< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA

moje ime: Ines
prezime: nije vazno
godina: 13
rodena sam: 15.09.1993.
volim: pepperse, pizzu. colu ( uglavnom svo smeče od jela),
torresa,svoje best frendice ( kojih ima puno), msn ( luda sam), male i slatke zivotinjice, krave ,zmije
i naravno konje...
( ostalo cete saznat prek bloga)
mrzim: umisljene glupače koje se preseravaju, decke ( a i cure) koji lazu prek
blogova i inače, jednog frenda iz razreda,tokio hotel ( obozavateljima se ispricavam)
slusam: r'n'b , pepperse i malo lp i sp,techno

Image Hosted by ImageShack.us

sati je:



LINKOVI:
ivanin blog
ellin blog
dorijin blog
anin blog
nixin blog
dorin blog
kety
8 miles
melody jones
anna
chloe lupin
riddles

za dizajne:
free designs
gadura dizajn
zecja rupa
drvo sranja
peace designs
tu su linkovi za sve moguće blogove sa dizajnima

























HIGH SCHOOL MUSICAL :












Image hosted at bigoo



Image Hosting by Picoodle.com
ćorluka

Image Hosting by Picoodle.com
leonardo dicaprio

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
leonardo

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
torres

Image Hosting by Picoodle.com
mini i miki

Image Hosting by Picoodle.com
maca

Image Hosting by Picoodle.com
SpUžVa BoB SkOcKaNi

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com



Friendster

Friendster




MySpace

MySpace



Customize your blog

Customize your blog



Bigoo

Bigoo



blog layouts

blog layouts





Myspace

Myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



myspace layout

myspace layout





MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace





Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster





subota, 24.03.2007.

jeeeeeeee

evo škola je napokon skoro gotova tj. praznici su blizu.
još samo osam dana.
sorryte kaj vam dugo nisam pisala al nisam imala kaj. al evo malo sam se izblamirala ( ili kak se to već piše).
ne znam kaj mi je bilo ovaj tjedan al sam stalno padala. evo baš sam sad išla kupit BRAVO na kiosk i poskliznem se a neki čovci oko mene se počnu smijat. došlo mi je da im nabijem šaku u glavu.
a u školi nije bilo baš ničega. kak je u srijedu bio dan škole pripremala se priredba, isto tako u četvrtak a u petak je bio neki tam sportski dan. kao učenici igraju protiv profesora, a odbojku su smjele igrat sam one cure koje treniraju odbojku u školi ( ja ne jer je to jadno). a dobro ja sam bila sudac. onda nam je došla neka škola filipović ( bar mislim da se tak zove) i pobjedile su naše cure u odbojci. grrr, da sam ja igrala zaljepila bi ih ko plakat na zidu. a za košarku neznam . isto su došli dečki iz filipovića pa su se neke osmašice stalno keljile za njih, a nisu ni z od zgodnih ( bar meni) . tak da mi je ovaj tjedan bio uglavnom, dosadan.

skužila sam da već dugo nisam stavila nikavu slikicu ili video ili pjesmu.
e pa sad ću stavit viddee i nove pjesme u box ;)

jeste možda gledali prošle godine euroviziju?? jel se sjećate možda ova najjadnije pjesme koju sam ja ( a vjerojatno i vi) ikad čuli?? početak je malo dug, al poslušajte i pogledajte pjesmu:


kako je glupa pjesma. jeste skuđili o čem govori ?? e pa probajte ako znate engleski.
poslušajte tu pjesmu u boxu, puno je bolja kad ju ne vidite ( tu žensku) a i na običnoj pjesmi ima malo bolji glas ( tj. ne na videu).



e ova pjesma je zakon, tj. jebena.


p.s. željno iščekujem nove postove kod onih koji me komentiraju.
p.p.s. promijenila sam pozadinu!!



| Komentari (6) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.