis bloga




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr



a sad sliiiike

Image and video hosting by TinyPic

to smo ja pawa i bulić!! hh ja&pawa BFF


Image and video hosting by TinyPic

ja&kata


Image and video hosting by TinyPic

ja&iwa BF


Image and video hosting by TinyPic

nata&teyoo [slika se newidi dobro jer je bio mraaak]


Image and video hosting by TinyPic

naš kwesa odgowara slawnu fizikicu


Image and video hosting by TinyPic

ekipica u razzu


Image and video hosting by TinyPic

u gimzzi


Image and video hosting by TinyPic

u waraždinu



Image and video hosting by TinyPic

samy


Image and video hosting by TinyPic

plawushica



Image and video hosting by TinyPic

weca


Image and video hosting by TinyPic

zelda



Image and video hosting by TinyPic

dorka&saky BFF


Image and video hosting by TinyPic

maya


Image and video hosting by TinyPic

iwa


Image and video hosting by TinyPic

filip


Image and video hosting by TinyPic

ja&franka BFF


i za kraj mawl jaa


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 24.12.2008.

PRWI POST!!! =)

ewo i ja ponovno otvorila blog!!!!xD
bit če puno bolji od prijašnjeg...
nadam se...
eo neznam šta da pišem..
ljubaw... u zadnje wrijeme supp...
frendowi.. ja&iwa opet BF aaj baš mi drago..
sam što se nisam čula s natom i emom 100god...
jbg...
wald če se i to promjeniti...
odbojka...
supp... sam što nam je karla otišla kod šunje..
=(((((((
eto...
praznici...
užiwajte swi...
de glupo nea snijega!!! =(
prejadno!!!
eo aak se nejawim [do sutra]
želim wam swima SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ
da ga prowedete što bolje i ljepše možete...
užiwajte...
swe was woli waša mawla doky girl from hell



| pljuni slobodno (36) | printaaj...[znam da nečeš] | ReFresH |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.