< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA

moje ime: Ines
prezime: nije vazno
godina: 13
rodena sam: 15.09.1993.
volim: pepperse, pizzu. colu ( uglavnom svo smeče od jela),
torresa,svoje best frendice ( kojih ima puno), msn ( luda sam), male i slatke zivotinjice, krave ,zmije
i naravno konje...
( ostalo cete saznat prek bloga)
mrzim: umisljene glupače koje se preseravaju, decke ( a i cure) koji lazu prek
blogova i inače, jednog frenda iz razreda,tokio hotel ( obozavateljima se ispricavam)
slusam: r'n'b , pepperse i malo lp i sp,techno

Image Hosted by ImageShack.us

sati je:



LINKOVI:
ivanin blog
ellin blog
dorijin blog
anin blog
nixin blog
dorin blog
kety
8 miles
melody jones
anna
chloe lupin
riddles

za dizajne:
free designs
gadura dizajn
zecja rupa
drvo sranja
peace designs
tu su linkovi za sve moguće blogove sa dizajnima

























HIGH SCHOOL MUSICAL :












Image hosted at bigoo



Image Hosting by Picoodle.com
ćorluka

Image Hosting by Picoodle.com
leonardo dicaprio

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
leonardo

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
mini i miki

Image Hosting by Picoodle.com
maca

Image Hosting by Picoodle.com
SpUžVa BoB SkOcKaNi

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com



Friendster

Friendster




MySpace

MySpace



Customize your blog

Customize your blog



Bigoo

Bigoo



blog layouts

blog layouts





Myspace

Myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



myspace layout

myspace layout





MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace





Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster





srijeda, 04.04.2007.

Jesam vam rekla

Vidite, što sam rekla to sam i učinila. Evo danas mi je prezakon dan. zato jer je škola završila a i zato jer smo kika, nika, paula i ja skakale sat vremenna na trmbulinu a platile smo sam 5 kn. mislim nismo mi trebale platit , mislim da bi nas i tad čovac pustio da skačemo ali kak je neka curica skakala morao na je naplatit. uglavnom, danas je bio zadnji dan ( prije uskršnjih praznika) i danas smo pisali test iz matiše i mogu sepohvalit da ću najvjerojatnije , tj. 99% , dobit 5. i danas smo bili fakat dobri u školi ( moj razred) , što je vrlo čudno jer smo inače najgori razred na školi. Ok to bi bilo to za sad .

evo al sam morala stavit ove videiće. :::



i ovaj:





ciao

p.s. za slučaj da prije Uskrsa ne napišem post




| Komentari (34) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.